Follow by Email

Saturday, 27 October 2012

40 hari membantu merawat Mohd Ezmi b. Md Jan..

bbrp minggu lepas clah terbaca kisah exkapten bolasepak selangor yg menghidap kanser hidung tahap empat. oleh krn masa tu clah tidak dpt melakukan solat, clah cuma scan secara zikir. clah nmpk dua makhluk seakan toyol namun lebih panjang berwarna klabu keputihan sedang membongkok memakan daging muka mohd ezmi.

clah scan kali kedua dgn solat istikharah bbrp hari kemudian. clah disuruh membantu perawat yg merawat sisakit, secara jarak jauh.

apa yg clah tgk..semasa scan kali kedua..seterusnya ialah..lelaki berketurunan siam yg berniaga laksa bersama isterinya.. di kuala kedah..(mgkn sisakit pernah pergi makan laksa kat sana).. si lelaki tadi telah murtad.. tanpa pengetahuan isteri dan mertuanya...dia telah membuat perjanjian dgn setan.. perniagaannya laris dan sebagai ganti salah seorg pelanggan akan jadi korban... Iblis suka kerana lelaki tersebut murtad...ie...ada campurtangan iblis...tu yg kes ni jadi teruk...

clah kena lakukan solat taubat 6 rakaat dan 14 rakaat solat tahajjud..selain dari membaca surah al-Fath dan zikir dll...

proses rawatan bermula...

clah mohon kpd Allah moga dtgkan pertolongan dan cahaya...tetiba clah nmpak ramai habib yg datang...mrk nasihatkan clah utk IKHLAS ...

hari seterusnya...para habib dtg secara bergilir2...dari pelusuk nusantara...

..seterusnya... clah tak boleh lakukan solat secara cepat..krn clah nmpak ada cicak raksaksa yg bersembunyi dlm bilik..dan tiga ekor cicak raksasa di ruang tamu...bila clah ingat pesan para habib utk ikhlas dan tidak melakukan cpt utk (habiskan solat cepat2) ia ghaib..

seterusnya mrk .. berkata..clah boleh handle sorang.. clah tgk cahaya berada di dlm rumah...sbagai pagar..iblis dan setan tak boleh masuk...


seminggu clah tak dapat lakukan solat krn sakit dan kepenatan...

hari seterusnya bila dah ok...clah sambung lakukan solat utk sisakit....


lelaki yg menjadikan mohd ezmi mangsa..mencari mangsa lain pulak...

ada kiyai yg datang melawat..kiyai dari nusantara..dia ni mengajar ilmu sesat...dia jg adalah musuh ALLAH... clah tgk ada seperti serangga bentuk samada seperti lalat dan lipas gergasi..bertenggek...  

p/s..Allah lebih menyayangi beliau..semoga ruh arwah dicucuri rahmat. Al-Fatihah.

solat sunat taubat 80 rakaat...

Solat tobat 80 rakaat perlu dilakukan utk menyelamatkan seseorg yg mmg berada dijalan Allah namun terdapat halangan krn fikiran dan rohani mrk dikuasai oleh makhluk lain...(ada seorg pesakit, yg clah nmpk, semasa scan.. makhluk tu berada di atas kepala sebelah kirinya). ia mesti dilakukan dgn penuh keikhlasan...tidak boleh dilakukan utk mengejar masa(bg cepat habis dll). Krn ia suatu kes yg serius, maka adalah sebaiknya utk kita membuatnya dgn sesempurna mungkin...

kmdian perlu buat solat istikharah semula utk mengetahui samada Allah menerima solat dan doa kita..

ia boleh dilakukan bila2 masa yg dibenarkan kita utk buat solat sunat dan mungkin berhari2 lamanya.. dalam solat pun kita boleh lihat apa yg berlaku kpd sisakit(secara rohani), peringkat demi peringkat. Jika solat kita diterima, kita akan nmpk hasil yg positif kpd sisakit..insyallah...

solat ini jgk utk org yg lemah jiwanya..kita yg melakukannya utk mrk(mrk mmg tak berdaya nak buat)..clah masih dlm proses melakukannnya..

serangan berani mati dari tok imam selempang kuning...

