Follow by Email

Friday, 16 November 2012

serangan sihir angin beracun melalui facebook...dan serangan kerana komen ttgsyiah.

1) serangan angin beracun melalui facebook.

bbrapa hari lepas badan clah dah semakin sihat jadi gatal tangan nak tgk facebook..

clah tgk kat wall clah ada satu post..berkenaan Islam ..ada satu org india yg bagi komen..ada yg telah memimntasnya..jadi sblom apa yg tak diingini berlaku ie..tuduh menuduh dan kutuk mengutuk ugama mana lagi benar..clah mencelah...namun celahan clah telah dicemuh oleh yg empunya post..so clag terpaksa jawab balik dgn cara yg tegas...

clah tak tau brp hari lepas dari peristiwa itu.. clah tak boleh bangun ..mlm tu clah demam teruk...batuk yg dah nak reda semakin bertambah, kepala panas macam ada bnda hidup yg berterbangan...sat singgah sana, sat singgah sini...badan sejuk giler...terpaksa buh segala mak nenek ubat..(beratur segala mcm jenis ubat urut kat depan tempat clah tidor..hehe..)..

clah mohon pada Allah keesokan harinya utk dpt mandi dan melakukan solat..alhamdulillah.. bila rasa demam reda sikit, clah buat solat utk scan...
nmpk dua makhluk wanita berbadan besar tanpa kepala..berdiri betul2 kat muka pintu..yg ni jiran clah antar..sapa lagi kalu bkn anak branak selempang kuning...myk dagu yg di sapu pada tempat pemijak pintu masuk rumah kami...

rawatannya..
mula2 tutup pintu..clah renjis dari luar rumah..baca surah Fatihah sekali selawat 7x, alhamdulillah 7x, doa Nabi Yunus 7x, dgn memulakan disebelah kanan pintu...renjis aje dgn air zam2 yg telah dibaca surah alkauthar 1000x..renjis pada keseluruhan pintu tiga kali..dan kat bahagian pemijak direnjis secara mendatar...selesai renjis kena baca semula surah dan doa tadi + Doa Nabi Ibrahim 7x...disebelah kiri pintu..
segala ini dibuat selepas solat asar...

clah tak bgtau langsung kat mak sehinggalah segalanya selesai...tau..dia tentu takut.. hehe

yg kedua
adalah pompuan mata kanan bersinar spt spotlight dan kucin itam yg dok kat sebelah kiri clah..
kucing itam tersebut adalah setan ganas yg menyusup masuk secara senyap dan pergerakannya pantas utk duduk dan sakitkan ditempat yg ia singgah..

sihir ini dihantar oleh seseorg yg tak mahu clah membantu ahli kuarganya..

yg ni clah kena baca 10000x slawat... yg kemudiannya telah diberi kelonggaran oleh Allah dan digantikan dgn bacaan 500 slawat dan 10000x doa Nabi Ibrahim as..

yg ketiga...
sihir angin beracun yg dihantar melalui facebook..oleh seorg lelaki bekas pelajar pondok dari selatan siam..dia ni ahli parti pembangkang..ilmu ini adalah dari ilmu org asli. racun yg berada dalam bekas(adik beradik santau angin) kemudiannya dibawa oleh sorg yg mengambil upah dari lelaki tadi ke wat siam selama beberapa tempoh waktu utk menjadikan ia lebih mantap dan kemudiannya di bawa pula ke kuil hindu jg utk tempoh tertentu supaya racun tadi lebih mujarrab.
tujuan:
supaya clah sakit selamanya(ie batuk dan lelah) kalu mati ...lagi bagus...!!(inilah yg membuatkan Allah murka kpd lelaki tersebut)

rawatan..
clah perlu rendam 3 biji kurma ajwa sewaktu azan asar di dalam segelas air zam2..dan kemudian perlu clah makan dan minum semasa azan maghrib..kemudian tinggalkan sedikit baki air zam2 utk basahkan muka, tekak, tengkok ..clah jg basahkan ubun2 dan telinga...buat selama tujuh hari..

pagi esoknya clah dok rehat2..clah dah serahkan kpd Allah ttg hukuman terhadap lelaki tersebut..clah kata..
ya Allah ilah nak tgklah apa hukumannya...
masa tu clah nmpak..seorg lelaki terbaring secara tertiarap di tgh2 jalan besar dan sunyi..dan seluruhnya berwarna hijau...clah cepat2 kata..ya Allah tak sangup nak tgk sb dahsyat sgt keadaannnya...
clah heran jg knp warna hijau..tapi bila clah scan, kamdian baru clah tahu krn lelaki(lelaki ni masih muda lagi) itu menyokong parti tersebut...

hukuman..clah dah serah kpd Allah, jadi clah dah tak dpt tolong lelaki tersebut..lagipun kalu sekiranya, ia hanya suatu yg perkataan dgn lidah..clah boleh mohon Allah ampunkan dia..tapi bila dah masuk unsur sihir yg dahsyat..hak tu dah tiada langsung pd clah..

