Follow by Email

Saturday, 11 May 2013

sihir dan politik(1):misteri penyakit ustaz azizan..

malam bbrp hari lepas..clah tgk gambar yg member share kat fb..ustaz azizan sakit.. tapi clah ignorekan aje..kmdian clah trima panggilan telefon dari adik lelaki clah dr kedah..

"kak..tgk tak ..ustaz azizan sakit? tolong la dia.."
"ya la..insyaa Allah.. " jawab clah acuh tak acuh.
malas la..clah sambung tgk post yg kawan2 antar kat fb..dan sharekan kat wall clah apa yg clah suka(byk yg clah suka..hehe..politik, decorasi, hiasan dalaman, taman, pemandangan, pakaian, eksesori wanita etc..klabu mataku).

awal pagi tu..clah lakukan scanning..panasnya tak terkira..kejap je clah buat, clah berhenti. eh..ini dah lain ni..mmg betul la sihir..
apa yg clah tgk?
beliau kena santau siam. sapa yg antar? musuh politiknya..

rawatannya:
minum air zam2 yg clah dah bacakan 1000x alkauthar..(sbnarnya clah baca 400 lebih..sb clah dah baca utk ayat lain utk ganti yg selebihnya). 
macamna nak antar, tanya clah, beliau dok jauh..
jawapan: 40 hari baca yasin...

mlm tu..pukul 11 mlm, adik bungsu clah cal.. 
"kak, tgk ustaz azizan?"
"haah..tgk..nape.." jawab clah..
"dia, knp..' tanya adik clah.
clah pun cite la..bla..bla..bla..

"cuba tanya abg kat sp..dia ada kawan..mana tau kot boleh adjust2 antar kat ustaz azizan.."
"ya la..insyaa Allah" jawap clah..

5 minit lepas tu clah cal adik kat sp..
"air zam2 yg akak baca tu...ada lagi kan?"
"ada...! ntah la kak, kakinya dah nak kena potong, sempat ke?"
"bila potongnya?" tanya clah..
"taktau.." jawab adik..

petang khamis akak sulung clah dtg..kami borak ttg byk perkara..lahad datu, ustaz azizan, PRU13 etc..(kami tak borak ttg shopping, pinggan mangkuk, aksesori wanita, pakaian, fesyen etc..tak da masa.. hehe)

awal pagi jumaat 10/5...
jam menunjukkan pukul 2 lebih.. selepas selesai buat semua solat sunat(yg biasa clah buat), clah buat scanning utk ustaz azizan dan yg lain...
clah tanya mcmna clah nak tolong ustaz tu..40 hari buat bacaan yasin..mungkin dah terlambat..mula2 mmg clah tak nampak apa2..jadi clah tanyakan masalah org lain dulu..kmdian..dah sampai rakaat kedua dan sampai ke masalah org terakhir..clah nmpak cahaya, suruh clah scan semula ustaz azizan utk cara rawatannya..

cara rawatan awal:
buat solat 40 rakaat solat tahajjud dan mulakan dgn dua rakaat solat sunat tobat dulu ..habiskan satu mlm..

lepas selesai aje scanning, clah terus buat solat tobat.. alhamdulillah, rasa lapang tak panas seperti hari sebelum ni..
clah kira masa kalu empat minit utk solat tahajjud dua rakaat, dlm lebih kurang sejam atau campur tolak dgn rehat dan berenti makan dan minum..dalam pukul 5 lebih siap la insyaaAllah.

kemudian, clah nak teruskan dgn solat tahajjud..oleh sb malas nak g ambik buku rawatan, clah gunakan hp utk catat bilangan..lagi cepat.. lagipun, abg ipar clah tidur hanya bbrp kakai dari tempat clah solat..tak mau la ganggu dia..(jap agi pukul 4 dia nak bangun pulak).

semasa rakaat pertama solat tahajjud, yg clah tgk adalah "PADAN MUKA!!" besar kat depan.. bbrp kali..clah teruskan jgk solat tahajjud. berenti rehat setiap dua belas rakaat.. gi minum2 dulu..kmdian sambung semula.. 

pukul empat abg ipar kluar rumah, clah g tutup pintu pagar(nak takut apa..hehe).. rehat jap..sambung semula.. utk lapan rakaat terakhir, clah kena baca:

1)lepas fatihah, baca surah alikhlas 7x, 
   rakaat kedua, selepas fatihah, baca 1xsurah al-ghasyiah dan 
1x ayat terakhir surah albaqarah..

