Follow by Email

Friday, 22 June 2012

Berjihad secara jarak jauh....selesai 40 hari

Biasanya berjihad dilakukan dgn memegang senjata, membunuh musuh2 ALLAH dan Rasul SAW di medan perjuangan namun, apakah kita umat Islam dapat melakukannya tanpa kita ke sana?


Perjuangan di Iraq

Berjihad dari rumah  memerlukan fokus lebih. Kita perlu tabahkan hati dan tiada belas kasihan kpd musuh walau sedikitpun. Kalau sekiranya ada sifat kesihan, atau hati kita masih 50-50 mmg apa yg kita lakukan tak berhasil.

sebelum apa sahaja tindakan diambil, kita perlu buat solat sunat tobat dua rakaat dulu. Kemudian bolehlah lakukan solat tahajjud. Tapi perlu buat dua rakaat solat tahajjud khas utk ALLAH(yg ni kena fokus betul2, jgn ingat dan mntk lain selain mengingati ALLAH). Selesai itu, bolehlah kita mulakan dgn solat istikharah utk melihat keadaan umat Islam di sana...

Masa buat solat tahajjud fokuskan betul2 kpd ALLAH utk membantu mrk...kalu kita mntk angin spt puting beliung yg datang...mengganggu askar2 kafir, insyallah ALLAH akan tunaikan. pernah clah lihat, apa yg clah mntk sebiji jadi...melalui suratkhabar...masyallah...semua itu kuasa ALLAH. Doa itu senjata mu'min. Ia lebih menginsafkan kita, bahawa kebenaran itu milik ALLAH jua.

Ingat lagi peristiwa bgm ikan lumba2 hilang...? alkisah ikan itu adalah penunjuk arah kpd tentera laut Amerika. malam tersebut, mmg clah marah kat ikan tu...clah buat solat, dalam solat tu clah *"bercakap" dgn dia.
"hai makhluk ALLAH, kamu tak takutkah..diakhirat nanti kamu akan disoal krn membantu org2 kafir menentang org2 Islam?"

esoknya terdengar brita, ia telah menghilangkan diri...dan tentera laut amerika sangat heran atas peristiwa ini.

Allah masih sayang kpd makhlukNya. Ia masih diberi peluang utk selamatkan diri..Maha Suci ALLAH...(clah sapu airmata bila teringatkan ini)...semoga kita sentiasa diberi peluang oleh Allah sblum maut menjemput.. 
  
*bercakap di sini bkn menggunakan mulut, ia adalah secara rohani...kita perlu masuk ke alam rohani, baru kita boleh berdialog/bercakap dgn sesuatu itu...




Jihad di Syria selama 40 hari....

Dua minggu lepas clah telah mendapat lampu hijau utk melakukan jihad bg membantu rakyat di Syria. Sesudah brp bulan clah tunggu, mmg rasa tak sabar. kena selesaikan *masalah yg lain dulu.

Solat istikharah dah di buat utk melihat keadaan/masalah rkyat Syria secara rohani....utk jihad ini clah kena:
solat tahajjud 3kali(enam rakaat) dengan surah2 yg dibaca adalah berkenaan Qiamat, slwat 1000kali...baca 20 ayat surah anNahl setiap hari sehingga habis diikuti dgn surah anNaml jg 20 ayat setiap hari sehingga selesai.... 


hari pertama ..
clah tgk rakyat syria seolah2 berada dlm lubang besar, di atasnya ada jaring hitam berlapis(mcm jaring org tutup tanaman dr terik mentari) keadaan warna kuning dan oren...
ini adalah keadaan di mana mrk seolah2 terkurung dan disekat dari ketenangan juga..

hari kedua
setelah solat tahajud, clah tgk seolah2 berada atas jambatan kecil yg panjang dgn langit terbuka. jaring2 telah tiada. ertinya sudah dibukakan jalan...

hari ketiga...
clah nmpk kompleks kaabah namun byk setan meletakkan paruh2 besar mrk sekelilingnya...knp terjadi demikian? org2 kafir memberi bantuan kewangan bersumberkan yg haram, supaya terdpt halangan kpd org2 Islam syria dlm hubungannya dgn ALLAH, samada solat atau berdoa...mrk gembira org2 Islam menderita dan ramai terbunuh...

