Monday 30 May 2011

Minyak Attar/Myk Wangi

       Minyak atar yang di keluarkan oleh tukang2 sihir dah semakin berlambak di pasaran. Myk atar atau minyak wangi ini dikeluarkan utk pelbagai guna dan dengan pelbagai nama. Mereka mendakwa ia dibenarkan syarak.

Si tukang sihir membuat perjanjian dengan setan..di mana setan memberikan mereka formula myk wangi, iaitu bahan2 yg perlu utk pembuatannya dan cara pemprosesannya..perlu diingat, setan yg menyelia semua proses...(sambil senyum kambing melihat kevodohan manusia) manakala si tukang sihir memberikan habuan kepada setan2 tersebut. si tukang sihir mendapat wang yg banyak, manakala setan2 mendapat pulangan yg juga lumayan...aqidah orang2 Islam.

Bahan2 yg digunakan mengandungi najis, darah dan anggota binatang yg haram kepada orang2 Islam. penggunaan jampi dan mentera utk menjadikan minyak wangi tersebut lebih umph...di mata pembeli..selain dari itu ada jg unsur pemujaan setan.

Jamuan dibuat utk memberi setan2 ini makan...sebagai ucapan terimakasih..

p/s...ini yg clah nmpak masa scan myk wangi seorg forumer..

2 comments:

  1. berhati-hati memilih minyak wangii...byk skrg nie mengandungi yg dilarang oleh islam.....minyak attar yg bersih dari semua tu boleh dipakai masa solat...bila mengadap tuhan...kena bersih... :) sebaik2 haruman ialah haruman kasturi...

    ReplyDelete
  2. Boleh bagi contoh jenama minyak wangi tersebut?

    ReplyDelete