Follow by Email

Tuesday, 7 August 2012

Balu mangsa amalan suami...

suatu hari abah cite pd clah ttg sedaranya...abah kata kesian kat sedara ni..dah la jadi balu, dok sensorang kat rumah baru, pulak tu selalu mcm diserang sesuatu, badan selalu sakit2...

"abah bg la semua maklumatnya...clah nak scan..semua sekali tau abah.."
"kalu macam tu abah bg nmbor telefon kak ning lah..senang, apa2 tanya dia terus..."kata abah, sambil tulis nmbor hp kak ning atas kertas...
"aah..lagi bagus...nanti apa2 clah tanya dia..."

mula2 clah scan secara solat istikharah...clah tgk ada kelibat makhluk kat atas bumbung rumah kak ning...
tak puas hati, clah cal kak ning bbrp hari kemudian..clah perkenalkan diri...dan mintak maklumat lengkap dari kak ning...

mmg benarlah apa yg clah tgk kali pertama dulu, kali ini pun clah dpt tahu ia adalah makhluk belaan arwah suami kak ning...hantu raya..tapi hantu raya ni pernah dijamu sesuatu, jadi ia lagi ganas...

bersambung...  

No comments:

Post a Comment