Follow by Email

Friday, 5 July 2013

panggilan jihad...di bumi Mesir

awal pagi tadi, semasa buat solat sunat, clah ternampk cahaya. lupa cahaya tersebut bermaksud apa(lupa je..tapi lom nyanyuk lagi la..huhu)..jadi clah buat solat istikharah utk tanya mana la tau kot2 ada dosa clah yg clah tak mintak keampunan Allah lagi, atau ada apa2 yg sepatutnya clah buat, clah tak buat, atau ada apa2 yg tak sepatutnya clah tuturkan/tulis clah tutur/tulis.

jawapannya..
clah dipanggil utk berjihad di Mesir. clah kena buat solat tahajjud 3 kali(6rakaat). mesti baca surah alkauthar 21 kali tak kira samada di rakaat pertama atau kedua selepas fatihah.seterusnya boleh baca surah lain2pun.
juga surah Fath 3x selepas solat.

solat tahajjud pertama:
clah diberitahu ttg jaringan sihir yg dihantar melalui angin. di hantar oleh yahudi dan konco2nya.
apa yg clah diberitahu selepas itu adalah..api muncul dari bukit, org2 yahudi lari celuda(bertempiaran). Allah bakar semua jaringan sihir. 

tahajjud kedua:
sihir dihantar melalui bawah tanah. ini jg dihantar oleh yahudi dan konco2nya. 
kubu2 kafir dibom. terdapat lubang besar dan panjang.

tahajjud ketiga:
sihir yg dipancarkan ke langit.ini adalah sihir yahudi kuno. ia spt anak panah malam(satiq) atau agen orange.
ia mengenai setiap rumah dan kemah terus kpd maniusia yg berlindung di dalamnya. kena dan melemahkan saraf setiap rakyat. Allah bakar hangus sihir tersebut.

ptg tadi, tetiba clah terasa lemah seluruh badan. jadi clah buat scanning.
hurmmm..oleh krn clah belum sempat baca surah Fath, clah telah diberitahu bhw clah diserang oleh rabbi. clah mntk tolong adik bungsu clah baca. abis 3 kali dia baca, katanya sendinya sakit. clah gelak.
"kena serang ke?", tanya adik clah.
"mmg la", jawab clah.
"ermm...dah agak dah.."


serangan ketika subuh..
serangan oleh tentera ketika jemaah sedang solat subuh, mmg mengejutkan. clah masih ingat sewaktu clah masih di sekolah rendah dulu, di Filipina, ketika pemerintahan Marcos, tembakan dilakukan ketika jemaah org2 Islam sedang bersolat jg, kalu tak silap solat jumaat. kejadian spt ini jg pernah berlaku di thailand. di malaysia? cari sendiri..

yg clah scan:
askar upahan. ada conspirasy. lihat kejadian bgm kejatuhan empayar Uthmaniah.(cara itu yg mrk guna)

9/7/13..clah cal adik clah pagi ini. bila clah citekan apa yg clah scan.
dia kata, *dah tau dah. dia dah baca hasil perisikan.

p/s..clah hanya akan dipanggil utk berjihad, sekiranya sihir terlibat.
*apa yg clah scan, sama dgn hasil perisikan..

9/07/13..masa maghrib tadi clah scan, clah diberitahu..
semua habib berkumpul di sana(secara rohani). clah tanya, samada clah kena pergi ke sana jgk..
jawapan:terpulang.. clah tanya balik, kalu clah ke sana, apa yg harus clah buat..
jawapannya:buat benteng dari cahaya..
insyaa Allah clah akan ke sana..namun oleh krn clah tak reti nak buat benteng cahaya, clah mntk diajarkan bagaimana.. 




p/s..sesiapa nak antar maklumat diri..
sila antar melalui email clah:klateblackrose@gmail.com

kena tunggu la..sb tahun lepas pun masih ada..sesiapa yg clah tak jawab setelah bbrp bulan, sila antar semula email. dan jgn lupa, bg no. phone.. 
tenet clah selalu problem. ni pun dua minggu kabel kena curi..ari ni baru ok..
mgkn anda rasa clah ikut giliran biasa..sbnarnya clah ikut kalu nama "anda naik".. ertinya dah sampai masa utk bantu anda..




6 comments:

  1. kenapa tenterka rampas kuasa,puan yusoff?

    ReplyDelete
  2. macam2 lak..ye la napa tentera rampas kuasa? x puas ati ke hapa..

    ReplyDelete
  3. kalu clah yg jawab..jadi hearsay evidence pulak..kena tanya tentera sdri la..

    ReplyDelete
  4. Salam clah. Saya nak tnya, kalau badan kita rasa mcm ada gangguan seperti bergerak2 dlm badan, apa kaedah yg boleh diikhtiarkan utk menjauhkan dr gangguan2 tersebut (jin dsbnya). Boleh tak tlg bg pandangan atau mcm mana kalau saya nak hubung clah?

    ReplyDelete
  5. baca bab saka dlm blog clah. kalu boleh, amalkan minum air zam2 dan kurma ajwa setiap hari..

    ReplyDelete