Follow by Email

Saturday, 22 September 2012

mesej hp dr wanita misteri....

pagi kemarin masa dok baring2 kat atas katil, saja layan perasaan, clah ada menerima satu mesej dari seorg wanita....kalu ikutkan bahasanya mmg lucah la 18SX...alamak sapa pulok yg antar pepagi buta nih? takkan wife bf clah yg antar..dia tau ke no hp clah?mcm2 yg clah pk...ini tak boleh jadi..kena kontek gak org ni..nak tau apa cite...

petang tu selepas solat asar, clah cal....
clah: hello, assalamualaikum...
miss M(misteri): waalaikumussalam...
clah: awak ada hantar mesej kat hp saya tadi..
Miss M: tak da...tak da...
clah: tapi mesej awak ni ada masuk ke hp saya..nanti saya forwardkan...

clah forwardkan mesej tu...tetiba hp clah berdering...

miss M: aaaa...ada2...saya nak antar kat suami saya, saya tersilap tekan nombor...nombor awak dan nombor dia dekat2 sama cuma yg tgh je beza..maaf la...(sambil gelak2)
clah(jg gelak..utk hilangkan malu dia): tak pa...biasa je...
miss M:tapi mesej tu...eee...malunya saya...
clah: saya ni perawat jd bnda2 yg mcm ni dah biasa sgt la...
miss M: clah ni mcm kaunselor...ooo...mcm tok bomoh la ya...
clah: lebih kurang la...tapi cara Islam la..tak pa bebila awak senang awak cal clah..
masa clah buat solat sunat tobat lepas solat maghrib..clah terdengar suara "tolong dia" ..clah tau dia tu merujuk kpd pompuan yg tersilap hantar mesej tu..
bila clah bgtau ttg ni..miss M bgtu gembira sekali...

mlm tu Miss M cal lagi byk jg yg dia bgtau...tapi clah terpaksa hentikan percakapan..(bkn lah atas sikap kurang ajar) tapi...
clah: mcmni la ..awak bagi info ttg suami dan bini muda dia..kalu awak cite byk2 pun, clah tak tau duduk cite sbnarnya..mcm di awang2an la pulok...

x sampai bbrp minit Miss M telah sms maklumat yg clah kehendaki..

awal pagi tu clah scan..tiga org, Miss M, suami dia dan isteri muda suami dia...apa yg clah nmpak dan rasai clah citekan pada Miss M.
ni hasil yg clah scan...clah nmpk kaabah, tapi ia jgk adalah kepala setan...hubungan Miss M dgn Allah adalah sebesar mana kaabah yg clah nmpak besar itulah kepala setan.. satu lagi sesak napas krn asap yg kuar dr napas adalah asap api neraka...

rawatan ialah minum air zam2 sebotol(hg RM5 atau RM6 satu) sehari semasa azan zohor selama 10 hari..inilah pertama kali air zam2 perlu diminum sewaktu azan zohor ...
clah bgtau Miss M sbnya...sblom ini keadaan dia adalah seperti suasana pagi yg tenang dan sejuk, tetiba kepanasan datang..jadi keadaan mesti dikembalikan kepada suasana sejuk dan tenang semula...wallahu'alam

Miss M tanya, kaedah apa yg clah pakai...
clah kata, solat tobat dan solat istikharah..
lepas tu barulah dia akui apa yg clah nmpak..dia kata, sblom lakinya kwin ngn bini muda dia tuh, dia pernah pujuk pompuan tu agar melupakan suaminya, namun pompuan tu cuma mendiamkan diri...bila dah kawin, dia maki hamun kow-kow pompuan yg jadi bini muda laki dia ...
dia berjanji akan merawat dirinya/rohaninya dgn air zam2 ...

so..kena tunggu 10 hari lagi....




bersambung....
    