hari keempat...
setan bersisek hijau(bntuk badan spt ular besar atau naga) pada kepalanya membentuk seolah2 kaki yg memegang spt kitab bertindan, mendongak ke atas.....dan separuh badannya lagi berwarna coklat muda campur kelabu muda berbentuk spt centipede(ulat bida) yg besar mempunyai sesungut panjang... seolah2 ingin sahaja ia menggigit kita...
jg diberitahu ttg pakatan setan dgn org2 yahudi dan talibarutnya. org2/askar Basyar tu jahat, tapi yg memburukkan suasana adalah penyerangan secara samaran dari yahudi dan talibarutnya....supaya kita akan menuduh dan menuding jari kpd basyar dan askar2nya shj...

semasa clah scan semula takut kalu2 ada apa2 lagi yg tertinggal, clah batuk teruk...jadi clah nak tau knp..
itu adalah asap kering yg dihantar oleh setan dan yahudi secara sihir utk menghalang org2 Islam dari berjihad...

hari kelima...
malam tadi clah diserang, iaitu serangan berupa bebola api dari Syria...sapa lagi kalu bkn dua jenis makhluk ALLAH tu...setan dan yahudi...serangan tu dapat dipatahkan....(biiznillah)

hari keenam....
 Allah akan hantar tentera dari langit..ada satu makhluk yg sedang tidor yg Allah akan hantar utk menyerang org2 yahudi, talibarut mrk dan setan2 yg terlibat menyerang org2 Syria...makhluk ni berwarna putih kekuningan..tubuhnya kurus panjang..kakinya pjg...ia bergerak pantas...
p/s...tak sabar nak tgk ia menyerang...
clah jg tgk...org2 syria pun dah bersemangat, mrk turun berduyun bertali arus dari tempat2 yg tinggi...alhamdulillah...

hari ketujuh....
sebelom buat solat tahhajjud utk org2 syria, clah buat solat istikharah dulu, kot2 ada dosa atau halangan(sihir etc) yg belum clah mohon keampunan Allah...terkejut clah bila masa dalam solat tu...clah diberitahu...makhluk2 sedang bersiap sedia menunggu utk berjihad ngn clah..masyallah...(rasa nak menangis..terharu...)

masa solat tahajjud pulak clah terdengar ALLAHUAKBAR....clah jg tgk naskah2 Qur'an2 terbuka dalam satu tempat mcm dewan yg luas dan besar...cahaya terang benderang.......lepas tu clah nmpk ada kanak2 lelaki arab berpakaian putih dgn lilit kpla(semutar) warna putih, umur dalam 5-7 tahun sedang baca Qur'an...
ttg org2 kristian yg beri wang kotor, salib mrk akan terbakar sekiranya mrk buat demikian sekali lagi...

hari kelapan
clah nmpk berduyun2 manusia dari merata tempat seluruh dunia join sekali utk berjihad.Allah permudahkan mrk mendapat sumber air. Bunga juga ingin turut berjihad dgn mengeluarkan denga beracun yg ditup angin.
pintu2 syurga dibuka, utk org2 yg syahid ketika berjihad. lubang2 neraka jg dibuka utk pasukan lawan yg meninggal dunia. Org2 yg berjihad dari rumah, Allah akan tuliskan nama2 mrk di langit sbagai org2 yg berjihad.

clah nmpk ada satu kumpulan manusia yg kurus kering hitam tak berbaju berdiri bersandar kat tiang2 msjid dgn muka yg sedih. clah tanya: sapa tu? clah tdgr jawapan:itulah org2 miskin yg jg mahu berjihad...(clah mntk ada manusia kaya yg akan beri bantuan kpd mrk, namun clah dinasihatkan utk mntk dgn ALLAH terus)clah mohon pd ALLAH agar berikan mrk pakaian, dan hilang rasa lapar dan ketakutan/lapang dada (dan bgitu jg ahli2 kluarga mrk, yg akan mrk tinggalkan diberi makanan) dan beri peluang utk mrk berjihad.

selain dari itu...clah jg nmpak sekumpulan manusia..berada didepan satu bangunan di tempat lapang...dan terdengar perkataan KABBALAH(mula2 clah ingat karbala..tapi clah buat solat istikharah utk tentukan apa perkataannya samaada kabbalah atau karbala)

p/s...lihat ini:
1)The Knights:Apa Itu Kabbalah
persia-theboss.blogspot.com/2010/03/apa-itu-kabbalah.html
2)letseetheworld.blogspot.com/2010/11/apa-itu-kabbalah.html
3)masa kini:KABBALAH:SIHIR DAN PENYEMBAHAN SYAITAN
pakabu-masakini.blogspot.com/2010/11/kabbalah-sihir-dan-penyembahan--syaitan.html


hari kesembilan
clah nmpak ramai makhluk mcm manusia lelaki bersemutar(lilitan kain di kepala)berpakaian putih memegang busur panah warna putih yg besar mnunggang kenderaan spt kuda tapi lebih kecil berwarna putih. mrk memegang bendera putih dan ada bendera hijau kedua2nya bertulis LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADURRASULULLAH..(tapi dlm bhs arab..spt yg selalu tersiar pd bendera pejuang Islam)

clah nmpak satu bilik dlmnya terdpt satu meja ada spt darah diatasnya, clah tanya:apa tu?clah terdengar jawapan:itulah mesyuarat pemimpin2 dari seluruh dunia secara tersembunyi. (nmpk mejanya bulat spt meja PBB(tapi kecik sikit) ahli freemason dan illuminati berbincang ttg Syria:  
Kenapa ramai talibarut yahudi dan yahudi yg mati.

ahli2 yg berugama Islam berasa takut:sb mrk tahu/sedar janji ALLAH
ahli2 yg kristian dan yahudi:mrk keliru. mrk salahkan video THE ARRIVALS

clah nmpk spt ular besar..ada makhluk spt labah2 hitam yg kluar byk dari mulutnya jg ada makhluk terbang melintas clah (masa ni clah dah naik angin), ini adalah sihir yg dihantar oleh org2 dr negara C, S dan F, clah terdengar perkataan missionary. clah serang mrk sehingga mrk balik semula ke negara mrk. clah tanya ada sapa2 yg nak berjihad menyerang mrk itu? pepijat dan kutu sanggup. *mrk mntk clah doakan mrk. clah doakan semoga ALLAH mengampuni mrk dan nama mrk ditulis dikalangan yg berjihad. belalang dan rama2 pun ikut sama. rerama mengeluarkan racun dari debu dikepaknya.

p/s...heran..*mcmna mrk tau nama sebenar clah? clah ni sakit(perawat sakit yg rawat pesakit hehe...), jadi tak heran kalu doa dimakbulkan..(kalu anda sakit, jgn sedih, Allah beri kelebihan...)


hari kesepuluh

clah lihat satu boat besar dgn berguni tepung gandum...tapi ada sesuatu yg pelik..ia tersekat tak boleh bergerak...
negara2 Islam yg beri bantuan makanan kpd mrk, ALLAH limpahkan rezeki kpd negara tersebut. 

Ini adalah satu pringatan yg kita umat Islam disuruh buat:
1) Adakan tabung bantuan makanan utk mrk dgn segera. tak lama lagi org2 kafir akan menyekat segala bantuan makanan kpd mrk.

2) perlu sentiasa ada satu kumpulan umat Islam mengadakan solat hajat beramai2 utk rkyat dan pejuang.(jgn putus)

3) red cross kristian akan segera beri bantuan..ubat luput tarikh makanan luput tarikh, air diracuni.  Jadi, kumpulan bulan sabit merah perlu datang segera menghulurkan bantuan. semua persatuan Islam perlu bertindak segera utk beri bantuan2 lain jg spt pakaian etc...

4) org2 kafir akan mengadakan sesuatu utk mengalih perhatian umat Islam dari berjihad atau memberi fokus kpd masalah umat Islam Syria..satu pertunjukan GALA akan diadakan...


hari kesebelas 

clah nmpak di depan clah...iblis membuka jalan selebar2nya dari dasar laut utk tambahkan ketumbukan askar2nya menghalang umat Islam dari seluruh negara berjihad di Syria.
iblis sendiri turun padang menakutkan orang2 Islam dgn memperlihatkan dirinya sebagai lembaga spt harimau gergasi dgn badan yg berbintik2..
clah nmpk dia bertempik krn terlalu marah(seluruh muka dan tubuhnya merah menyala dgn bintik2 putih)...juga...
..namun.... 
janji ALLAH: Allah akan datangkan pertolongan dan memberi kemenangan kpd org2 Islam yg berjuang Ikhlas krn ALLAH semata2...

hari keduabelas

pope dan anakbuahnya bermesyuarat di vatican. mrk nak ambil alih serangan.mrk dah start baca mentera. bgtu jg termasuk gereja Melayu di msia dan gereja melayu di singapura.ia dikenali sbagai "MISI RAHSIA" atau secret mission. walaubagaimanapun, org yahudi tetap mahu jadi leader.org2 kristian hanyalah kambing hitam mrk. mrk tak bgtau org2 kristian ttg ini. org yahudi mmg pandang rendah kpd org2 kristian.

org2 kafir lain memberi bantuan. mrk akan segera angkat tgn andainya dimnta utk hantar askar PBB utk membantu dr belakang walhal, ia adalah utk org2 kafir.
Oleh itu jgn percaya kpd org2 kafir, satu tgn mrk patting kepala kamu, satu tangan lagi guna utk sengkeh kepala kamu.

org2 Islam mesti tetap berjihad. Askar2 basyar penakut. namun gambar2 yg siarkan pembunuhan kejam, mrk anggap fitnah. mrk tak taupun ttg kewujudan talibarut yahudi dan yahudi yg menyamar dan menyerang penduduk Islam.

mesir, turki dan palestin meghulurkan bantuan.arab saudi penakut. mrk wahabi. syiah pun berjanji akan bantu.

clah dan ramai lagi kena sihir oleh org puja tengkorak. persatuan sihir sedunia, di mana mrk ini ada kaitan dgn misi rahsia pope dan kafir lain.
mmg rasa penat spt dihempap bulldozer..clah terkena krn kuar rumah (g kb) waktu tghari. walaupun mrk yg menghantar sihir tak kenal clah tapi setan tahu. list nama org2 yg akan dihantar sihir telah diberikan oleh setan kpd mrk.

p/s..clah terpaksa buat rawatan utk diri sdri...mandi tghari dgn air zam2 air 7 kolah msjid dan air musoffa za'faran dan 7 helai daun bidara oleh krn tak ada, clah gantikan dgn 7 helai daun pokok tanjung..yg diramas2...masa mandi mmg terasa ada lendir2 kluar(secara rohani). 

hari kedua mentera oleh pope.sihir dihantar supaya askar2 basyar makin mengganas.
bgm nak halang sihir mrk?
bacakan 1000x surah alKauthar pd air zam2. air direnjis melangit(lempar ke dari bawah ke atas spt menabur benih). secara empat penjuru. ini adalah simbolik dan kiasan seolah2 halangan di hantar kpd sihir dari seluruh dunia. mulakan dari satu tempat secara mengadap kiblat satar doa..lepas tu mulakan merenjis dan bergerak arah lawan jam dan berhenti semula ditempat tadi..dan berdoa.(Fatihah 1x, slwt 7x, alhamdulillah 7x, dan doa Nabi Yunus 7 kali)

niatnya adalah semoga ALLAH memberi kemenangan kepada kebenaran dan hapuskan segala kebatilan. jg supaya org2 Islam yg miskin berjihad dgn brani, hilang lagha dan naik semangat dan hilang takut mati.  

*penting...Umat Islam dari seluruh dunia dinasihatkan wujudkan KESATUAN CINTAKAN ALQUR'AN DAN HADITH/SUNNAH RASULULLAH SAW ..bukan hanya faham, tapi mesti ikut. 


hari ketiga belas

Pope dan org2nya kelamkabut. sihir mrk tidak menjadi.(selepas halangan kpd sihir telah diterima ALLAH). mrk mntk idea setan.
sementara itu yahudi lancarkan besar2an gerakan mencari org2 Islam tawanan perang utk dibrainwash sebagai talibarut yahudi. ada jg ahli ugama(yg cinta dunia) dan wanita. yg wanita menggunakan jubah utk meletakkan bom.  

Org2 Islam yg tersenarai sebelom ni telah ALLAH lepaskan dr ikatan sihir.(nama clah ada antara senarai teratas? knp) antaranya adalah syeikh tarikat naqsyabandiy, ramai antara mrk adalah dari kalangan ulama'.
bg org2 Islam pula, di kalangan mrk ada yg meninggal dunia, namun yg hidup makin bertambah. dan mrk jg melihat dan mengalami byk kejadian yg pelik, dan mrk berasa heran.


hari keempat belas

Persidangan Sihir sedunia pulak mengambil alih melakukan sihir. 
clah tanya bgm nak buat?baca Ya ALLAH 100 kali. bila clah baca, clah rasa mcm ada arus elekrik yg mengalir dan tercas pada sekitar otak. ini adalah krn gangguan telah dihantar sb itu bila lakukan scan mmg rasa spt ada dua bnda bertelagah..+ve dan -ve. keputusan scan tak dapat dibuat. NIL..dan berlaku kesilapan masa scan.

vatican telah putus asa dan surrender. pope nanar 2-3 hari. ada yg gila dan salib terbakar.
Yahudi mntk gog dan magog utk bantu mrk. AS, UK dan sekutu2nya  berkomplot bermesyuarat membincangkan strategi utk mengambil Syria utk Israel.

keadaan Syria kembali normal, undang2 darurt diumumkan.

iblis menaruh harapan lebih kpd Persidangan sihir sedunia(PSS). ahli2 yg berugama Islam tidak dipanggil langsung. beza gereja dan kuil yahudi dari PSS adalah, PSS tak percaya langsung kpd Tuhan. mrk menganggap iblis tuhan mrk. knp ahli2 yg beragama Islam tak dipanggil? krn mrk tak percaya langsung kpd org2 Islam.

iblis dah atur rancangan dan strategi mudah utk menawan Syria, tapi dihalang oleh Keturunan Rasulullah SAW . tu yg dia marah sgt kpd Keturunan Rasulullah SAW dlm kes Syria ini. 

tawanan Islam dibunuh, darah mrk jadi persembahan kpd iblis. knp bkn darah org2 kafir?
iblis yg mntk.sebagai tanda kemarahan terhadap org2 Islam.

gereja, yahudi, illuminati, freemason adalah tgn kanan iblis manakala, PSS adalah tgn kirinya.

bgm nak halang sihir dari PSS?
hendaklah semua umat Islam byk2 membaca surah Al BAQARAH


hari kelimabelas 

mesyuarat PSS berjaya. umat Islam bertahan. ubatan telah habis. catuan makanan dikenakan.
Khabar tergempar, seorg pegawai tinggi tentera Israel mati krn sihir tersasar.


 hari keenambelas

pemberontakan berlaku di byk tempat.... 


hari ketujuhbelas.. 

PSS tak tau kuasa mrk terhad. ia terhenti bila Ramadhan tiba. 
clah direhatkan sebentar krn clah perlu selesaikan tugas clah yg jg tak kurang pentingnya. Ramadhan tiba, insyallah, clah boleh sambung kembali jihad di Syria bersama dgn yg lain. 

p/s...clah menangis, ingat mgkn dosa clah yg buatkan clah tak dibenarkan berjihad dan scan clah tak nmpak apa2. bila dpt tahu hal yg sebenarnya, clah mntk ALLAH beri clah peluang utk berjihad di barisan hadapan...harap2 ALLAH terima..(doakan clah ya..para pembaca semua)  

hari kelapanbelas

Rusuhan oleh rkyat Syria dalam dan luar negara, pemimpin2nya terdiri dari yg tua dan yg muda yg pro Amerika.

rkyat menuntut demokrasi yg bebas dari regim tentera. masa inilah Amerika masuk jarum. tentera amerika tak tahan panas. cuaca di Syria masa bln puasa panas kering. mrk bertembak2an sesama sdri dan jg akibat dari sihir yg tersasar.

berpusu2 rkyat syria dari seluruh pelusuk dunia balik utk menyaksikan sdri kejatuhan regim basyar. Yahudi bertepuk tangan dgn gembira. gereja berasa mrk jg menyumbang kpd kejatuhan regim basyar. org2 asing yg ada di bumi syria hanya terdiri dari pejuang dan pasukan bantuan perubatan. Rkyat asing tidak mahu datang/takut ke syria, melihat kpd suasana syria.


hari kesembilanbelas

panji2 Islam berarak atas jalan.
apa yg perlu dilakukan oleh umat Islam: panggil semua umat Islambila masuk bulan Ramadhan berdoa untuk kemusnahan sihir oleh PSS.
cahaya Islam diseluruh pelusuk negara Syria. Rkyat bersorak gembira. Yahudi dan gereja kecewa. Ada perancangan dari mrk. buat huru hara menggunakan PBB.
negara2 Islam beri ucapan tahniah. negara2 kafir tak suka dgn keadaan ini.

hari keduapuluh

Rusuhan dan tunjuk perasaan oleh talibarut yahudi dan pro US di Syria dan di jalan2raya bandar2 besar dunia menuntut demokrasi bebas. Harga barangan naik mendadak. PSS tetap teruskan usaha mrk.
berita ttg rusuhan terpampang di akhbar2 seluruh dunia. US panggil anak buah utk tempatkan mrk menentang pemberontakan oleh penduduk. Rusiapun join skali. mrk tangkap pemimpin2 Islam atas tuduhan terlibat dalam huru hara. Org2 kafir berlidah biawak. mrk nampak bertelingkah di luar, tapi sebenarnya berkomplot.