2)lepas fatihah, baca surah alikhlas 11x,
   rakaat kedua(sama spt di atas)

3)lepas fatihah, baca 21x surah alikhlas,
   rakaat kedua sama spt di atas.

4)lepas fatihah, baca 33x surah al-ikhlas, 
   rakaat kedua sama.. namun yg ni clah baca 40 kali surah alikhlas..
   (tu yg seput2..bahasa klate bermaksud masa terhad..) 

apa yg clah nmpak utk lapan rakaat terakhir ni? 

mula2 clah nmpak makhluk berwarna putih, iras mcm tubuh manusia, cuma kurus melidi. bontotnya sangat besar dan bulat, ekornya panjang. ada ramai. mrk semua naik makhluk yg macam gajah warna kelabu..
clah mohon kpd Allah utk pinjam cahya yg lebih tinggi martabatnya..
bila clah teruskan bacaan, clah terdengar pekikan..
PANASS...

clah teruskan semula solat tahajjud. kali ini..clah lihat pemandangan spt di mekah(ini adalah hubungan sisakit dan Allah) clah lihat byk makhluk yg bulat2..utk binasakan mrk yg berlaksa2 ini clah perlukan pertolongan Allah.. clah mohon Allah pinjamkan sesuatu(yg ni tak boleh beritahu la)..alhamdulillah..sekali zuupp aje..hilang..

selesai solat tahajjud, clah tgk jam, 1 minit lagi akan azan subuh.. 

masa rakaat pertama solat subuh, makhluk lain pulak yg clah nmpk..spt lipan besar sedang bertenggek kat anggota badan(tatau kaki ke, tangan ke)..tapi mmg gigantic la..clah baca surah al-falak..makhluk tu terbakar hangus..clah teruskan rakaat kedua solat subuh tanpa gangguan. alhamdulillah.

awal pagi sabtu..11/5..

semasa solat tahajjud, calah nmpak tok sami siam senior berpakaian oren tua, kain selempangnya sudah menyelimuti bahunya(bkn yg nampak bahu) sedang duduk di suatu tempat yg sunyi..sambil baca..(apa..ntah..hehe) dia tak puas hati sb awal pagi kemarin, dia kalah. pastu clah terdengar suara lelaki' "kenapa ko tolong dia"

clah jawap dlm hati..lantak aku la(wah..samseng pompuan ni! hehe..tau tak pa.. )

awal pagi ahad..12/5
semasa buat solat tahajjud, clah nmpak kepala buaya... bila ia hilang..clah nmpak seporg lelaki berbadan besar terbaring, atasnya ada makhluk warna kelabu tua spt kucing berkulit keras mcm belangkas tapi byk kaki..sedang bertenggek secara melintang kat lehernya..

awal pagi isnin..13/5
clah punya menguap..ngantuknya..tapi teruskan juga buat solat tahajjud.. 

clah dpt tahu..ari ni pukul 6.45ptg..ustaz azizan masih koma


awal pagi selasa ..14/5
alhamdulillah, ari ni tak ngantuk.. rupanya clah tersilap pilih surah..clah baca alfalaq dan annas 40 kali.. sedangkan sepatutnya clah baca:
selepas fatihah, 40 kali surah Al-Ikhlas utk rakaat pertama, 
dan utk rakaat kedua, 3 kali ayat terakhir surah al-baqarah(284-286) dan 40 kali surah al-Kauthar

clah kena buat 5-10 kali solat sunat taubat. 
jadi, clah lakukan 10 rakaat solat tobat, diikuti dgn solat tahajjud. semasa solat tahajjud clah nmpak dua makhluk spt hala badan gemuk berbintik2, dari bibir atasnya keluar taring putih panjang sampai ke dagu, sebelah kiri dan sebelah kanan, sedang berada di dekat gate.. bilik ustaz clah dh letakkan dua cahaya, mgkn mrk tak dapat bertahan di sana, jadi terpaksa tunggu kat pintu pagar(hehe..jadi pok guard kot..). kedua2nya dpt dibinasakan. selesai solat tahajjud, clah sambung 10 rakaat solat sunat tobat semula.

