Follow by Email

Saturday, 13 April 2013

Jihad di Msia..PRU13..huhu..

tak lama lagi pilihanraya akan diadakan di malaysia. PRU13..adalah suatu yg penting. tugas clah utk memastikan perjuangan ke arah memartabatkan Islam berhasil.

apa yg harus clah buat?
1)10 000 slawat sehari..
2)baca surah al-Fath..atau
3)andainya tak dpt kerana hal tertentu(period) 
kena ganti dgn doa Nabi Ibrahim as 1000 x sehari.. 
bermula hari ini 13/4 hingga ke hari pengundian..

p/s..kami ahlul bayt..mana boleh perjuangkan yg lain selain dari Allah!(jika kami tidak berbuat demikian, sudah tentu kami akan disoal kelak)
walaupun anda bkn ahlul bayt, tapi tugas anda jg perjuangkan Allah..jika tidak..bersedialah utk disoal di akhirat kelak berkenaan ini.. 

15/4...awal pagi tadi..masa solat..clah lihat cahaya paling terang di putrajaya..

video lucah..
satu grup telah di-assignkan(sekali dgn penaja) utk menghasilkan video lucah utk menjatuhkan pihak lawan. dlm tgn mereka terdpt senarai nama org2 yg akan jadi mangsa. baca ayat 284-286 surah al-Baqarah 100 kali sehari selama 3 hari berturut2, insyaa Allah, Allah akan hancur leburkan mereka. 

19/4..permatang pauh..
clah bertanya tanah permatang pauh..
tanah permatang pauh: KAMI SUKA APA YG ALLAH SUKA..
clah: KAMU BENAR
jgn terkejut kalu keputusannya bkn suatu yg anda inginkan..
seorg, Allah tak suka parti yg dia join..
seorg lagi Allah tak suka pd sikap org tu sdri.

mengenai anwar ibrahim..yg dlm video tu suatu fitnah. sbnarnya clah disuruh ajar beliau doa kpd org teraniaya. tapi clah tak dapat lakukannya.. doa ini clah pernah baca utk kes pembunuhan ahli politik yg berkaitan dgn sihir, yg menggemparkan msia suatu ketika dulu.. 

20/4..
seorg calun parti Islam yg Allah tak suka, terpilih jadi calun.. tak semestinya org yg berserban yg nmpak baik telah baik sepenuhnya. kalu hati masih cinta dunia.. tentu ada yg masih ingat pesanan Ust. Fadhil Noor.. clah diperlihatkan setan yg menguasai org yg "CAKAP TAK SERUPA BIKIN" ni...rupa badannya spt biji kedondong...ia akan mengguling2kan badannya...

p/s..(kalu org biasa..setan jantan yg diassign-kan akan memeluknya sekiranya dia tidur(kalu org tu pompuan), dan kiranya dia duduk, setan jantan tersebut akan berada disebelahnya..yg ni clah tgk dalam kes sedara clah.)  

21/4...*krn berterus terang ttg ini clah diserang dgn solat hajat.. 
sedang clah dok relaks2 kat krusi..clah terdengar ..suara menyuruh clah melihat secara kasyaf.. clah ikut..tu yg clah tahu clah diserang secara solat hajat. clah disuruh baca:

wama humbidhooorri nabihi min ahadin illa biiznillah...3x

awal pagi tu semasa clah solat tahajjud, clah sujud lama..sampai apa yg dihantar tak tahan..semasa clah baca ayat Qur'an di rakaat yg kedua, clah nmpak bnda yg dah terbakar...    
masa solat jg clah terdengar..
*Perang dgn Allah..!! Perang dgn Allah..!!
(ya Allah aku bersamaMu, walaupun semua mrk menyokongnya, hanya aku seorg(pompuan) yg tak menyokongnya..aku tetap akan bersamaMu..)
kemenangannya adalah hukuman utk mrk..
clah sudah menggeletar..ya Allah boleh tak tukar ..jgn beri hukuman, dgn ganjaran yg Allah beri pada clah(krn memberitahu hal ini kpd mrk) + serangan yg diantar kpd clah, tukarkan kpd rahmat.. clah jg mntk Allah dtgkan seseorg yg baik utk gantikan tempatnya(yg Allah tak suka tu) dan yg boleh jadi mentri besar ganti tok guru.. masa ni clah nmpak cahaya ..

