Tuesday 10 April 2012

Anak panah malam...SATIQ

Seorg tuan guru terkenal sebuah pondok pengajian Islam didakwa telah diserang sehingga menemui maut secara rohani oleh satu kumpulan penyerang, iaitu dgn hantaran anak panah malam. tuan guru pondok dari kelantan ini mmg benar seorg yg berani.

Apakah anak panah malam ini? Ia adalah suatu senjata dalam dunia Melayu Lama(bkn dalam Islam) yg di panggil SATIQ yg dihantar secara rahsia diwaktu malam terutamanya ketika simangsa sedang tidur samada untuk membunuh terus atau untuk memudaratkannya sehingga kematian menjemput.

Alangkah zalim dan dayus sipenyerang! Andainya simangsa adalah dari kalangan org yg baik dan tidak melakukan sebarang kezaliman..! Hanya kerana perbezaan pendapat sahaja ia menjadi mangsa. Siapakah yg menjadi dalang kepada kezaliman ini? Bagaimana kita hendak mengelakkannya atau bagaimana kaedah yg harus diguna untuk menyerang atau menyekat mereka yg zalim ini?

sudah berpuluh mangsa dari kalangan alim ulama' yg meninggal dunia. ada ramai lagi yg menjadi mangsa yg belum sembuh. TGNA, Dato' Harun Din adalah antara mangsa mrk. Kegiatan mrk harus dihentikan segera. mrk juga menyekat institusi pondok dgn pagar2 tinggi dari bongkah batu besar. mrk jg yg pekena tok2 guru pondok, supaya sakit dan tak dapat mengajar kitab..

Bulan lepas, Januari 2013, clah diberi tugas utk berbuat sesuatu, krn Allah ingin menghantar warning pertama kpd mrk. clah wakilkan kpd adik clah utk masuk ke fb mrk utk memberitau hal ini, mengenai warning pertama yg Allah nak hantar iaitu angin panas dari neraka. tiada yg akan terlepas samada besar atau yg kecil. 






1 comment: