Friday 1 February 2013

Ilmu Senapas..ilmu Melayu kuno

ilmu senapas ini adalah ilmu Melayu kuno, di mana ia adalah rekaan iblis dan diberikan hanya kepada perempuan2 yang terpilih(iblis yg pilih, bkn hanya rambang),. Ilmu ini adalah sirr iaitu terahsia.

apa yg clah diberitahu adalah, ilmu ini dipelajari di selatan thai, di mana di sana dulu terdapat kerajaan melayu lama. kurun ke berapa, sila gugel dan baca sendiri. pengaruh ugama lain menebal sewaktu itu.ini bknnya ilmu Islam. pompuan yg mempelajari dan mempraktikkannya mendapat gelaran "laknatullah".

kiranya pompuan tersebut tadi tak perlu guna minyak dagu, ilmu pengasih etc. ilmu ampuh ini merangkumi semuanya. segala yg dibuat dgn senafas, sambil mentera dibaca. penyediaan makan, minum etc..suami kpd pompuan tersebut berada di bawah tapak kakinya. suami memandang tinggi pada isteri, memujanya, takut dan gerun kpdnya. sayang giler2 kpdnya.

kiranya, simangsa, berada 100% di bawah kuasaan iblis. walaupun mungkin sisuami seorg yg berugama namun, iblis 100% yakin simangsa tidak akan dapat diselamatkan lagi.berbagai2 kelompok setan ditugaskan oleh iblis utk menjaganya. oleh kerana ia adalah terahsia, sisuami sendiri tidak tahu dia telah disihir oleh isterinya. dan dia juga tidak mahu diubati. 

2 comments:

  1. assalam clah. saya amat memerlukan bantuan clah, urgent. boleh hubungi saya: hanajun13@outlook.com. terima kasih

    ReplyDelete
  2. Pompuan mcm tue saya pggl babi,mmg sial,aku paling benci isteri tundukkan suami dgn cara mcm tuh,sbb benda tuh berlaku dlm keturunan aku,sanggup bodohkan org demi harta dunia,kerana sihir dia,saya semakin rapat kepada Allah,syukur ya Allah,musuh yg bantu dia mmg ramai,seolah2 sy ni defend sorang ja,Allah ada buat apa takut,kalo kalah mati syahid,kalo menang itu lah nikmatnya

    ReplyDelete