*clah hanyalah org yg memberitahu, bkn kuasa clah menentukan..bila mrk serang clah, ertinya mrk tidak trima apa yg dr Allah.. 
*jgn taksub pada seseorg..kita hanya boleh taksub pada Allah. yg lain jika kita taksubi akan menjadi saingan Allah..
iman tu bukan boleh diwarisi(ingat pesanan dlm nasyid Raihan). walau si ayah tok guru terkemuka, anak blom tahu lagi kat mana singgahnya..

22/4..
knp husam musa menjadi calun feveret Allah sbagai pm msia?sb beliau dpt menggemilangkan ekonomi msia.. nizar hanya jadi calun kedua... (bkn clah ahli pas, dap atau pkr atau umno..tapi ni apa yg clah scan, calun2 pkr pun clah tanya..malangnya mrk lemah bab ugama..) 

23/4..
ada kejutan kpd keputusan PRU13..seorg ahli majlis tertinggi parti umno akan kalah teruk di tempat sdri yg sekian lama(sejak dr mula2 join parti) dia menjadi calun..ada sabotaj ke? kiranya pecah rekod la.. sb dlm sejarah msia blom pernah ada lagi terjadi begini... siapa dia..?siapa lagi kalu bukan.. hehe... 

5/5...
kemenangannya bererti hukuman..tetap berjalan, namun apa yg clah mntk pun Allah consider jgk..ia akan menjadi pengajaran terhadap mrk..jgn go against ahlul bayt yg Allah lantik(ni bkn pendapat clah ha...). 
..pasir mas dlm "genggaman" Allah..

adik clah marah clah..pa la akak ni ..semua yg akak bgtau..tak betul..
jawapan clah..mmg Allah nak beri kemenangan kpd Islam, namun, kesilapan dan kelemahan mrk, menyebabkan kemurkaan Allah... mrk belum bersedia sepenuhnya utk memikul amanah Allah.. yg ini mmg clah tak boleh nak tolong. clah cuma dpt mohon ringankan kekalahan itu shj..

tapi yg pastinya....Allah masih mahukan kemenangan Islam..jadi umat Islam..tolong buat solat hajat beramai2...jgn berhenti... usahakan dari skrg..sb kita tak tahu perancangan Allah.. 

kali ini, jgn silap pilih pemimpin.. jgn pilih org yg Allah tak suka...lakukan solat istikharah dulu, hanya Allah yg kenal dan tahu apa yg dlm hati dan sejauhmana hubungan seseorg itu dgn Allah...kita manusia biasanya menilai dari luaran semata2.. 
terkini....Allah tetap tak terima walaupun 'dia' beri ceramah atau kuliah ugama..
kenapa:krn itu hanyalah apa yg dia bgtau shj..Allah wants to get rid of him...

8/5...
awal pagi tadi..clah g jumpa tok guru(nmpak cahaya)(..clah tahu, beliau pun nmpak cahya masa clah dtg)...sblom jumpa, clah nak tahu kenapa tok guru bersara dari jawatannya. Allah mahu beliau berehat.. beliau pun dah puas hati sb Allah dh dtgkan seseorg yg boleh menyelia dan mengawasi..
tok guru mohon maaf mewakili mrk yg serang clah. 
clah jawab..tak pa..

14/5..
kenapa dato husam musa tak terpilih jadi exco atau terlepas dari lain2 jawatan?
sebab Allah nak beri sesuatu yg lebih baik kpd beliau..apa? itu rahsia Allah. 

24/5...
dua minggu lepas clah tgk in future...gambaran di Putrajaya...ramai bert-shirt berarak..suasana kelam...
la ni..para habib pun dah turun putrajaya utk berselawat dan berqasidah..

utk org2 yg berjuang krn Islam..sentiasalah lakukan:
jgn lupa solat hajat beramai2, 
satu grup baca surah Fath, 
satu grup baca surah Muhammad..
kalu yg rajin, boleh buat solat tahajjud..

