Follow by Email

Saturday, 13 April 2013

Jihad di Msia..PRU13..huhu..

tak lama lagi pilihanraya akan diadakan di malaysia. PRU13..adalah suatu yg penting. tugas clah utk memastikan perjuangan ke arah memartabatkan Islam berhasil.

apa yg harus clah buat?
1)10 000 slawat sehari..
2)baca surah al-Fath..atau
3)andainya tak dpt kerana hal tertentu(period) 
kena ganti dgn doa Nabi Ibrahim as 1000 x sehari.. 
bermula hari ini 13/4 hingga ke hari pengundian..

p/s..kami ahlul bayt..mana boleh perjuangkan yg lain selain dari Allah!(jika kami tidak berbuat demikian, sudah tentu kami akan disoal kelak)
walaupun anda bkn ahlul bayt, tapi tugas anda jg perjuangkan Allah..jika tidak..bersedialah utk disoal di akhirat kelak berkenaan ini.. 

15/4...awal pagi tadi..masa solat..clah lihat cahaya paling terang di putrajaya..

video lucah..
satu grup telah di-assignkan(sekali dgn penaja) utk menghasilkan video lucah utk menjatuhkan pihak lawan. dlm tgn mereka terdpt senarai nama org2 yg akan jadi mangsa. baca ayat 284-286 surah al-Baqarah 100 kali sehari selama 3 hari berturut2, insyaa Allah, Allah akan hancur leburkan mereka. 

19/4..permatang pauh..
clah bertanya tanah permatang pauh..
tanah permatang pauh: KAMI SUKA APA YG ALLAH SUKA..
clah: KAMU BENAR
jgn terkejut kalu keputusannya bkn suatu yg anda inginkan..
seorg, Allah tak suka parti yg dia join..
seorg lagi Allah tak suka pd sikap org tu sdri.

mengenai anwar ibrahim..yg dlm video tu suatu fitnah. sbnarnya clah disuruh ajar beliau doa kpd org teraniaya. tapi clah tak dapat lakukannya.. doa ini clah pernah baca utk kes pembunuhan ahli politik yg berkaitan dgn sihir, yg menggemparkan msia suatu ketika dulu.. 

20/4..
seorg calun parti Islam yg Allah tak suka, terpilih jadi calun.. tak semestinya org yg berserban yg nmpak baik telah baik sepenuhnya. kalu hati masih cinta dunia.. tentu ada yg masih ingat pesanan Ust. Fadhil Noor.. clah diperlihatkan setan yg menguasai org yg "CAKAP TAK SERUPA BIKIN" ni...rupa badannya spt biji kedondong...ia akan mengguling2kan badannya...

p/s..(kalu org biasa..setan jantan yg diassign-kan akan memeluknya sekiranya dia tidur(kalu org tu pompuan), dan kiranya dia duduk, setan jantan tersebut akan berada disebelahnya..yg ni clah tgk dalam kes sedara clah.)  

21/4...*krn berterus terang ttg ini clah diserang dgn solat hajat.. 
sedang clah dok relaks2 kat krusi..clah terdengar ..suara menyuruh clah melihat secara kasyaf.. clah ikut..tu yg clah tahu clah diserang secara solat hajat. clah disuruh baca:

wama humbidhooorri nabihi min ahadin illa biiznillah...3x

awal pagi tu semasa clah solat tahajjud, clah sujud lama..sampai apa yg dihantar tak tahan..semasa clah baca ayat Qur'an di rakaat yg kedua, clah nmpak bnda yg dah terbakar...    
masa solat jg clah terdengar..
*Perang dgn Allah..!! Perang dgn Allah..!!
(ya Allah aku bersamaMu, walaupun semua mrk menyokongnya, hanya aku seorg(pompuan) yg tak menyokongnya..aku tetap akan bersamaMu..)
kemenangannya adalah hukuman utk mrk..
clah sudah menggeletar..ya Allah boleh tak tukar ..jgn beri hukuman, dgn ganjaran yg Allah beri pada clah(krn memberitahu hal ini kpd mrk) + serangan yg diantar kpd clah, tukarkan kpd rahmat.. clah jg mntk Allah dtgkan seseorg yg baik utk gantikan tempatnya(yg Allah tak suka tu) dan yg boleh jadi mentri besar ganti tok guru.. masa ni clah nmpak cahaya ..

*clah hanyalah org yg memberitahu, bkn kuasa clah menentukan..bila mrk serang clah, ertinya mrk tidak trima apa yg dr Allah.. 
*jgn taksub pada seseorg..kita hanya boleh taksub pada Allah. yg lain jika kita taksubi akan menjadi saingan Allah..
iman tu bukan boleh diwarisi(ingat pesanan dlm nasyid Raihan). walau si ayah tok guru terkemuka, anak blom tahu lagi kat mana singgahnya..