Sunday, 2 September 2012

25. AWAS....ustazah rangkaian dajjal..

1.Ilmu pati geni

skrg didada akbar ada iklan berbagai pelbagai produk spt myk wangi, air etc oleh satu syarikat. ejen2nya dah merata di msia. salah satu jampi yg dibaca (oleh kalu tak silap clah dia ni ustaz) adalah jampi dari ilmu pati geni...(apa dia ilmu pati geni..sila gugel) ..clah terlihat iklan tersebut sebesar 1 muka penuh dalam akhbar rasmi pas kelmarin...
produk nya telah byk di pasaran..losen, myk wangi..air mineral...hati2 sb ini melibatkan aqidah... 

P/S...adik clah telah membeli myk atar kasturi campuran yg berjenama agak terkenal dewasa ini utk rawatan sihir. Namun yg pastinya bila clah scan, myk atar tersebut telah dijampi dgn ilmu sihir. harganya dalam RM48..botol 10ml...(kalu kat jaafar rawas, myk atar kasturi cuma RM12 sebotol)

air jampinya pula murah dari biasa, harganya sekitar RM4.50 ...jgn tertipu dgn harganya yg murah..sanggupkah anda menggadaikan aqidah anda/hanya itukah harga aqidah anda?

anak sedara clah telah datang ke rumah masa cuti raya China. clah tgk wajahnya nmpk sembab dan tak cantik tidak seperti hari2 biasa. mcm ada sesuatu yg hilang. rupanya dia beli dan gunakan sebanyak dua kali myk wangi produk yg terkenal ini.clah suruh dia buang samada ke laut, atau sungai atau ke longkang.

rawatan:
1)mkn 7 biji kurma ajwa dan minum segelas air zam2 yg telah di baca 7 Fatihah, 7 selawat dan 7 alhamdilillahirobbil'a lamiin masa azan asar selama 7 hari. 
2) baca surah yasin selama 7 hari.  

p/s...apa yg clah scan, semua produknya mempunyai kesan yg sama, iaitu tergadai aqidah umat Islam..

alhamdulillah..selepas habis tujuh hari clah lakukan solat tobat dan tahajjud..clah scan lagi anak sedara clah..masalah saka dan myk anugerah dah tiada.. yg lain masih ada...



2. jgn biar diri ditaksubi

org yg membiarkan dirinya ditaksubi oleh org2 lain adalah org yg bersaing dgn ALLAH dan Rasul SAW..
sentiasa lah doakan agar kita dijauhkan dari fitnah tersebut...

3. selamatkan anak anda...

jgn lupa, walaupun ibubapa adalah terdiri dari org alim dan baik hati namun anak anda mgkn bkn begitu..jadi..selamatkan anak anda: doakan

ya Allah ya Tuhanku, muliakan anakku disisi MU...

 supaya anak anda tidak menjadi spt tok imam selempang kuning(jiran clah) yg walaupun bekas pelajar pondok, namun sentiasa menganiaya kami dgn sihir dari wat siam..
p/s..jika anak anda ramai, buat satu2, sebutkan namanya.

4. air dano dijadikan minuman 

taktik terbaru utk menang, politik. kedai makan atau restoran terpilih, diupah utk memangsakan sesiapa yg berpotensi sebagai penyokong pihak lawan, dengan memberi air minuman yg bercampur air dano. adakah anda bertanya tuanpunya kedai makan berkenaan, ni kedai makan parti mana? tentu skali tidak.
si peminum campuran air kotor ini akan bersikap spt org mati..iaitu tiada keinginan utk mengetahui hal2 duniawi.... 
rawatannya..minum air zam2 segelas dan makan kurma Nabi sebanyak 7 biji buat selama 3 hari sblom tidor.


5. Ustazah terkenal pakai pendamping... 

seorg ustazah yg terkenal ..pakai 3 pendamping utk jadi terkenal. dia adalah kepala pelesit. dia pakai something kat anu dia. laki dia diperbodohkan oleh dia...dan paling mengejutkan namanya tersenarai dalam list nama org2 yg ke neraka...(sampai di sini..seluruh sendi clah menggelatar..nak baca semula ini pun clah tak sanggup)..nauzubillah...


