Follow by Email

Saturday, 22 September 2012

mesej hp dr wanita misteri....

pagi kemarin masa dok baring2 kat atas katil, saja layan perasaan, clah ada menerima satu mesej dari seorg wanita....kalu ikutkan bahasanya mmg lucah la 18SX...alamak sapa pulok yg antar pepagi buta nih? takkan wife bf clah yg antar..dia tau ke no hp clah?mcm2 yg clah pk...ini tak boleh jadi..kena kontek gak org ni..nak tau apa cite...

petang tu selepas solat asar, clah cal....
clah: hello, assalamualaikum...
miss M(misteri): waalaikumussalam...
clah: awak ada hantar mesej kat hp saya tadi..
Miss M: tak da...tak da...
clah: tapi mesej awak ni ada masuk ke hp saya..nanti saya forwardkan...

clah forwardkan mesej tu...tetiba hp clah berdering...

miss M: aaaa...ada2...saya nak antar kat suami saya, saya tersilap tekan nombor...nombor awak dan nombor dia dekat2 sama cuma yg tgh je beza..maaf la...(sambil gelak2)
clah(jg gelak..utk hilangkan malu dia): tak pa...biasa je...
miss M:tapi mesej tu...eee...malunya saya...
clah: saya ni perawat jd bnda2 yg mcm ni dah biasa sgt la...
miss M: clah ni mcm kaunselor...ooo...mcm tok bomoh la ya...
clah: lebih kurang la...tapi cara Islam la..tak pa bebila awak senang awak cal clah..
masa clah buat solat sunat tobat lepas solat maghrib..clah terdengar suara "tolong dia" ..clah tau dia tu merujuk kpd pompuan yg tersilap hantar mesej tu..
bila clah bgtau ttg ni..miss M bgtu gembira sekali...

mlm tu Miss M cal lagi byk jg yg dia bgtau...tapi clah terpaksa hentikan percakapan..(bkn lah atas sikap kurang ajar) tapi...
clah: mcmni la ..awak bagi info ttg suami dan bini muda dia..kalu awak cite byk2 pun, clah tak tau duduk cite sbnarnya..mcm di awang2an la pulok...

x sampai bbrp minit Miss M telah sms maklumat yg clah kehendaki..

awal pagi tu clah scan..tiga org, Miss M, suami dia dan isteri muda suami dia...apa yg clah nmpak dan rasai clah citekan pada Miss M.
ni hasil yg clah scan...clah nmpk kaabah, tapi ia jgk adalah kepala setan...hubungan Miss M dgn Allah adalah sebesar mana kaabah yg clah nmpak besar itulah kepala setan.. satu lagi sesak napas krn asap yg kuar dr napas adalah asap api neraka...

rawatan ialah minum air zam2 sebotol(hg RM5 atau RM6 satu) sehari semasa azan zohor selama 10 hari..inilah pertama kali air zam2 perlu diminum sewaktu azan zohor ...
clah bgtau Miss M sbnya...sblom ini keadaan dia adalah seperti suasana pagi yg tenang dan sejuk, tetiba kepanasan datang..jadi keadaan mesti dikembalikan kepada suasana sejuk dan tenang semula...wallahu'alam

Miss M tanya, kaedah apa yg clah pakai...
clah kata, solat tobat dan solat istikharah..
lepas tu barulah dia akui apa yg clah nmpak..dia kata, sblom lakinya kwin ngn bini muda dia tuh, dia pernah pujuk pompuan tu agar melupakan suaminya, namun pompuan tu cuma mendiamkan diri...bila dah kawin, dia maki hamun kow-kow pompuan yg jadi bini muda laki dia ...
dia berjanji akan merawat dirinya/rohaninya dgn air zam2 ...

so..kena tunggu 10 hari lagi....




bersambung....
    








No comments:

Post a Comment