selain itu, clah kena baca 1K-10K selawat sehari surah yasin, surah Muddatsir atau surah muzammil dan yg lain surah jin..

clah disuruh lakukan secara kasyaf kalu nak tahu lebih lanjut..

yg ni clah lakukan secara kasyaf...
siapa yg upah tok sami senior utk lakukan sihir santau siam ke atas ustaz azizan?
jawapan:org ni belajar ilmu sesat. 
clah tanya:(oleh kerana clah dah tahu yg upah adalah musuh politik beliau, clah nak tahu secara detail lagi)..adakah org2 pas? 
jawapan:org2 pas tak da ilmu sampai tahap tu..
clah: habis sapa.. clah berfikir sejenak.. adakah ...clah sebut nama lelaki itu...
     
hari kedua kasyaf:
clah:knp lelaki tu buat macam tu?
jawapan:sb ustaz azizan dah malukan dia. 
(ni negeri dia..dia ada pengaruh dan pernah berkuasa..tetiba kalah).
adakah orang ni(clah sebutkan nama seorang lagi pemimpin) tau..
jawapan:ya...pemimpin pas jgn terlalu baik dgn pemimpin umno..sb mrk ada "sesuatu"
(jgn ingat anda boleh terlepas, walau anda ada pagar diri...pesanan di atas bkn dari clah)

malam 14/5..
clah diserang oleh seseorg..mula2 clah baca auzubillahiminasysyaitonirrajiim dan tiupkan, tapi bnda tu dtg lagi menyerang..lalu clah baca apa yg pernah diajar melalui mimpi clah bbrp tahun lalu(bacaan ini mmg byk manafaat dan faedahnya, itu yg diberitahu kpd clah melalui kasyaf)..clah baca byk2 kali.. alhamdulillah, setengah jam lepas tu tiada lagi serangan..

awal pagi 15/5..
clah melihat secara kasyaf sapa yg serang clah.. org yg upah tok sami antar sihir santau siam. dia antar 10 ekor belaannnya..bila clah baca je bacaan tu..hancur lebur mrk semua. alhamdulillah. padan muka mrk..hehe


27/6..
clah start rawatan..oleh krn ustaz azizan dah sedar..maka rawatannya adalah berlainan
iaitu..azan kemudian baca surah al-Muzammil sekali setiap hari selama 30 hari..di waktu maghrib(selesai solat maghrib la)

p/s.. yg ustaz azizan ni belum habis lagi.. clah tgh dlm proses merawat beliau.. masa ni adalah masa  penting.. tak boleh nak bgtau lagi citenya..

byk lagi kisah lain.. selama merawat beliau.. yg serang beliau adalah tok sami dari borobodor.. bila sami tu kena sakit jantung.. beliau diganti oleh sami yg lebih senior(lebih tua). kali ini, clah pulak yg diserang dgn sejuk melampau(spt berada dlm fridge) dan tak larat nak bgun sb menggeletar kesejukan. masa tu, clah mmg tak larat nak lakukan solat utk beliau. clah mntk Allah hantar org lain.. alhamdulillah Allah hantar habib lain utk menggantikan tempat clah. esoknya, clah bertekad utk lakukan sdri. tak baik menyusahkan org lain. beliau pun ada tugas besar jgk.

25/9..malam..terbaca difb ttg kesihatan ustaz yg merosot semula. 

