Follow by Email

Saturday, 17 December 2011

Khasiat Minyak attar Kasturi...

Minyak attar kasturi boleh digunakan utk membuang setan yg dok bergayut dlm badan kita. Tak kira kasturi hitam, merah, kuning, putih, hijau atau kasturi mekah dan lain2 atar kasturi..(tapi yg ori ya)

Anda perlu ada wudhu, dan lakukan solat terlebih dahulu, sekiranya berasa ada gangguan,
apa yg perlu anda lakukan adalah,
bukakan penutup letakkan kat lubang telinga..
baca auzubillahiminasysyaitonirrojiim atau istighfar sebyk2nya...(serahkan betul2 kpd Allah)
kmdian tukar ke lubang telinga satu lagi...
ke lubang hidung dan ke lubang hidung satu lagi...
ke mata, kmdian ke mata satu lagi...
jika ada setan atau jin kafir, letupan akan berbunyi...plop..plop
anda juga boleh letakkan di bawah sekitar ketiak..sekiranya bahu atau tangan anda sakit..atau disendi2..
p/s..jgn pakai yg penuh..bahagikan supaya tak membazir. 

jika anda sakit kepala sebelah, atau kepala anda panas, anda letakkan ke lubang telinga sebelah kepala yg sakit, tunggu sampai angin panas keluar dari telinga anda..insyallah sakit kepala anda akan hilang..atau berkurang dan anda akan dapati botol myk wangi yg sejuk tadi bertukar menjadi berhaba..

satu lagi..sakit kepala sebelah tapi pada bebola mata, anda boleh jg, angkatkan kelopak mata belah atas, bola mata pandang ke atas, lalukan atar kasturi kuning sepanjang mata anda beberapa kali dan berhenti di tempat sakit. hati2 jgn masuk mata, cuma aura myknya yg penting. anda akan dapati letupan kecil berlaku sekiranya setan bertempat di mata anda. 

dua tiga ari lepas, mak clah mengadu bahu tulang kipas dia sakit. katanya petang tadi dia kerat kayu kat belakang rumah. hati clah dah tak brp sedap, maklum mak selalu kena kalu g belakang rumah. clah ambil myk hijau dan myk gamat, sapu pada tempat sakit, dan urut. semasa mengurut tu clah terasa sedikit seriau. hrmm... mmg dah agak. mesti ada sesuatu. clah tambahkan sedikit atar kasturi Mekah, dan urut mak. alhamdulillah, daging pd tulang kipas yg tadinya nmpk bengkak, dah kembali pada asal. bila tanya mak, mak kata dah ok.

kenkadang anda bangun dari tidur dan bgian joint pd belakang anda iaitu kpla dan tengkok sakit...
sapu dan tekan sikit myk atar kasturi dari kanan ke kiri..buat tiga kali...ie bhgian joint ini akan jadi panas kalu anda sakit kepala...insyaa Allah sakit anda akan berkurangan...

suatu malam, selepas solat isya' iaitu dalam kira2 pukul 10 mlm.. clah bercadang utk tidur sejam.....bilik clah, clah biarkan gelap..cuma lampu jiran belakang rumah yg suram...dalam lebih kurang setengah jam ..clah terdengar suara berbisik2..

jantan: g la..
betina: busuk la..
jantan: mu ni..busuk2..g la..

antara sedar dan jaga clah nmpk dua makhluk, satu jantan dok depan, dan satu betina dok kat belakangnya...heran jgk clah kenapa yg betina tu kata clah busuk?pikir punya pikir baru clah teringat, sebelum solat tadi, clah buh myk atar kasturi..kat dua belah tapak tangan clah..walaupun tak banyak..tapi baunya tetap ada..

bila clah bangun bbrp minit kemudian clah rasa kepala clah sakit..

mlm tu clah scan..kenapa kepala clah sakit...
jiran belakang(anak lelaki kesayangan imam selempang kuning.) hantar jin dua ekor..
jadi, jin dua tadi adalah dari jiran belakang..clah buat solat tahajjud utk membuangnya...


p/s..pandai pulok jin cakap klate?biasa la... hehe

kalu anda gunakan myk atar kasturi putih sekurang2nya dua cm utk tangkap semua setan2 di atas, anda akan dapati garisan putih bercorak2 terdpt di dlm botol tersebut...

caranya ialah:
on kan lampu picit..dalam kedudukan cahya ke atas..letakkan botol di atasnya.. corak2 tersebut akan lebih terang..

apa yg sebenarnya itu? clah dah scan setan2 yg terperangkap di dalamnya mmg byk, mrk berkeadaan spt alien dalam tabung uji(dlm filem2 Hollywood), terapung2 di alam khayalan..bermacam2 jenis mukanya..lelama mrk akan lupus(mati terhakis)..kalu guna myk atar lain, anda tidak akan nmpak keadaan ini.. 

clah letak myk atar kasturi warna kuning depan clah utk clah buat solat tahajjud dan bacakan surah Al-Kauthar 1000kali. bila clah pejammata, clah nmpak cahaya pd myk atar tersebut..myk atar kasturi sebyk 6 botol ini adalah utk sedara clah..suaminya kena kencing manis. clah nmpak seekor setan sedang menjilat ibu jari kaki suami sedara clah. setan itu mengejek clah(bila sedara clah tak berjaya memujuk suaminya utk sapukan seluruh kaki, jari2 setakat buku lali),

"mu kaloh(engkau kalah)", katanya..
clah mntk sedara clah autakan agar sekurang2nya dpt buh/sapu pd tgh2 blkg suaminya(kalu apa2 sakitpun, bubuh atau sapukan myk atar kasturi kat blkg dulu), alhamdulillah berhasil. clah jg kena beri sedekah rm10 kpd tabung kemiskinan, guna duit clah sdri tanpa beri tau sesiapa. bila dah masukkan duit, baru boleh bgtau(yg ni utk tarik dia dari tabligh).   

kesemut/kebas
anda tentu biasa kena..jika ini terjadi, ambik myk atar kasturi dan sapu pada seluruh tmpat yg kena..sambil selawat. insyaa Allah cepat ilangnya.

jika anda sakit pinggang..
sapukan myk atar kasturi pada pinggang..sambil bacakan doa nabi yunus as..amalkan setiap hari..


bisul

dua pupu clah bgtau, dulu, dia mmg tak suka bau atar kasturi..busuk, katanya. tapi bila dia dgr apa yg clah cite ttg atar kasturi, dia teringat org tua2 dulu, mmg suka buh atar kasturi kalu ada sakit apa2.
dah dua botol atar kasturi(satu yg putih utknya, dan satu yg itam utk anak dan cucunya) yg dia beli dari mak(ni yg clah dah bacakan ayat al-Quran). atar ni adalah 300 kali ganda kekuatan dari yg tak dibaca.
kmarin dia dtg, katanya dia kena bisul di kaki(bhgian atas) dia buh atar kasturi di tapak kaki bbrp kali. dia tgk bisulnya dah mulai surut.


kaki kecil dari badan

satu lagi yg dua pupu clah citekan, cucunya mempunyai badan yg lebih besar dibandingkan dgn kaki(kakinya kecik). jadi tiap kali berjalan, ia tak stabil. dia bubuh atar kasturi putih ke kaki cucunya, tiap kali cucunya dtg ke rumahnya. kmarin dia bgtau kami, kaki cucunya dah makin besar.(rasa mcm tak pecaya pulok). subhanallah..


lebam2 kehitaman pada lutut dan buku lali

dua pupu clah jg bgtau, cucu sulongnya sentiasa mengalami kemalangan kecil(jatuh, terlanggar etc), jadi lututnya timbul lebam2 bgtu jg pada buku lali.. dia suruh cucunya sapukan atar kasturi itam yg diberikannya. lebam2 kehitaman dah hilang.


gangguan semasa tidur

ada masa walaupun kita dah baca macam2, namun lelap aje datang serangan atau gangguan yg mengacau berulang2, apa yg perlu anda buat ialah, ambil sebotol atar kasturi, bukakan tudungnya. letakkan botol yg masih berisi myk atar kasturi tanpa penutup tersebut berdekatan dgn anda. insyaa Allah, gangguan itu tidak akan datang lagi selepas itu.



p/s..utk sesiapa yg nak beli atar kasturi yg clah dah bacakan ayat2 Qur'an boleh dptkan dr anak sepupu clah cgu wani di skolah teknik tanah merah klate..


7 comments:

  1. kat mana boleh dpt minyak attar kasturi nih..
    utk yg bahu/tgn yg sakit... nak letak mcm mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekiranya anda terkena gangguan makhluk halus pada bahu atau lengan...air zam2 utk 3 kali cucur dari bahu sambil baca doa Nabi Yunus...bila dah kering(jgn lap)sediakan myk atar kasturi merah(warnanya kuning)bunga tanjung dan bunga melur(jgn beli yg dah diikat dgn bunga kenanga)sapu myk atar kasturi di kedua2 tapak tgn anda,ambil bunga2an..urut dan ratakan..biarkan jgn dibasuh..

      Delete
  2. boleh ke kalau nak mintak tolong clah utk scan sorang kawan yang sakit tak tahu punca ?

    ReplyDelete
  3. Assalamu'alaykum Clah ...
    Maaf ganggu Clah. Boleh saya tahu bagaimana saya boleh dapatkan Minyak Attar Kasturi yang telah dibacakan doa oleh Clah? Terima kasih ...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, Saya nak bertanya...mnyak kasturi yang telah kita guna pakai untuk tarik kepanasan di telinga atau di mata itu, adakah masih boleh diguna pakai?

    + JIka tidak boleh di gunakan lagi, perlu kah dibuang?
    + Bagaimana untuk melupuskan minyak kasturi tersebut?

    ReplyDelete
  5. Whatsapp saya utk dapatkan minyak kasturi putih dgn harga rm15 sebotol (kecil) tpi thn lame seperti minyak wangi.. ianya tlh dibaca doa oleh tabib 0148119418..

    ReplyDelete