22/4..
knp husam musa menjadi calun feveret Allah sbagai pm msia?sb beliau dpt menggemilangkan ekonomi msia.. nizar hanya jadi calun kedua... (bkn clah ahli pas, dap atau pkr atau umno..tapi ni apa yg clah scan, calun2 pkr pun clah tanya..malangnya mrk lemah bab ugama..) 

23/4..
ada kejutan kpd keputusan PRU13..seorg ahli majlis tertinggi parti umno akan kalah teruk di tempat sdri yg sekian lama(sejak dr mula2 join parti) dia menjadi calun..ada sabotaj ke? kiranya pecah rekod la.. sb dlm sejarah msia blom pernah ada lagi terjadi begini... siapa dia..?siapa lagi kalu bukan.. hehe... 

5/5...
kemenangannya bererti hukuman..tetap berjalan, namun apa yg clah mntk pun Allah consider jgk..ia akan menjadi pengajaran terhadap mrk..jgn go against ahlul bayt yg Allah lantik(ni bkn pendapat clah ha...). 
..pasir mas dlm "genggaman" Allah..

adik clah marah clah..pa la akak ni ..semua yg akak bgtau..tak betul..
jawapan clah..mmg Allah nak beri kemenangan kpd Islam, namun, kesilapan dan kelemahan mrk, menyebabkan kemurkaan Allah... mrk belum bersedia sepenuhnya utk memikul amanah Allah.. yg ini mmg clah tak boleh nak tolong. clah cuma dpt mohon ringankan kekalahan itu shj..

tapi yg pastinya....Allah masih mahukan kemenangan Islam..jadi umat Islam..tolong buat solat hajat beramai2...jgn berhenti... usahakan dari skrg..sb kita tak tahu perancangan Allah.. 

kali ini, jgn silap pilih pemimpin.. jgn pilih org yg Allah tak suka...lakukan solat istikharah dulu, hanya Allah yg kenal dan tahu apa yg dlm hati dan sejauhmana hubungan seseorg itu dgn Allah...kita manusia biasanya menilai dari luaran semata2.. 
terkini....Allah tetap tak terima walaupun 'dia' beri ceramah atau kuliah ugama..
kenapa:krn itu hanyalah apa yg dia bgtau shj..Allah wants to get rid of him...

8/5...
awal pagi tadi..clah g jumpa tok guru(nmpak cahaya)(..clah tahu, beliau pun nmpak cahya masa clah dtg)...sblom jumpa, clah nak tahu kenapa tok guru bersara dari jawatannya. Allah mahu beliau berehat.. beliau pun dah puas hati sb Allah dh dtgkan seseorg yg boleh menyelia dan mengawasi..
tok guru mohon maaf mewakili mrk yg serang clah. 
clah jawab..tak pa..

14/5..
kenapa dato husam musa tak terpilih jadi exco atau terlepas dari lain2 jawatan?
sebab Allah nak beri sesuatu yg lebih baik kpd beliau..apa? itu rahsia Allah. 

24/5...
dua minggu lepas clah tgk in future...gambaran di Putrajaya...ramai bert-shirt berarak..suasana kelam...
la ni..para habib pun dah turun putrajaya utk berselawat dan berqasidah..

utk org2 yg berjuang krn Islam..sentiasalah lakukan:
jgn lupa solat hajat beramai2, 
satu grup baca surah Fath, 
satu grup baca surah Muhammad..
kalu yg rajin, boleh buat solat tahajjud..

3/6..
pak sedara dia tok dua pupu clah. tapi bkn pak sedara betul2.. laki mak sedara dia, org klate panggil pak sedara sabit. dia bkn org melayu. dia memperalatkan rkyat utk kepentingan diri dia. dia adalah sejahat2 manusia. dia memuja iblis. patutla Allah mahukan habib yg mengetuai kalu Islam nak menang.. kalu ada habib, iblis yg seperti dok bersenang2 akan terloncat  dr tempat duduknya krn terkejut.. 

ni komen clah:tu la pasal, byk kerosakan yg dia buat kat negeri tu. walau negeri kaya dgn hasil bumi, tapi dek nafsunya yg menggila nak kekayaan dunia, kesenangan dan kebajikan rkyat diketepikan. apa punya manusia la.. 

12/6..
clah dah scan mb klate yg baru(sb ada bbrp org mntk clah scankan). beliau seorg yg sederhana dan berhati2. dia mahu tarik org umno. dia mmg respect sgt pada TGNA. namun yg pasti clah disuruh utk menolong dia, sb dia mgkn akan terkena pengaruh yg buruk dari seorg yg lain yg juga berjawatan dlm parti(lelaki ni ada pendamping 6 ekor). yg pasti, Allah mmg tak suka lelaki ni.    
  






