Friday 7 December 2012

khadam ..pendamping...peliharaan sesetengah ustaz/ustazah/perawat/peguam syarie dan pegawai pendakwa syariah?

ramai di antara kita yg tidak tahu ttg khadam atau pendamping ..iaitu jin2 yg digunakan oleh ustaz/ustazah atau perawat Islam ..selain itu peguam syar'ie dan pegawai pendakwa mahkamah syariah juga tak terlepas dari menggunakan khidmat mrk...malah ada yg lebih teruk lagi iaitu menggunakan khidmat setan utk menang kes....(hurmmm..)

oleh sebab kita dah tahu setan itu apa, di sini clah cuma bincangkan ttg khadam dan pendamping shj. kita selalu menyebutnya tanpa tahu bgm rupanya dan akibat atau kesan memelihara atau menggunakan khidmatnya dan kesannya juga kpd pesakit...

utk menyenangkan kerja2 merawat..
utk melindungi mrk dari sesuatu..
utk masyhur..

khadam...

rupanya seperti jeplos(cite hantu tv9)..tapi lebih pendik dan mukanya bulat lonjong telinganya capang dan runcing di atas..warna badan putih..

pendamping...

rupanya lebih gendut spt hantu kahak dlm kartun danny phantom..warnanya badannya merah dan berbintik2..(bila dia Islam badannya menjadi putih)

 suatu kisah benar..
satu hari...kpala clah sakit..clah ckp la pd diri clah..kenapa pulak nih...jadi malam tu..clah scan..rupanya seorang kawan yg clah baru kenal yg ada khadam dan pendamping sedang sudi(testing 123...hehe) clah..

yg clah gambarkan tu apa yg clah scan tu la...


bersambung...

No comments:

Post a Comment