3/6..
pak sedara dia tok dua pupu clah. tapi bkn pak sedara betul2.. laki mak sedara dia, org klate panggil pak sedara sabit. dia bkn org melayu. dia memperalatkan rkyat utk kepentingan diri dia. dia adalah sejahat2 manusia. dia memuja iblis. patutla Allah mahukan habib yg mengetuai kalu Islam nak menang.. kalu ada habib, iblis yg seperti dok bersenang2 akan terloncat  dr tempat duduknya krn terkejut.. 

ni komen clah:tu la pasal, byk kerosakan yg dia buat kat negeri tu. walau negeri kaya dgn hasil bumi, tapi dek nafsunya yg menggila nak kekayaan dunia, kesenangan dan kebajikan rkyat diketepikan. apa punya manusia la.. 

12/6..
clah dah scan mb klate yg baru(sb ada bbrp org mntk clah scankan). beliau seorg yg sederhana dan berhati2. dia mahu tarik org umno. dia mmg respect sgt pada TGNA. namun yg pasti clah disuruh utk menolong dia, sb dia mgkn akan terkena pengaruh yg buruk dari seorg yg lain yg juga berjawatan dlm parti(lelaki ni ada pendamping 6 ekor). yg pasti, Allah mmg tak suka lelaki ni.    
  






38 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Betullah yg clah ckp lihat chy terang di putrajya... DAP menggunakan lambang PAS di PRU13 nanti.. adkah ini petanda trsbut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf dik..cahya tu tak da kena mengena dgn DAP..calun tu calun feveret Allah..tu yg cahya terang..wallahualam..

      Delete
  3. ya Allah kembalikan pulau pinang dan kedah kepada BN
    dan berikan terengganu kepada pakatan
    dan kekalkan selangor kpd pakatan. :)
    Ya Allah berikanlah pertolongan Mu kepaa BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni terpulang kpd Allah, dik. Dia YG Maha Mengetahui. SEgala perancangan adalah mengikut kehendakNya. kita berdoa aje Allah beri apa yg terbaik utk negara kita. insyaa Allah.

      Delete
  4. ya Allah kembalikan permatang pauh kepada BN.

    ReplyDelete
  5. clah tak mahu bagitau keputusannya..tapi..rasa2nya ramai yg akan terkejut dgn keputusan PRU13 kat permatang pauh. (doa byk2 dik, mgkn doa adik diterima..) wallahualam

    ReplyDelete
  6. bolehkah clah terangkan ttg lambang @ logo yg tedapat di bendera PKR? sbb sy rasa was2 seolah2 mcm bentuk mata dan berkait rapat ngan dajjal?

    ReplyDelete
  7. cik lah blh x komem pasal ayat 14 surah al mulk..sebab ramai yg dh cuba utk lihat siapa yg betul dan siapa yg salah

    ReplyDelete
  8. cik lah tahu, tapi masih bermain dgn kata-kata.

    ReplyDelete
  9. Salam..
    what an interesting 'gift' you've had on you.
    but im just confused how did you realize tht you are in the ahl-bayt line.
    by the way i like your blog, keep it simple...will keep following ur blog though.


    ReplyDelete
  10. cik lah sokong lain undi lain, tul x?

    ReplyDelete
  11. cuba ciklah jelaskan kemenangannya adalah hukuman utk mrk..

    ReplyDelete
  12. Salam..Diserang secara solat hajat tu macam mana ciklah..

    ReplyDelete
  13. Org besar parti tu kalah kan,CLC? kihkih

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Could it be Putra yang Berjaya..

      Delete
  15. Biar umno je yg urus politik negara ni. Menang selalu...bini dan anak pempuan terdedah aurat pun menang juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg berjuang utk Islam tak boleh buat silap. kalu tidak, kita mengundang bahaya. kalu cinta dunia masih ada dlm segelintir dari pemimpin pun Allah boleh beri kemenangan kpd org2 fasik memerintah.
      pemimpin2 yg berjuang perlu berjuang krn Allah semata2..

      Delete
  16. mungkin blum masa dan bukan orgnya yg tuhan nak bagi kemenangan utk islam

    ReplyDelete
  17. dik clah marah clah..pa la akak ni ..semua yg akak bgtau..tak betul.....cik lah salah scan ke


    Allah mahukan kemenangan utk islam sebab itu diberikan kemenangan untuk umno dan BN :)
    I LOVE ALLAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn salah scan...tapi baca pa yg clah tulis kat blog.. Allah Berkuasa utk tukar segalanya jika kita lari dari landasanNya. nak Islam, tapi tak nak ikut cara Allah. bila diberitahu kesilapan, marahkan org yg tegur..Allah tunjukkanlah kekuasaanNya. wallahua'lam

      Delete
    2. kenapa husam diketepikan??? apa kah salah dia? PM saya kalu tokleh jwp dale ni....

