Follow by Email

Wednesday, 20 February 2013

16..halalkah produk yg anda beli? alicafe..

apa yg kita baca dan tgk dalam iklan membuatkan kita teruja utk membeli barangan kluaran tersebut, namun, tahulah anda... disebalik segala yg manis itu tersembunyi racun yg bisa? ni hasil scanning clah(jgn buat2 bodoh kata pndpt clah puloks)

1. produk kluaran Anugerah.. 

yg ni clah dah tulis dlm AWAS...
alkisah, salah seorang pesakit clah mmg sentiasa gunakan myk sapu kluaran anugerah, sejak bbrp lama. sblom ni, clah dah binasakan makhluk2 yg menganggu dia, namun masa scan seterusnya clah rasa heran, sb nampak satu tangan besar ragam berbonggol berwarna hijau dgn kuku tajam berwarna hitam dlm keadaan menadah. clah cal tanyakan hal. dia kata dadanya rasa pedih spt dicakar2..clah tanya dia buh apa. dia kata dia sapu myk anugerah.

2.susu anlene

apa yg diiklankan semua tak betul. dicampur dgn bahan babi. jg ada bahan yg merosakkan tubuh manusia.

3.kfc

sembelihan tak sempurna. tepung menggoreng ada DNA babi.

4. mc donald

sembelihan tak sempurna.

5. piza hut

tersembunyi haramnya.

6.myk TYT

dulu halal, la ni tuannya campurkan lemak babi, sb nak untung dan membuatkan produknya lebih ummph..

7. myk bayi yuyi..

babi tulin..

8. roti gardenia..

ada unsur yg tak elok utk tarik pembeli..

9.lipton 

DNA babi pada warnanya.

10. teh boh 

tuannya tamak. buh bahan yg menyakitkan manusia.


11. myk cap buruh dan myk seri murni 

dicampur lard atas telunjuk yahudi.

12 gula..
kenapa boleh kencing manis? mintak penyelidik kaji apakah tebu atau gula proses yg menyebabkan diabetis. cek bahan yg bahayakan saraf manusia terutama umat Islam.


13. herbalife dan alpha lipid

baik jauhkan diri...


14.sunquick

tiada apa..yg tak halal. kalu ada pun cuma kesilapan je(bkn suatu yg haram).. ada org yg dengki sebarkan sunquick haram.


15.ayamas

tak mencapai piawaian islam. tak suci. mungkin akan jadi penyakit kalu memakannya. tengok siapa taukenya.


16. Ali cafe 

sebagai pelaris, tuanpunya nya telah memasukkan tulang sum-sum binatang yg menjijikkan iaitu Tulang sum-sum tikus. patutla baunya macam bau bangkai. 



Thursday, 14 February 2013

Siapa Idola anda?

Ramai antara kita yg mempunyai idola, samada idola kita yg masih ada atau yg telah meninggal dunia. Ia jg bergantung atas kecenderungan kita. Orang yg suka bab ugama lebih cenderung mengambil idola dari kalangan yg berugama. yg cenderung kpd hiburan, lebih kpd retis atau selebriti. yg sukakan sukan, mgkn minat beridolakan ahli sukan. yg suka masak, tentu idola mrk chef2 terkemuka.

ramai yg clah suka dari kalangan orang2 atau tokoh2 ugama. tapi idola clah adalah Sayyidatina Nafisah. Siapa dia..gugel ya. Clah sukakan segala2 tentang beliau. clah mahu jadi seperti beliau, insyaa Allah.

Pada perjumpaan kali kedua dgn syeikh Nazim, tuan syeikh beritahu clah:
"Sayyidatina Nafisah mendoakan... (*sebut nama sbnar clah) dari sana"

P/S...alhamdulillah..berbaloi mempunyai idola seorang yg alim.
*clah ditegur sb tak tulis dgn betul, kena buat solat tobat 5x(10 rakaat, sb kesilapan ini)nmpk kecik, tapi akibatnya besar.. 

Wednesday, 6 February 2013

kasyaf...

beza kasyaf kecil dan kasyaf besar
alhakiki.tripod.com/hakiki025.html



p/s..
1)sesiapa yg mintak clah scan terutama dari forum cari, clah mntk maaf, dulu mmg rawatan adalah free..clah tak dibenarkan utk mengambil sebarang bayaran atau apa2 masa tu. skrg semua bayaran adalah utk Allah semata. sesen pun buat masa ni bkn utk kegunaan peribadi clah.

2)clah sibuk skrg, sbagai ahlul bait, tugasan dari Allah yg clah utamakn, byk bnda yg clah perlu selesaikan, terutama kes2 jaringan sihir bertaraf dunia dan kumpulan2 sesat. 

3)clah tgh buat latihan kasyaf..baru belajar setelah bbrp kali kena tegur.. ada masa clah guna cara scanning gak(sb dah biasa..namun sekurang2nya sekali sehari latihan kasyaf perlu diteruskan). ni baru step paling senang..itupun rasa susah.

Saturday, 2 February 2013

Berjihad di MALI selama 30 hari...

pada 20/1/13..clah tgh solat tahajjud utk kawan clah, tetiba clah nmpak cahya....seolah2 syeikh nazim mahu berjumpa..jadi selepas selesai solat itu..clah teruskan dgn solat istikharah utk scan benarkah apa yg clah nmpak tadi. mmg benar ada perutusan dari syeikh nazim al-haqqani ..utk berjihad di MALI

clah juga telah dapatkan langkah2 harus clah buat utk jihad tersebut. iaitu:
1) 3 solat tahajjud(6rakaat)..pd rakaat pertama:bacaan adalah 11 kali al-falaq, 11 kali annas dan sekali    ayat terakhir surah albaqarah(284-286)
pada rakaat kedua:11kalial-kauthar dan 11 kali al-fil serta sekali ayat terakhir surah albaqarah(284-286)

2) sekali bacaan surah Fath setiap hari..

3) zikir ya Allah 1000x sehari 

selesai solat, masa masih awal, lebih kurang pukul 4 pagi. clah serba salah, samada nak stat malam ni atau mlm esok. clah terdengar suara"terpulang pada clah". tapi hati clah rasa tak sedap. macam ada sesuatu yang tak kena. clah kata, clah nak stat esok, tapi malam ni clah nak buat solat tahajjud dua rakaat utk tgk apa yang berlaku..apa yg clah tgk mmg memeranjatkan. 

clah lakukan solat tahajjud pada rakaat pertama selesai fatihah, baca 3 kali surah alA'la dan pd rakaat kedua selepas Fatihah baca 3 surah al-Ghasyiah.

clah nmpak makhluk2 mukanya spt babi dan ekornya buaya melekat dibelakang orang2 Islam barisan belakang  sekali. ini adalah sihir buddha sihir gereja dan yahudi blom datang lagi. bgtu jg persatuan sihir sedunia dan persidangan sihir sedunia akan hantar sihir bila tiba masanya.

clah mohon Allah hantarkan lapisan hijau Islam(ni anugerah Allah utk clah) utk binasakan makhluk2 tersebut dan buat benteng perlindungan . alhamdulillah nmpak tiang2 besar warna putih rapat2 sbagai benteng. makhluk2 tu pun dah tak da lagi.

apa yg penting ialah: wujudkan tabung bantuan kpd saudara2 Islam di Mali utk membantu mrk.

hari pertama
   

bersambung..



p/s..clah direhatkan sehingga seminggu sblom rawatan sihir kanser tekak..krn tekak perit..alhamdulillah. Allah Maha Mengetahui segalanya..
clah hanya dipanggil kiranya ada sihir...kalu tak da, itu tugasan habib2 lain...

Friday, 1 February 2013

Melawat syeikh siti jenar...di alam barzakh..


Siapakah syeikh siti jenar?
sila gugel atau boleh baca kat blog pilihan clah.

pada tahun 2011 clah berhadapan dengan serangan sihir jawa kuno dari isteri seorg perawat. sisisteri ini memiliki ilmu yang membolehkan dia menjadi ratu andai kata dia berjaya menyesatkan suaminya(sisuami seorg yg ada ilmu agama). ia membolehkan siisteri menjadi penguasa ke atas makhluk halus yang berjumlah berlaksa2...suami tak tahu akan hal ini.

Suatu hari, lewat petang, olehkerana clah tak tahu bagaimana nak buat, clah gugel sihir jawa kuno. clah terjumpa blog ilmu syeikh siti jenar. clah print. masa dok print tu lah clah ternampak kelibat binatang berwarna kuning seperti kucing besar masuk melalui pintu yang terbuka terus ke sebelah kiri clah, kemudian terus berlindung disebalik tirai.

clah menjerit,
"mak..kucing masuk rumah,"
mak jawab dari luar rumah..
"kucing ada kat sini..."

kalu kucing kitaorang tak masuk, ertinya, apa makhluk yg masuk?

malam tu dalam pukul 9 lebih, clah masuk tido(clah ngantuk sangat, dah lupa ttg makhluk tu) pintu bilik clah, clah kunci.
bangun tidor dalam pukul 11 lebih, mak sibuk bercerita...