Monday, 8 April 2013

jihad di Myanmar dan...Pertemuan dgn Nabi Khidir as ....pagi 29 Ramadhan 1434

Ada pembaca yg bertanya secara sms samada clah pernah jumpa Nabi Khidir as?
clah scan secara solat samada clah boleh jumpa baginda as.

jawapannya: hanya orang yg diperingkat wali yg boleh berjumpa baginda as kecuali Allah sendiri yg pertemukan atau baginda as yg mahukan pertemuan tersebut. 

bulan lepas, clah dpt satu kes, di mana lelaki tersebut sudah memasuki gerbang murtad(nmpak tulisannya besar gedebak), dia membenci Allah.. namun Allah itu Maha Penyayang.. 

bila clah ambik je kes ni dan mulakan solat, clah diberitahu, clah akan dipertemukan dgn Nabi khidir as.

awal pagi tadi, masa clah lakukan solat tahajjud, clah disuruh melakukan persediaan utk pertemuan dgn Nabi Khidir as. 

semasa melakukan solat utk jihad Myanmar, clah melihat pagar sekeliling..melingkungi suatu kawasan yg besar.. pagarnya spt warna kayu solid.. pintunya cuma satu yg dibuka. org2 Islam myanmar tak boleh masuk atau kluar, mrk ini hopeless dan helpless..kenapa, krn sihir yg merintangi adalah kombinasi byk sihir termasuk sihir setan. clah tidak mampu membinasakan jaringan sihir tersebut. clah perlu membuat persediaan utk pertemuan dgn Nabi khidir as dahulu, barula sihir itu dpt dirungkaikan.

apakah persediaannya?
10000 selawat dan bacaan surah Yasiin 3x selama 3 hari.. 

alhamdulillah...terlebih dua hari..ada baki yg tak dpt clah habiskan sb terlalu penat..tapi semuanya dah beres...sambil Quran, berenti sat..ckp, letihnya ya Allah...(yg ni sb sakit tekak tu..penat jadi berganda).. olehkrn usaha clah dah diterima(Allah trima melihat dr kesungguhan clah).. clah kena bersiap utk pertemuan tu...
1)pastikan semua bersih.. 
2)solat tobat dua rakaat dulu
3) solat tahajjud dua rakaat..
berdebar weh...


p/s...doakan clah berjaya ya...(clah demam dari tgh malam tadi, mata layu je)..
sesiapa yg mntk clah scan..maaf ya..clah mesti melakukan tugasan utk Allah dan menyelesaikannya sesempurna mgkn..jadi masa clah hanya utk itu shj..

p/s..kiv..clah tak dapat meneruskan lagi krn ada masalah dgn kesihatan...wudhu tak tahan lama..terpaksa diperbaharui setiap kali...clah scan..ini cuma ujian dr Allah..alhamdulillah..

..yg ni clah akan usahakan utk memenuhi syarat2 nak menemui baginda..clah ni mmg suka mkn tempoyak(yg ni kena puasakan..hehe)

..minggu lepas clah tgk bayangan nabi khidir sedang berdiri disebelah kanan clah, baginda bersedia bila2 masa kalu clah nak jumpa. clah kata:boleh tak kalu clah jumpa masa bulan ramadhan nanti.. 


29 Ramadhan 1434 H..Pertemuan dgn Nabi Khidir as..

alhamdulillah setelah berbulan2..awal pagi tadi dalam hampir pukul 3 pagi, clah ternampak cahaya kekuningan. 

bersambung..







Saturday, 6 April 2013

hantu raya kerja part time...hehe

akhir2 ni setiap hari dalam pukul 4-5.30 pagi clah akan dapat mendengar bunyi spt org cantas/tebang dahan pokok. sekejap bunyinya disini, malam esok kat sebelah lain pulak..tapi semua bunyi tu kedengaran di belakang rumah clah, iaitu dari pagar kawasan haji din.

clah tanya mak clah..
"ada tak mak dengar?" 
mak kata,
"tak da pun."
"mak ni..tidor mati"

kemarin mak clah bgtau, adik clah pun tertanya2 sapa yg rajin tebang2 pokok kat blkg umah ie umah hj din tu... 
ha..kan betul apa yg clah ckp..mak je yg tak sedau..hehe 

gerutu clah:
sapa ntah..rajin la pulok..pagi2 buta buat kerja. siang hari tak da masa nak buat kot?!

dah seminggu bunyi tu tetap ada..clah decide utk scan. 

tau apa yg clah dapati? hehe..
ingat lagi kisah hantu raya ganas yg dihantar ke bilik clah, supaya clah sakit pinggang/belakang?
aaa...hantu raya tu la yg dok buat kerja pepagi buta. 

bila clah tgk dia, clah tegur:
"sian.."(macam tune dialog rafi dlm cite p.ramlee, madu tiga)

dia dgn selambanya menjawab,
"dah mu pun tok sei pelihara aku"(dah engkau pun tak mahu pelihara aku).

clah gelak..sapa nak cari penyakit?