Kluarga clah mmg telah dizalimi dgn sihir sejak sekian lama oleh jiran kami tok imam selempang kuning..

clah sdri telah byk kali kena sihir pelalau..rumah kami dua kali di sapu myk dagu..yg ni anaknya sdri yg mengaku mrk melakukannya..(mrk tuduh kami yg start dulu, sb tu mrk gunakan cara tu..mati akal kami, bila pulak kami buat apa2 kat mrk)..menurut arwah ayah, mrk kerugian dlm forex..mrk tuduh kami jadi punca..kami tak tau menahu pun ttg tu...telaga kat rumah kami punj diletak berbagai2 peliharaannya, pokok rambutan blkg rumah kami pun bgtu jgk..tempat sidai kain/ampaian pun diletakkan saka rimau belang(yg tok imam selempang kuning..anaknya yg dok kat blakg rumah kami guna rimau bintang)

bulan ramadhan clah, mak dan adik kena santau miang tebu..alhamdulillah sembuh, ibu santau tu kmdiannya Allah dah pindahkan ke jantung imam selempang kuning..ia akan membiak sehingga mangsanya menemui ajal.

sebelum raya bbrp hari lepas, mak ajak clah ke bandar, nak g shopping raya. clah buka pintu pagar..jejak kaki kana ke tanah je..firasat clah mengatakan tok imam ada buat sesuatu...balik dari shopping, clah dpt mesej dr kawan lelaki clah(sblum g bandar, clah dah siap sms dia),

"hati2 baca sikit sebelum awak masuk pintu pagar sb ada org buh sesuatu"
clah jwb balik,
"sy tau, dia tu mmg selalu buh bnda.."
mlm tu bila clah scan mmg benar, dia telah renjiskan myk dagu di kawasan pagar.
rawatannya:
renjis dari kanan ke kiri pagar dgn air zam2 yg clah dah baca 1000x surah Al-Kauthar..berdoa sblum start secara menghadap kiblat dan bila dah selesai, berdoa di hujung pagar iaitu sebelah kiri dgn menghadap kiblat juga. 

pada hari raya pertama, menantu tok imam selempang kuning datang bawa daging korban kpd kami..mak cpt2 bungkus dan simpan dlm fridge. mak kata nak bg kat kwn clah. clah rasa tak sedap hati..mlm tadi clah buat solat utk scan daging tu dan jg telaga(sb clah rasa tak selesa..slalu gatal..terutama kat...hehe)

utk telaga, clah kena berdoa menghadap kiblat kat telaga tu, renjiskan air zam2 yg dibacakan surah Al-Kauthar 1000x sebanyak 7x, bila dah selesai, berdoa sekali lagi sambil ngadap kiblat. tak tau dia buh apa tapi bnda kotor...

mlm tadi clah dh scan kali kedua..apa yg dibubuh ialah air kencing babi..tapi malaikat buangkannya ke tempat lain...clah cuma tawari(menutralkan) bekasnya sahaja... 

daging tu...mrk anak branak telah bermesyuarat dan telah sepakat, supaya tok imam selempang kuning renjis dgn holy water(clah tak tahu bgm dia dpt)..tau apa akan jadi kpd org Islam yg termkn atau terminum holy water?tapi Allah Maha Kuasa telah menyelamatkan kami dan kawan clah jg..

rawatan...
clah kena renjis jg dgn air zam2 yg telah dibaca dgn 1000x surah al-Kauthar sehingga rata..tunggu asar, kmdian masukkan dlm fridge semula, esok boleh beri pd kawan clah. daging tersebut telah ditawari(dirawat).

utk tindakan mrk ini lah Allah murka, mrk dipanggil kluarga la'nat(masyallah..nauzubillah)..dgn itu jgklah mrk akan dibinasakan...

utk daging korban ini jg clah dimnta scan skali lagi.. daging itu tak boleh diberkan kpd sesiapapun samada binatang atau manusia. sebaliknya ia perlu di tanam sedalam2nya. sblom ditanam, diletakkan bj2 kurma ajwa. lembu disembelih bkn krn ALLAH..tapi utk show off mrk mampu melakukan korban..dan di rumah mrk penuh pelaris(kluarga mrk berniaga) dari negara siam...


p/s..hanya krn nakkan tanah tapak rumah kami, mrk sanggup membeli neraka...