6. setan menyamar sebagai ustaz di pasantren

clah diminta oleh isteri seorg pesakit utk merawat suaminya. katanya ramai yg merawat suaminya tapi mrk telah mendpt pelbagai warning dan musibah. katanya ada seorg ustaz di tanah seberang mahu membantu. clah scan dan tgk satu pasentren, ada seorg lelaki gemuk pakai baju dan kain pelikat berjalan terjengkit2 menjauh bila dia tahu clah sdg memerhatikannya.
 clah bertanya..siapa tu?
jawabannya..itulah setan yg menyamar jadi ustaz
...clah kata..binasakan lah..

kmdian clah teruskan scanning..clah dpt tahu..makhluk yg menempek kat suami dia ialah penolong/pembantu iblis. patutlah susah sikit nak buang...ia memerlukan prosedur yg ketat..


7.bukan semua lelaki boleh menjadi suami misali...
bkn semua lelaki yg sudah berkahwin boleh menjadi suami misali andainya mrk mengamalkan poligami. bakal2 isteri kedua, ketiga atau keempat, dinasihatkan, lakukanlah solat istikharah sblom anda menerima seseorg lelaki yg sudah berkahwin sbgai suami anda, walaupun lelaki itu ada asas ugama yg kukuh dan amat anda kenali baik budi pekertinya. sb, mgkn dia seorg yg takutkan isterinya(isteri pertamanya), jika anda berkahwin dgnnnya, sudah tentu anda akan menjadi mangsa..derita perkahwinan.
 

8. derita lelaki yg mempunyai isteri pengamal sihir tegar
sudah bbrp lelaki yg clah jumpa yg mana isteri mrk mmg pengamal sihir, namun yg menyedihkan lagi ialah, sihir tersebut dikenakan ke atas suami masing2. jadi lakukanlah solat istikharah sblom anda melamar seorg gadis sebagai isteri anda, biarpun pilihan itu anda serahkan kpd kluarga anda.  


9. Jangan sembarangan mengaku anda ketutrunan Rasulullah SAW...

mmg ramai yg mengaku mrk adalah dari keturunan Rasulullah SAW, namun pada hakikatnya tidak demikian. Awas..krn ini adalah suatu penghinaan. Jadi apa yg terjadi ialah seseorg yg mengaku demikian sedangkan pd hakikatnya tidak, pengakhiran hayatnya:dia akan mati dalam kehinaan. itu adalah balasan Allah ke atas mrk krn berbohong...!!


10. prof OCD 

ada seorg prof yg agak terkenal selalu kuar berceramah... dlm rancangan tanyalah ustazah pun dia pernah ada...ramai yg menjadi pengikutnya...namun org tak menyangka bahawa beliau adalah OCD...obses pada brg2 cantik...(bkn hanya suka..tapi tahap obses)

apakah OCD? sila gugel utk tau apa penyakit tu..


11. kalu anda mimpi... 

kalu anda bermimpi pohon buluh...yang besar merimbun ertinya ..hati2 dgn orang yg berniat jahat pada anda...


12. tutuplah minuman atau makanan

tutuplah minuman atau makanan anda krn sekiranya ia terdedah, setan akan duduk disebelah kiri, (mengadap menentang kiblat) atas pinggan/cawan/gelas atau mangkuk makanan/minuman tersebut. tak tau la apa yg dia buat..kesannya? apa lagi kalu bkn hati anda, dan solat anda mgkn rasa something wrong somewhere...kurang sikit drp jika anda termakan atau terminum makanan/minuman berpelaris..! 

13. ustaz yang ada misi rahsia 

seorang ustaz yang agak terkenal sebagai penceramah terutama di tv swasta..di pentas2 ceramah. di fb.. beliau masih muda. ramai org yg bercerita ttg beliau. namun beliau ada misi rahsia, ada hubungan dgn POPE. 


14. Pusat rawatan Islam gunakan setan mengadakan kursus rawatan Islam..

sebuah pusat rawatan yg mengaku menjalankan rawatan Islam, sbnarnya pengasasnya menggunakan setan2(sama rupa setan yg clah pernah buang pada tok moh sedara clah, dahi putih, rata, mulotnya ada gigi berkerapoh(hehe..bahasa klate..gigi atas dan bawah panjang dan berkedudukan tak sempurna). pusat rawatan ini tersenarai dlm blog rawatan Islam dan agak terkenal di Pantai timur..


