Follow by Email

Tuesday, 6 November 2012

khasiat atar kasturi kuning utk lelaki...

sedara terdekat clah telah lama mahukan anak kedua. Anak sulungnya sekarang telah berusia lima tahun. macam2 ikhtiar dilakukan...namun masih belom berhasil..

dia jg telah disihir yg dipanggil sihir sekatan bkn sahaja utk pekerjaannya, tapi jg utk mendapatkan seorg lagi zuriat oleh org2 yg dengki dari pejabatnya. di pejabatnya jg ada seorg abang yg pandai merawat..jadi dia telah berjanji utk berubat dgn abg tersebut. Bila dia balik klate, mai jumpa clah, clah suruh dia mandi 40 hari. habis 40 hari mandi, dia terserempak dgn abg tersebut. abg tu tanya bila nak datang berubat dgn dia? sedara clah dah kelamkabut, dan panik tak tau apa nak cakap. abg tu kata..dah berubat ngn org lain..sedara clah hanya mengiyakan. abg tu kata..masih belom cukup lagi..datang la ke rumah dia..dia akan cari herba2 sesuai..
mlm tu sedara clah cal clah..apa lagi melenting la clah..(hehehe..garang gak aku nih..)
"wah..seronok aje dia kata lom cukup lagi buat rawatan ngn aku? bak sini mai aku nak scan dia.."

kesian sedara clah terpaksa jg g ke rumah abg tersebut bersama isterinya. menurut abg tu.. ada gangguan pd isteri sedara clah tu..tu yg siisteri tu sakit...

clah bgtau sedara clah,
 " aku tak suka ko menerima rawatan dia...ada something fishy la dia nih..."

..namun clah tak bgtau sepenuhnya bahawa tiada apa masalah pd isterinya. abg ni dah letakkan makhluk peliharaannnya, makhluk melata berkaki byk bergantungan di belakang isteri sedara clah, tu yg tetiba isterinya sakit. harimau bintang peliharaannya, clah halau namun tiap kali halau akan berganti dgn yg lain. tatau brp ekor semuanya..tapi byk gak la..kemudian clah nmpk dia mahu melihat apa yg terjadi.. clah libas mukanya..

bbrp minggu lepas tu..selesai sedara clah berubat dgn abg tersebut, clah terpaksa scan dia semula...kali ini ada lelaki lain hantar sihir betul2 kat dalam biliknya..di kepala katilnya clah nmpak tenggorak.. lelaki ini adalah bekas teman sepejabatnya yg telah ditukarkan ke tempat lain.

rawatan:
renjis air zam2 3 mlm berturut2 diseluruh katil sebelom tidur. 

pada malam pertama selepas merenjisnya, semasa dia tidur..anaknya fatin ada mengejutkan dia..kmdian si fatin mengejutkan ibunya.. oleh krn dua2 tak bangun, sifatin ambik kain selimut, tutup mukanya dan terus tidur.
esoknya fatin bgtau si ayah..
"mlm tadi kakak kejut ayah, tak bangun, fatin kejut mak, mak marah fatin, jadi fatin tidur tutup muka."
 "knp tanya si ayah?"
"fatin nmpk kepala seorg lelaki masuk ke bilik ..nmpk marah sangat..dia masam..pas tu dia kuar dari bilik.."

sedara clah cal bgtau clah ttg ini..clah cuma senyum..
"teruskan buat..nanti dia tak kan datang.. insyallah..dia marah sb hasratnya dihalang!"ujar clah.

rawatan:
clah bgtau .dia dan isterinya perlu melakukan rawatan..
mandi air zam2 dan air kolah 7 masjid + 2bj limau *kasturi(bkn limau nipis) dan 1 bj limau purut..selama 30 hari, makan kurma nabi(ajwa) sebiji sehari dan minum air zam2 utk selama 40 hari..

oleh krn isterinya tak setuju krn mandi terlalu lama..jadi clah scan semula..bg dia sdri buat pilihan..
samada nak mandi 10 hari, dgn 5000 selawat, 40 hari solat sunat tobat dan solat thajud 1+1 kali(4 rakaat)..
atau 
7 hari mandi dgn 10000 selawat, 40 hari solat tobat 5 kali(10 rakaat) dan tahajjud 5 +1 kali(12 rakaat) 
atau 
7 hari mandi dgn 10000 kali slwat, 40 hari solat tobat 3 kali(6 rakkat) dan tahajjud 3 +1 kali(8rakaat)...
kalu nak kurang jgk..sembuhkan sendiri sakit tu..(ni bkn clah cakap aaa..ni pun dalam scan jgk..)

bbrp bulan kemudian.. sedara clah cal bgtau.. dia dah g jumpa doktor.. doktor kata siisteri ok..sihat..cuma sedara clah..kandungan benihnya kurang..


clah janji utk scan..
clah terpaksa bgtau hal yg sebenarnya..siapa yg menganiaya sedara clah..sekali dulu(semasa sebelom rawatan) dan kali ini..menyekat zuriat..
"sian ko..abg yg merawat ko..dia tu la yg melakukan sihir pd ko..tak pa la..Allah ada..insyallah..kita akan usahakan.."

rawatan:
renjiskan sikit air zam2 dan oleskan/pedapkan myk atar kasturi kuning(kasturi ini ditulis sebagai kasturi merah pd lebelnya tapi warna isinya kuning..) pd seluar dalam yg bersih sebelum dipakai.. buat sehingga pulih seperti sediakala/doktor kata dah ok... 

baru seminggu sedara clah menjalani proses rawatan..

"ko tak jumpa abg tu ke kat opis?" clah tanya sedara clah..
"ada" kata sedara clah.."bila aku terpandang dia, dia larikan matanya dari pandang aku dan dia jauhkan diri dari aku.."

*limau kasturi adalah utk buang sihir sekali ngn aura sihir tu terus..
*hati2 telan ubat hospital..sb ia panas bila bertembung dgn air zam2...(jgn tanya clah aa..dua2 ni adalah hasil scanning...clah cuma sampaikan je..)
* perlu diingat terdapat..kasturi merah yg isinya merah dan kasturi kuning yg isinya kuning..






2 comments:

  1. clah, tolonglah buat solat isthiharah utk anuar ibrahim ni. tulislah kat blog ni, patut ke rakyat msia ditipu terus oleh dia ni. tolong!tolong!tolong!

    ReplyDelete
  2. la..ingat nak suruh clah buat utk kwin ngn dia.. huhu...
    ttg tu..biarlah Allah shj yg menentukan..jgn susah hati..Allah kenal dan Tahu apa yg di dlm hati setiap makhlukNya..

    ReplyDelete