26/9.. clah scan..org yg antar serangn dulu, kali ini menyerang sekali lagi. kenapa?
utk mengalih perhatian rkyat dr seseorg yg penting bgnya..dan KUIN kpd ustaz azizan. org tu pun hadir semasa pengkebumian arwah. meluat betul tgk..muka buat2 sedih. rasa nak hempok je kepalanya..bapak kejahatan!! kamu semua kenal dia.. 

korang tentu nak tahu bgm rupa makhluk jantan yg serang arwah hingga menyebabkan arwah sesak napas dan meninggal dunia..tgk bagaimana rupa penyapu dari jerami padi..bgtulah rupanya..rambutnya panjang spt penyapu tu(tanpa batangnya ya) berwarna putih(ertinya makhluk tu sudah tua renta), bergerak ke sana ke mari...

bagaimana nak binasakan setan ni:
yg ni clah masih belom lakukan(sb nak habiskan rawatan ke atas pesakit2 lain dulu termasuk tugasan dr Allah dan tugasan dr Rasulullah SAW).. insyaa Allah bila dah habis lakukan, clah akan bgtau.

namun, apa yg bagusnya, Allah selamatkan arwah dari pengaruh sihir dulu. segala pengaruh dan kesan itu terlekat di keranda arwah. ia menjadi spt kulat yg berbunga warna-warni..subhanallah..   

bersambung.. 







13 comments:

  1. nampak nombor? Ciklah ni suka tinggal kan cerita le...yang Lahad datu pun tergantung je.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg lahad datu tu dah abis.. cuma clah tak da masa nak terjemahkan tulisan doktor clah kpd tulisan lawyer..

      sihir ke atas ust. azizan ni teruk gak.. beliau masih koma setakat pukul 6.45 ptg tadi..

      Delete
    2. meh saya translatekan..kihkih..

      Delete
  2. apa2 yg bencana yg menimpa kita di sebabkan oleh kesalahan kite sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn semua yg menimpa kita boleh ditakrifkan sebagai bencana..

      ujian, adalah utk peningkatan iman..jadi, selidiki dulu, samada bencana atau ujian. bgm nak tahu? lakukan solat istikharah..
      jika bencana/bala.. kita bertaubat dan istighfar banyak2.
      kalu ujian, syukurlah..

      Delete
  3. Sy ingin punya kekuatan solat malam spt clah. Tak dapat kebolehan scan pun takpe. Dpt solat 2-4 rakaat setiap malam pun jadilah sbg permulaan. Doakan buat sy ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abu amin,
      alhamdulillah..! sentiasa lah bermohon kpd Allah. andainya dpt bangun mlm jgn lupa, ucapkan syukur dulu..kmdian, mntk Allah permudahkan..

      insyaa Allah clah akan doakan..

      Delete
  4. Assalamualaikum ciklah doakan untuk saya sekali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..
      jom kita sama2 berdoa utk kita semua..semoga Allah merahmati kita dgn limpahan kasih sayangNya dari dunia hingga akhirat..amiin

      Delete
  5. Assalamualaikum, misteri penyakit ustaz hendaknya menjadikan kita semakin percaya pada Allah SWT, nice posting, komentar juga dong ke blog saya myfamilylifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kepentingan politik semata2 sggp gadai semua

    ReplyDelete
  7. Salam salam buat anda syukur ilmu yg anda yg terbaik...tetapi pekara ni perlu d rahsiakan takut timbul fitnah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah nak sembunyikan. ini bkn ilmu clah. clah hanya jalankan tugas. ini dr Allah. dan Allah yg mahu clah sebarkan.. sb terlalu ramai perawat Islam yg gunakan makhluk halus utk merawat manusia..

      yg tak guna setakat ini cuma dua yg clah scan..ustaz sharhan dan dr mahyuddin ismail(pengarang buku ahli sihir ke tali gantung).

      kalu takut fitnah, byk perkara tak leh buat. dan clah pernah berkali2 difitnah. tapi Allah kan ada..utk menolong...

      sama2lah kita membenteras penggunaan makhluk2 halus utk merawat, utk mengelakkan dari taksub, yg membahayakan aqidah kita sbagai seorang Islam.
      wallahua'lam.

      Delete