Follow by Email

Tuesday, 11 December 2012

Subhanallah:misteri kasih sayang seorang ibu...

clah pernah join satu forum..bbrp bulan lepas..sebagai forumer dan silent reader...thread seorang menantu yg asyik mengutuk2 ibu mertua dan ipar2nya...kononnya dialah wanita lindungan kaabah..ibu mertua dan ipar2nya umpama raksaksa yg bebila masa je sedia membahamnya.

memula tu..pecaya la jg dgn apa yg diklentongnya..(nasib baek clah lom kutuk lagi mak mertua dan ipar2nya..forumer2 lain..adus..clah sdri tak sanggup nak baca!) namun lelama rasa ada sesuatu yg pelik...ye la kan..kita cuma manusia biasa..tak lari dari kesilapan...tapi dia nih..tiada silap langsung..semuanya perfect 10...kononnya dia tak reti langsung sihir2 nih...

clah rasa ada sesuatu yg tak kena..jadi, clah decide utk scan...
apa yg clah nmpk?
hahahha...mmg menakjubkan! apa yg diberitahu dlm forum dan apa yg clah dapati secara rohani adalah terbalik...! mak mertuanya dan ipar2nya adalah dari kalangan yg baik2..manakala..dia sebenarnya adalah pompuan yg celaka...(pembaca2..jgn mudah percaya 100% dgn apa yg dibritahu..takut2 terkutuk org2 yg baik2..kita jg yg naya..!)

"hei pompuan celaka...!"
ujar clah(dlm rohani .. perkataan ini bkn dari mulut jasmani clah. ia adalah dari kebenaran yg sbnarnya..itulah pompuan itu sebenarnya)... clah tgk rumah batu besar putih..ada beribu2 makhluk spt belangkas sedang bersujud kpdnya...apa sbnarnya ertinya? pompuan ni mmg sukakan dunia, suka pada perhiasan dunia..dia mahu semua org tunduk kpd kemahuannya..menyanjung dia..apa yg dia nak..jgn ada yg menghalang..! suaminya sudah menjadi pak turut...walaupun bkn 100%...namun mak mertuanya dan ipar2nya yg kuat beramal sukar utk ditundukkan..tu yang dia tak puas hati...

kemudian clah secara rohani mencari mak mertuanya...memula clah nmpak ada makhluk berbulu panjang spt lion fish(ertinya makhluk ini sedang mengawal dan mengawasi org2 yg di dalam rumah berkenaan)..kmdian baru nmpak sebuah rumah..byk pokok2 berdaun hijau..dalam pasu..clah nampak seorang pompuan tua saiz sederhana berbadan gempal muka jernih bertelekung sedang duduk(dgn penuh kesusahan..clah boleh tahu dia tak sihat..lihat dari cara dia duduk..) di depannya ada Qur'an terbuka ..dan seorang pompuan yg lebih muda bertelekung jg sedang duduk di sampingnya, didepannya ada Qur'an terbuka..

clah: "assalamualaikum..."

'waalaikumussalam.."
jawab pompuan tua tersebut...

"saya(bgtau nama)...moyang saya dari.... " clah perkenalkan diri...
"owh..keturunan..."..jawab pompun tua(clah namakan makcik je la..mcm kurang ajar je tulis pompuan tua..kan?) tu penuh kegembiraan..

makcik cite dia dah lama mohon pada Allah agar datangkan seorang untuk merawat anaknya(lelaki)...
clah:mak cik pun sakit...mak cik tau tak menantu makcik hantar macam2 kat makcik...
makcik: *makcik tahu..dah merata makcik berubat...mak cik risau anak lelaki mak cik..

clah: kat depan rumah pun ada makhluk peliharaan menantu mak cik..! menantu mak cik ni solat ke?
mak cik: dia tak solat langsung..dia datang rumah mak cik..dia tak pernah makan apa2 pun..

dalam hati clah ..kesian org tua ni..dalam dok sakit2(sakit teruk), dia masih risaukan anak lelakinya  ..tapi clah tau..apa yg dia risau..bkn hanya sakit jasmani, tapi adalah aqidah.

clah mntk diri utk beredar dan clah jg berjanji utk menolong selamatkan anak lelakinya.

"assalamualaikum"
..ujar clah..clah dah chow sblom sempat dgr mak cik menjawab salam...


bbrp hari kemudian....

clah sekat pengaruh menantu makcik dan clah *ambil anak lelaki mak cik tersebut dan letakkan di sanctuary...(di sini insyaa Allah dia selamat), kmdian clah mntk disampaikan kpd mak cik tersebut..bahawa anak dia dah selamat utk peringkat ni..(aqidahnya insyaa Allah dah x dpt dicapai oleh pengaruh setan..)..clah diberitahu..mak cik tu bersyukur..dia nak jumpa clah..clah kata, maaf ..lain kali..insya Allah...


 *ni semua secara rohani ya...dilakukan dlm solat...  kena bersihkan dulu diri perawat dan diri pesakit(dari saka sihir etc) baru boleh mulakan proses ini..ini pun dgn izin Allah..sebelum, semasa dan selepas proses, perlu sentiasa kena mntk izin Allah..kena buat secara teratur dgn mengikut syarat..sanctuary ini utk aqidah shj..bkn utk yg lain..clah cuma jalankan prosesnya shj..yg lain, rahsia Allah..





No comments:

Post a Comment