Follow by Email

Thursday, 16 August 2012

Sihir Pelalau terhebat di alaf ini...

bbrp bulan lepas, clah bermimpi, anak kedua cgu sarah, noni... yg jg jiran clah terkena sihir...bila clah tersedar dari tidor, clah dok termenung...terkejut gak la..apa pulok nih!

bbrp malam selepas tu clah scan noni...mmg benarlah apa yg clah mimpi tu...

noni clah kenal masa umurnya setahun lebih..mulutnya cot cet cot cet...ada aje bnda yg clah tanya(suka sakat budak kecik), namun dia akan jawap dgn baik... umurnya sekarang dah 33 tahun..

sapa yg lakukan sihir pelalau siam paling hebat(kejam) di antara sihir2 pelalau yg pernah ada ini? sapa lagi kalu bkn tok sami selempang kuning alias tok imam tu...clah nmpk dlm solat, masa dia lalu dgn kereta, dia akan tiupkan jampi pelalau ke atas noni..bgtulah setiap kali bila beliau lalu...(maksudnya sentiasa ditambah dari masa ke semasa)

kenapa tok sami tu benci sgt pada noni?
alkisah lebih kurang 30 tahun dulu, anak lelaki kedua tok sami..nak sgt minum air kelapa..pokok kelapa berada bbrp kaki je dari luar pagar rumah cgu sarah. jadi diapun dgn bbrp adik bradiknya panjat pokok, dan byk jg la buah2 yg gugur berterabur di bawah pokok...suami cgu sarah cgu wan..agak marah..bkn hanya marah krn mrk tak mintak kebenarannya tapi jg selepas mengambil buah, mrk tinggalkan sampah berterabur dekat kawasan rumah nya. jadi masa tu, mrk sdg berada di atas pokok, cgu wan kuar dan sound mrk...apa lagi...mrk pun terus g repot kat bapa mrk yg samseng(tok imam selempang kuning).. tok imam pun dtg dan marah kat cgu wan.. pokok tu bkn cgu wan punya, kata imam selempang kuning, itu kawasan awam..kjaan punya, sapa2 pun boleh ambik.. dia cabar cgu wan bertumbuk...itulah punca dendam tok sami ..

knp pulak noni yg kena?
masa surau kat taman tmpat kami tinggal baru siap...cgu wan sekluarga antara yg dtg solat kat surau tu. tok sami yg jadi imam....setelah bbrp lama..noni bersuara pd cgu wan..
"abah, boleh ke kita jadi makmum kpd imam yg kita tak suka yg kita tau prangainya buruk?" sejak dari saat itulah mrk sekluarga tidak lagi menjadi makmum kat surau depan umah clah tu...

rawatan awal kpd noni..

prosidur pertama
tiga hari berturut2 clah kena buat solat sunat tobat, solat sunat tahajjud..dan baca surah al-Baqarah..
aduii la...satu surah?
boleh tak tukar...bg alternatif lain?(hehe..) clah mntk dalam solat...alhamdulillah..permintaan clah dimakbulkan...sebagai gantinya?...

sebagai gantinya, clah kena baca 10kali surah al-Ghasyiah selama 10 hari..

setelah selesai clah scan lagi sekali.


prosidur kedua

clah kena buat solat tahajjud dua rakaat selama 40 hari..

bersambung
  


p/s...knp ia adalah sihir pelalau terhebat? kalu clah berjaya dlm misi ini....ertinya insyallah dgn sndrinya clah dpt menguasai ancaman sihir pelalau lain jgk.... 

  

7 comments:

  1. Awak.. Boleh tak awak email saya.. Saya nak bertanyakan sesuatu dengan awak... :( ladyaxo45@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. boleh email je kat clah:
    klateblackrose@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, sy trkena pelalau tok sami. Mcmana nk mengubatinya? wannur77@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..
      setiap rawatan utk setiap org walaupun terkena penyakit yg lebih kurang sama, adalah tak sama. byk faktor yg menyebabkan rawatan berlainan.
      walaupun perawat lain mengatakan adik terkena pelalau, tak semestinya bila clah scan, ia pelalau juga..

      Delete
  4. Assalamualaikum, sy trkena pelalau tok sami. Mcmana nk mengubatinya? wannur77@gmail.com

    ReplyDelete
  5. jangan cerita kalau cuma suka2. saya sedang di sihir dah 15 th. nak dapatkan tips tapi semuanya macam biasa2 saja. tak ada pengalaman. aku hairan sebab mainan siam dpt tembus pagar dgn ayat quran. aku kursus perubatan islam beberapa guru tapi tak dapat pagar, dia serang macam rumah kita tiada bumbung

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum azmee ali,
      semua yg berlaku adalah dgn kehendak Allah. mrk mintak dgn Allah, kita pun mntk dgn Allah.. tiada pagar selain dari perlindungan Allah sendiri..

      mrk, sami siam gunakan khidmat iblis, guru2 rawatan Islam, ada yg guna khidmat jin Islam, khadam atau pendamping..jin2 tu tak boleh nak lawan iblis atau setan yg bertahap tinggi..

      clah pernah tgk, kwn clah yg gunakan khadam, bila tentra iblis serang dia, khadamnya pun dok bersekongkol sama..berani ke khadam sekor tu nak serang reramai tentra iblis?

      dekatkan diri dgn Allah, cari sayang Allah, Allah sendiri yg akan beri perlindungan. andainya diserang jg, ia hanyalah suatu ujian utk peningkatan iman..

      Delete