15. jgn lukakan hati Rasulullah saw

masa clah buat rawatan ke atas tanah mak clah, clah mmg nekad, clah ckp pd diri clah, iblis mntkpun Allah bagi, inikan pulak kita umat Islam.. 

tapi lepas tu clah rasa macam ada rasa tak selesa pd hati clah. jadi clah buat scanning secara solat istikharah. apa yg clah nekadkan itu melukakan hati Rasulullah saw. masya Allah..
clah kena buat solat sunat tobat, clah dh lupa brp kali samada 10 rakaat atau 20 rakaat..clah mntk ngn Allah, clah nk mohon kemaafan dari Nabi Muhammad sendiri. masa clah buat solat tummg clah nmpk Rasulullah saw..dan mmg hati baginda luka parah.. ya Allah clah menangis terisak2. hati clah pun terasa kelukaan itu.. clah mohon kemaafan sehingga baginda saw maafkan clah. lepas itu yg clah dgr  suara mengatakan Rasulullah(saw) sayang pd clah(nama clah la). jadi, jgn sekali2 ulangi apa kesilapan yg clah pernah buat.


16. sebutlah insyaa Allah.
clah ada scan seseorg..dan dlm scanning tersebut clah berjanji nak jumpa dgn jin kafir(jin tu nak masuk Islam) tersebut, namun clah lupa nak sebut "insyaa Allah", clah terus rukuk. 
lepas solat clah rasa tak selesa mcm ada yg tak kena. jadi clah scan. 
jawapannya:clah ni ujub..
clah heran la, hah? sbnya clah tak sebut insyaa Allah. 
jadi clah kena buat solat sunat tobat sebanyak 5x, iaitu 10 rakaat..mohon keampunan dari Allah.

17.orang yg cinta dunia

org yg cinta dunia adalah, spt dia menggali lubang yg dalam kemudian dia terjun ke dlmnya. siapakah yg dpt menolongnya?


18. ulama yg meninggal dalam kesesatan
ada yg postkan gambar seorg ulama yg meninggal dunia. clah serbasalah samada nak beri laFatihah ke tidak. bila clah scan, clah terdengar suara"seb baik ko tak beri alFatihah". clah bgtau kat adik clah ttg ini. "kenapa?" tanya adik clah. clah scan lagi sekali esoknya, jawapannya: "dia sesat" 


aduh..sayangnya..berpuluh tahun hidup mendalami Islam. dapat anugerah, tapi mati sesat..
semoga Allah menjauhkan kita semua dari itu...

ada seorg ulama yg semakin hot skrg, kat youtube pun dia ada. kat tv pun dia ada. clah scan, bgm dia nih. jawapan:dia dah sesat. 

ada seorg mufti yg sentiasa beri pendapat, masuk newspaper. clah scan.
jawapan:dia ni bapak sesat.

so clah tanya, bgm nak tahu sesat atau tidaknya seseorg ulama?
jawapan: BILA DIA TIDAK MENGHUKUM ATAU BERI PENDAPAT BERPANDUKAN QUR'AN DAN SUNNAH(hadith)... ie..beri pendapat mengenai soal ugama hanya berpandukan pendapat sendiri.


19.tulang dalam keropok lekor atau keropok keping atau sardin.

kita umat Islam tak boleh makan tulang atau isi dalam tulang tersebut. sb tulang itu Allah dah utkkan sebagai makanan jin.

hukum ini juga terpakai utk tulang dlm keropok lekor, keropok keping atau sardin. jadi awas, pengusaha keropok. jgn bubuh tulang. itu bkn makanan manusia. ia tetap makanan jin. 

dan peringatan utk para ulama: ulama' yg tidak memberitahu atau mengingatkan soal ini akan ditanya di akhirat kelak! 


20.isteri yg tidak melayan keinginan sex suami

para isteri selalu diingatkan utk melayan kehendak suami, kerana itu adalah tugas utama seorg isteri.  jika tidak, mrk akan dilaknat para malaikat sehingga subuh.

tugas suami membasuh dan memasak. bila isteri mengambilalih melakukan tugas suami ini, adalah tidak mengherankan jika siisteri akan penat. pompuan yg penat tidak dapat melayan kehendak sex suami. apakah pompuan tersebut akan disiksa diakhirat kelak?
jangan ingat suami boleh terlepas. Allah tidak zalim. suami akan ditanya tentang ini.
  

21.kenapa anak2 lebih sayangkan kawan2 dari ibubapa?

bila ibu bapa melayan anak2 secara tidak adil, Allah memberi kifarah terhadap mak dan bapak iaitu anak2 tidak sayangkan mrk dgn sepatutnya, sebaliknya menyayangi orang lain, samada kawan2, nenek/atuk, isteri etc..
jadi, jgn salahkan anak2..cermin diri anda dulu. siapa yg makan garam dulu? bkn anak2 anda, tapi anda.


22.air zam2 dan myk atar kasturi campuran?

bagaimana nak tahu samada air zam2 atau myk atar kasturi adalah ori atau telah bercampur?
bbrp bulan lepas clah telah bacakan ayat Qur'an pada myk atar kasturi utk akak clah. tetiba clah nmpak ada cahaya pada myk atar kasturi tersebut.. cantik sgt.. 

bulan lepas, clah sedang bacakan ayat Qur'an pada myk atar kasturi dan air zam2. air zam2 mengeluarkan cahaya, namun myk atar kasturi tiada cahaya langsung. clah tanya kenapa..jawapannya:air zam2 ori manakala myk atar kasturi telah dicampur. patutla myk atar kasturi tu berbau lain dari yg sebelum ni..


23. kismis tok guru pondok dan kurma ajwa yusuf tayyoob

kawan clah dtg membawa kismis tok guru pondok dan kurma ajwa yusuf tayyoob utk clah bacakan ayat2 Qur'an. bila clah scan kedua2 brgan tersebut, ini jawapannya:

brg pertama:tok guru ni mengaku tok guru, tapi dia belum sampai ke tahap tok guru lagi. 
jadi..kismis yg dibacanya utk minda tu..tak jadi apa!
(komen clah:sesia je la..hehe)

bgran kedua: ada campuran modal yg syubhah.. 

kedua2nya clah dh tawari(buang aura negetif) dan gantikan dgn cahaya yg Allah sdri beri. Alhamdulillah. 

24.pati delima gulsan dan myk kelapa dara(kapsul) catalyst

pati delima gulsan mengandungi aura pekerja yg tak brp elok. produknya dari Turki. ada jg penduduk yg masih sokong fahaman ataturk. jadi utk membuang aura ini, clah bacakan 100x ayatul Qursiy. tak perlu dibuka tudung botol. mencukupi dibaca dari luar. sb yg membuangnya ialah Allah.

myk kelapa dara catalyst, bila clah telan aje, clah tak boleh solat dgn selesa. spt ada bnda yg tersumbat dikerongkongan. telan tok g kata org kelate. jadi clah scan, apa yg tak kena. modalnya terdiri dari modal haram. clah nmpk spt kelibat patung hindu dgn api terpasang. utk membuangnya...

25.ustazah rangkaian dajjal..

clah baru tgk namanya kat facebook. dia muda lagi, dari seberang. telah menghasilkan satu buku ttg wanita solehah. dia ni dah terkenal kat msia, singapura, malah ke timur tengah utk beri motivasi dan ceramah.. 
ni hasil scanning clah:
ustazah yg cantik di luar.
clah nmpak mcm permata..
bila clah baca la haula wala... ia ilang sekejap, kemudian, muncul semula..
kmdian nmpak segitiga yg mcm alat mengukur geometri..
lepas tu nampak bulatan..(apa tu..tanya clah)
jawapan..ustazah2 rangkaian dajjal..