dan berita baik ialah lelaki India beragama Hindu yg 'like' komen clah insyaa Allah akan diberi hidayah oleh Allah dan oleh kerana mak clah pun kena tempias(dia jg merawat dirinya sama mcm clah) Allah beri bonus..seorg ahli kuarga India itu akan masuk Islam..tapi bkn maknya..anak sedaranya...

clah tersenyum bila dapat tahu apa yg Allah dah janjikan..clah kata..clah redha clah sakit..alhamdulillah...

hari pertama 
sebiji buah kurma timbul...rasanya masih manis..
hari kedua..
semua kurma tenggelam..namun ada rasa pahit sikit..
hari ketiga..
wah..ketiga2 kurma pahit giler...rasa mcm makan hempedu...rasa pahit tu terlekat pada lidah..walaupun hari telah hampir subuh..

hari keempat..
rasa pahit cuma sikit je..
hari kelima ...rasa pahit hampit tiada langsung..
rasa buahnya sedap sangat...air zam2pun berbau manis..

hari keenam...
rasa sedap spt semalam...

hari ketujuh..
clah buh kurma dulu baru buh air zam2..
.. ada byk tompokan2 terapung dlm air(mcm kalu kita masukkan bedak powder ke dalam air)


*oleh kerana clah batuk2 sblom dari hari pertama.....utk hilangkan perit tekak..clah "disuruh" rendam bj kurma ajwa dgn air masak...alhamdulillah rasa perit tu berkurangan... 

*clah jg dinasihatkan utk tak like atau komen di wall mana2 ahli grup lelaki yg suka ditaksubi(lelaki yg taksub yg hantar sihir angin beracun adalah ahli kpd grupnya dan yg mana clah jg ahlinya ...hehe..) ..

 
dua hari selepas terkena batuk sihir tu...semasa solat, clah bertanya kpd makhluk tersebut(yg menyebabkan clah batuk) 
clah: kenapa ko ganggu solat aku..
makhluk: *tuan aku suruh..
clah: ko tak tahu ke ko akan dipertanggungjawabkan di akhirat nanti?
makhluk tu diam sahaja(tapi dia tak tundukkan mukanya..ertinya dia ego)

*bila dia kata tuan..ertinya ini adalah sihir..krn kalu kuman batuk ia akan menjawab..
Allah yg suruh... 

hari ini..19/11/12
oleh kerana saki baki "racun" masih ada dalam badan..clah kena teruskan minum air zam2 satu cawan kecil setiap kali azan selama 3 hari(15 kali azan..jg bersama mak)


alhamdulillah...suara remaja 16 tahun(hehe..)..dah kembali...cuma ada sikit je lagi saki baki... 

28/11/12..
oleh sebab sihir angin beracun ni adalah adik beradik santau angin..maka..yg saki baki itu juga perlukan rawatan spt santau angin iaitu minum air kelapa muda berkulit hijau 1 gelas pada waktu zohor...selama 3 hari berturut2... 

hari pertama minum...
wah..berebut ngn mak ..kesejukan ...(hehe)..take turn la...

hari kedua..
ada bau mcm bangkai...

hari ketiga ..
berebut ...sb kesejukan ngn mak...(hehe)
..siap pesan kat mak: mak jgn off suis air...


2)serangan kerana komen kat facebook ttg syiah

petang tadi, clah ada membaca post serang ttg syiah. didalamnya dimuatkan gambar dr yusuf al-Qardhawi. clah mmg tak setuju kalu ada yg mengatakan semua syiah sesat. syiah rafidiyah mmg sesat. ada pembaca yg melaknat org2 syiah. bg clah:mrk tu siapa nak melaknat semua org2 syiah? sedangkan Allah sdri tak melaknat org2 syiah. syurga tu Allah punya. bkn pembaca2 yg melaknat2 tu yg punya. 
clah post je komen clah tak setuju. dan clah beritahu ttg jihad yg clah sdg jalankan utk membetulkan org2 syiah(tak termasuk syiah rafidi).

masa clah solat asar di rakaat kedua, clah terasa ada sesuatu pada hati clah. lepas solat, clah buat kasyaf. jawapannya..sihir dihantar melalui facebook, berkaitan komen clah. org tu marah.
jadi clah disuruh baca terus semasa kasyaf.
3 kali robbana atina millladun karohmah wahayyik lana min amrina roshada,
3 kali la ila ha illa hua 'alaihi tawakkaltu wahual aliyyul adziim..
3 kali wama humbidhoorri nabihi min ahadin illa bi itznillah. 

selesai baca..dah ilang segala rasa menempel kat hati..   

2 comments:

  1. salam clah, sy nk minx tlg anda sembuhkan penyakit mak saya............ini emel sy....kemdti@yahoo.com.....sy nk citer kt cini pn terlalu umum.......sy mengharap sgt nie

    ReplyDelete
  2. salam clah.. saya juga skrg sedang menanggung kesakitan.. dipercayai adalah sihir angin.. menurut dari beberapa tempat rawatan yg saya pergi.. saya terkena sihir hindu.. tetapi smpai sekarang sakit saya xhilang n sembuh.. tetapi semakin teruk.. mohon clah bantu saya.. saya amat mengharap sgt.. ni email saya nematodenz@yahoo.com

    ReplyDelete