      Delete
  18. elok ler pas tak menang kerana bukan tugas pas utk tegakkan islam. umat sekarang semua puak 72. hanya mahdi yang dapat tegakkan keadilan. sekarang clah patut tumpukan bertemu dan berguru dengan khidir. moga berjaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita semua umat Islam..mesti tegakkan Islam itu tgjawab kita..jika kita tak berbuat demikian, kita akan ditanya di akhirat kelak.

      pernah tak baca kisah bgm masa Nabi Allah Ibrahim dilemparkan ke dalam api oleh kaumnya, ada seekor burung yg mengibas2kan sayapnya utk padamkan api tersebut...(kenapa ia berbuat demikian?takkan la seekor burung kecil dapat padamkan api yg besar?)..seterusnya..baca kisahnya..

      Delete
  19. 8/5...
    awal pagi tadi..clah g jumpa tok guru(nmpak cahaya)(..clah tahu, beliau pun nmpak cahya masa clah dtg)

    Cik lah maaf saya cakap..saya rase cik lah di tipu syaitan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengarut la Mi Mid nie.. xkan clah xtau mana satu betul mn satu x... ish ish ish

      Delete
    2. md mie sama bodo dgn macai2 berok nyanyok....

      Delete
    3. apa yg mi mid "rasa"..tak semestinya betul..kan?

      sb hubungan mi mid ngn Allah pun mesti di check dulu..(sb tu clah tiap hari buat solat istikharah utk muhasabah secara rohani, takot kalu2 tersilap langkah..hanya Allah yg Berkuasa menyelamatkan kita)...

      bgm nak tahu semua tu..kita kena selalu buat solat istikharah melihat samada hubungn kita ngn Allah ok atau tak..(setan sentiasa mahu menyesatkan kita, menipu kita supaya termasuk lobangnya)

      tu baru sikit je clah bgtau..pun dh tak dpt nak pecaya. kalu clah bgtau yg lebih lagi..tatau nak cakap la...sb tu yg tinggi2 clah bgtau org2 terdekat je..

      org yg dekat ngn Allah ada cahya putih.. atau hijau..
      kalu org yg sesat akan ada chya kuning, oren atau merah..
      ni dr apa yg clah pernah tgk dlm solat..

      Delete
    4. kuda..
      mi mid cuma ingatkan clah..mana la tau kot2 clah tertipu oleh mainan setan.
      bagusla tu.. lain kali clah boleh lebihkan lagi hati2 clah tu..
      apa yg clah citekan mmg susah nak digambarkan, kena ada pengalaman sdri, baru boleh percaya. kalu clah ada kuasa utk menerangkan secara demikian, mmg clah dh buat. tapi, clah ni kan cuma manusia. kalu nak mengalaminya dan melihatnya secara peribadi, kena la dekatkan diri ngn Allah. betulkan solat..

      p/s..mengenai adik clah tu..suatu hari nanti..dia akan melihat lebih dari apa yg clah lihat skrg..masanya je belum sampai lagi..

      Delete
  20. Tak lama lagi akan diketahui kebenaran.
    umpama pukul 11.59 pm
    cik lah scan lh.

    ReplyDelete
  21. org yg dekat ngn Allah ada cahya putih.. atau hijau..
    kalu org yg sesat akan ada chya kuning, oren atau merah..
    ni dr apa yg clah pernah tgk dlm solat.

    Salah cik lah.. peringkat tertinggi warna nya hitam...peringkat tertinggi juga adalah diam membisu sahaja..tiada kata yg boleh di ucapkan...tiada zikir yg mampu diucapkan..klu cik lah nak tahu dunia skg ni dah lain sama sekali...berubah total....ada benda baru..

    ReplyDelete
  22. banyok kecek la macai sekor ni...setakat ilmu wat porn bideo ada hati nak komen...

    ReplyDelete
  23. 'pak sedara dia tok dua pupu clah'? sapa tu? pak sedara dato' Husam ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dato husam tu calon yg Allah paling sayang..
      org ni calon yg memuja iblis..tok dua pupu clah ni merantau ke negeri org utk bekerja..bkn dok kat klate.

      Delete