"kamu tak sedar ke, tadi hujan. lampu padam. mak pasang lilin. mak tengok ada makhluk dok li-lah li-lah(sori..bahasa kelate..hehe...berjalan ke sana ke mari)..mak royak(bagitau) kat dia..
"weh..mu ni gi tubik, tubik(keluar, keluar)..", ujar mak.
mak dengan beraninya(hehehe..biasanya penakut)buka pintu besar rumah.
"nasib baik binatang tu kluar..", ujar mak(dgn penuh bangganya kot..hehe)

setelah sekian lama, clah dah lupa akan cite tu..hinggalah di bulan disember, bila clah terbaca kisah dari blog siti jenar. tak tau la kenapa ..hati rasa meronta2..seperti terpanggil utk buat sesuatu.


awal pagi, 29/12/12..
clah mulakan dengan melakukan solat sunat tobat dua rakaat diikuti dengan dua rakaat solat sunat istikharah. Beliau mmg keturunan Rasulullah saw. beliau mmg pernah ditipu oleh syaitan, namun beliau sempat bertaubat.  

awal pagi 1/1/13..
clah lakukan solat istikharah utk mengetahui bagaimana cara utk membersihkan nama beliau. masa dok tgh dalam solat tu..clah ternampak seseorang tangan dua2 kat bahagian atas dinding(dinding terbuka dari atas lebih kurang setengah kaki), sambil menjengukkan kepalanya, rupa macam syeikh siti jenar. (clah berada dibilik sebelah satu lagi). suasana agak suram(macam kita pasang lampu mentol kuning).

semasa menjengukkan kepalanya lelaki itu tersenyum dan bersuara,
"haah..dah lama tak da orang datang melawat!" dari suaranya dan senyumannya clah dapat rasakan kegembiraan beliau. clah tanyakan apa yang beliau mahu clah lakukan(utk bersihkan nama beliau). dua perkara yang beliau mohon:
1) HENTIKAN BLOG ILMU SYEIKH SITI JENAR  
2) KALU SELAWAT KEPADA RASULULLAH SAW, INCLUDEKAN DIRINYA SEBAGAI AHLUL BAIT

clah juga bersuara, 
Rasulullah adalah sebaik2 makhluk. Baginda tidak akan melupakan tuan sebagai keturunannya. sebaik sahaja habis ayat terakhir clah ucapkan, clah nmpak Rasulullah saw datang sepantas kilat bertemu dgn syeikh siti jenar. 

clah berjanji akan melakukan apa yg beliau minta dan seterusnya clah tinggalkan mereka berdua.

hari seterusnya, clah lakukan solat istikharah utk mengetahui sekiranya apa yg clah nmpk sebelum ni adalah benar.
jawapannya:
JANGAN MERAGUI..
clah rasa senyum clah sampai ke telinga, hati clah rasa berbunga-bunga.alhamdulillah


  
p/s..TOLONG YA TUAN2 DAN PUAN2..MULAI SEKARANG HENTIKAN BLOG ILMU SYEIKH SITI JENAR!!




    

Ilmu Senapas..ilmu Melayu kuno

ilmu senapas ini adalah ilmu Melayu kuno, di mana ia adalah rekaan iblis dan diberikan hanya kepada perempuan2 yang terpilih(iblis yg pilih, bkn hanya rambang),. Ilmu ini adalah sirr iaitu terahsia.

apa yg clah diberitahu adalah, ilmu ini dipelajari di selatan thai, di mana di sana dulu terdapat kerajaan melayu lama. kurun ke berapa, sila gugel dan baca sendiri. pengaruh ugama lain menebal sewaktu itu.ini bknnya ilmu Islam. pompuan yg mempelajari dan mempraktikkannya mendapat gelaran "laknatullah".

kiranya pompuan tersebut tadi tak perlu guna minyak dagu, ilmu pengasih etc. ilmu ampuh ini merangkumi semuanya. segala yg dibuat dgn senafas, sambil mentera dibaca. penyediaan makan, minum etc..suami kpd pompuan tersebut berada di bawah tapak kakinya. suami memandang tinggi pada isteri, memujanya, takut dan gerun kpdnya. sayang giler2 kpdnya.

kiranya, simangsa, berada 100% di bawah kuasaan iblis. walaupun mungkin sisuami seorg yg berugama namun, iblis 100% yakin simangsa tidak akan dapat diselamatkan lagi.berbagai2 kelompok setan ditugaskan oleh iblis utk menjaganya. oleh kerana ia adalah terahsia, sisuami sendiri tidak tahu dia telah disihir oleh isterinya. dan dia juga tidak mahu diubati.