Follow by Email

Sunday, 19 February 2012

Tanah mak(mek) yg banyak masalah....

Tanah lot mek(mak clah) telah dipecahkan lot2 utk dijual. walaupun dan dua tahun berlalu, tapi setiap kali mrk yg nak beli tanah tgk aje tanah tu..tak jadi nak beli. org yg mak upah utk urusan pecah tanah juga meninggal dunia tanpa sakit. Umurnya 30an.

Setelah didesak bbrp kali, clah bersetuju utk scan apa yg tak kena ngn tanah tu pada tahun lepas. dlm solat tu clah tgk tokong cina berwarna merah...clah tau la gangguan adalah dr situ. utk mengelakkan dari gangguan yg teruk, clah buat solat dan mntk jin2 Islam memenuhi ruang tanah itu sehingga ke satu tarikh di mana clah akan mntk mereka pindah.

bbrp buln kemudian, iaitu pada bulan ramadhan tahun lepas seminggu sebelum raya, kucing clah telah mati dgn kesan biru di bahagian mulut dan hidung. Heran dgn situasi ini, clah telah scan, sb kematian yg mengejutkan itu. mmg rasa sedih, sb ia kucing yg sentiasa ceria dan menceriakan suasana. kami mmg sayangkannya. dalam solat tu clah dpt lihat bayangan sami cina dan dgr suara pompuan cina, bahawa kucing tu mati sebagai warning...rupa2nya kucing kami menjadi mangsa atas sebab tanah mak.

utk membuang dan mengalahkan tok sami tersebut, clah kena buat solat tobat dan tahajjud selama 7 hari dan setiap kali zikir 1000 kali ayatul Qursiy...(yg tang ayat yg nak dibaca tu yg lemah kpala lutut)

bbrp bulan berlalu tanah masih belum terjual.
adik clah telah tunjukkan fotostat geran tanah kepada tok gurunya, dan mmg beliau pun kata tanah ni ada byk masalah. Pada bulan januari mak dan adik telah berjumpa dgn seorg imam yg juga perawat. Tok imam kata, tak nampk pun ada apa2 gangguan kat tanah tu...

(p/s...sbnarnya termasuk ni,dua kali apa yg clah nmpak masa scan, imam ni tak nmpak..clah rasa pelik..knp boleh jadi mcmtu? rupanya khadam dia lari...masa dia scan..sb..dia tak mahu kawin ngn clah ...hahhaha...ada ke mcmtu?isy..isy...)

clah rasa heran la..mana pulak tak da masalah, sedangkan clah nmpk. mak dah membebel tiap hari, mntk tolong selesaikan cepat2. Kali ini clah scan sekali lagi, kot2 dah dibuang gangguannya oleh tok guru adik.

gangguan masih ada, dan kali ini clah perlu tambahkan bacaan selawat 10000x selama 7 hari. dan hanya clah yg boleh buang gangguan tu(ni bkn clah ckp aaa) Adui la...kalu tunggu, lagi byk pulak kena tambah bacaannnya... so, clah buat perjanjian dgn mak, boleh clah buang segala gangguan tu, tapi mak kena bg upah RM1000 tak lebih dan tak kurang...mak setuju, dan mak akan bagi bonus(kata mak) mengerjakan umrah...

bersambung.....





 

Friday, 10 February 2012

Scan kaedah ketiga secara solat hajat

Scan kaedah ketiga biasa dilakukan oleh perawat2. clah dulu pun biasa menggunakan kaedah ini. Lakukan solat taubat dua rakaat sehingga salam kemudian lakukan solat hajat juga dua rakaat. Bacaan yg biasa diamalkan untuk solat hajat ini adalah selepas Fatihah, baca surah Al-Ikhlas dan Ayatul Qursiy sebanyak2nya sehingga nampak apa yg hajati.

Wednesday, 8 February 2012

Dengki dan aura dengki

Bukan hanya sihir sahaja yang melibatkan makhluk halus. Orang yg dengki atau aura dengki yg dikeluarkan oleh orang yg dengki juga boleh memberi kesan yg buruk kepada mangsa.

Hidup mangsa menjadi porak peranda, gangguan kerja, ini adalah contoh target mereka yg dengki. Mereka menyekat kerja atau usaha mangsa secara rohani menggunakan makhluk yg tidak dapat dilihat dengan mata kasar.

Pesakit  atau mangsa perlu discan utk mengetahui puncanya dan cara rawatan yg sesuai. Rawatan secara mandi dan minum atau makan adalah contoh yg pernah dilakukan ke atas pesakit. Punca dengki pula perlu dibinasakan.

a)dua tahun lepas clah berasa nak menjahit semula baju kurung(setelah hampir 25 tahun bersara?!) namun apa yg pelik, bila pegang aje gunting, rasa mcm pegang mata pisau, begitu juga kalu memegang jarum, jari jadi pedih. seolah2 pegang mata pisau yg tajam. ini lah bahana dengki. dlm solat clah, clah tgk ada spt pagar zink yg merentang depan rumah clah. ada org tak suka clah menjahit. setelah berakhir dua tahun tersebut, tahun ni, clah try menjahit sekali lagi...alhamdulillah segala masalah spt pegang mata pisau yg tajam dulu telah tiada.

b)kwn clah, kak na mmg sekluarga mengalami masalah..setelah di rawat atas masalah pelesit, masih ada lagi masalah dengki...oleh krn proses mandi sekluarga tidak dpt dilakukan(seorg anak kak na mmg tak akan lakukan), jadi terpaksa diganti dgn rawatan jenis lain..iaitu clah mntk kak na buat solat tobat, solat tahajjud dan bc surah alfalaq 1000x sehari selama 10 hari...

c) anak sedara clah, cah, tahun ni ambik spm..dtg beraya kat umah clah. dia asyik batuk2.. jap lagi picit kepala..dia komplen.."nape umi kepala cah pening..."
clah heran sb dah berhari dia btuk, tak berjangkit pula dgn yg lain. ni mesti ada sesuatu yg tak kena..
so clah scan.
keputusan scan..
kawan2 rapat dia yg dengki. clah heran la..cah ni bknnya cantikpun(clah ditegur ttg ini..oppss)..ya la..kenkwan dia lagi lawa..bkn itu sb yg mrk dengki tapi sb cah ni rajin study...mrk tak mahu dia berjaya(cita2 cah nak masuk U).. bila dia batuk, dia akan lemah, bgtu jg ingatan dia..
rawatannya:
cah kena makan kurma Nabi/ajwa 3 bj sehari dan minum segelas(gelas sederhana besar) air zam2 selama  tiga puluh hari....mak dan akak clah terus ke kb utk beli brg2 tersebut...byk gak abisnya..dalam RM210..