harga minyak melambung tinggi. US berbalas2 tembak dgn penduduk menyebabkan ramai yg mati. PBB berdiam diri.

hari kedua puluh satu


Kegemilangan Islam di Syria. Parlimen dibubarkan. pemilihan presiden.askar regim basyar ditangkap dan dibicarakan.
rkyat Syria mula tahu kebenaran. Talibarut yahudi dan yahudi ditangkap.
gereja, yahudi, PSS mula kecut perut. Setan lari bertempiaran.
Amerika tak berganjak mahukan Syria.ia berkomplot dgn sekutunya. mrk mntk tolong Queen utk campurtgn dptkan pemerintahan Syria. Ia mahu dptkan Syria sekaligus tolong yahudi krn duit dah byk habis. ia merupakan sumber keewangan utk amerika.

hari kedua puluh dua.

berita kematian general syria, perlu disiasat siapa yg melaporkan berita tersebut. agensi mana.
peluru berpandu barat tidak berfungsi. kereta kebal byk yg rosak. mayat2 askar Israel bergelimpangan.mrk keliru dan marah. panggil bantuan askar US dan sekutu. mrk lepaskan kemarahan kpd askar amerika dan sekutu. bg Israel, askar amerika dan sekutu lebih rendah taraf. mrk akan kalah.


hari kedua puluh tiga.

tembakan terjadi. yahudi tak puas hati. sb mrk kalah. mayat bergelimpangan. ramai yg mati di kedua2 belah pihak.
rujukan di buat ke PBB. PBB buat resolusi berpihak kpd Israel. Org Islam tetap berdegil. gencatan senjata puak2 bertelagah. ada yg lari jadi pelarian dan ada yg menetap. sekiranya ikut gencatan senjata, tapi yahudi tak kan ikut. ia tetap serang dari pintu belakang.
Perang terjadi lagi. yahudi guna senjata kimia. ia nak ambil Syria by hook or by crook. ia mntk US utk berundingdgn pemimpin2. pelbagai sekatan dikenakan.

hari kedua puluh empat

(alhamdulillah clah dibenarkan berjihad semula. apa yg clah dpt tahu seorg pembaca telah memberitahu kpd keturunan Rasulullah SAW ttg niat clah...trimakasih ya..semoga Allah turunkan rahmat utk kita semua umat Islam utk terus berjuang di jalan Allah. kali ini utk jihad: 3x solat tahajjud, selepas Fatihah..21x2Qul, rakaat pertama, rakaat kedua,21x alkauthar dan 21 alFil..slwt 1000x dan surah Jin tiap hari...)

Keadaan tenang seketika..di awal Ramadhan..
namun kedua2 pihak berjaga2..bila2 sahaja perang boleh meletus semula.

hari kedua puluh lima..

rajah yg di gunakan nmpk segitiga piramid(lambang dajjal, dan ditapaknya ada bulatan..ini menggambarkan bumi dikuasai dajjal...
datang seorang pemuda untuk memimpin pasukan Islam. Orang2 Islam tertanya2 siapa pemuda tersebut dan dari mana dtgnya..
org2 Yahudi menggeletar. bila terdengar berita ttg kemasukan pemuda yg namanya Muhammmad dalam kepimpinan pasukan Islam...
siapa pemuda itu? Hanya ALLAH sahaja yg Mengetahuinya


hari keduapuluh enam...

Yahudi telah memanggil sekutunya yg lain iaitu India.
OIC bersidang..
yahudi dan india ada perjanjian..alliance
askar2 India adalah askar bawah tanah..
bollywood umpan utk laghakan umat Islam dgn filem..
tarik kpd ugama hindu etc..
Yahudi akan beri semua bantuan kewangan...

hari kedua puluh tujuh

yahudi kecewa semua pasukan tak jalan..askar India bertempiaran lari..mrk nmpak api dari langit...


hari kedua puluh lapan..

PSS keliru kenapa sihir tak menjadi..yahudi bgtau, ni bulan puasa(Ramadhan)

hari kedua puluh sembilan..

keadaan jadi padang jarak padang tekukur..panas kontang di Israel.ramai yg mati. sihir berpindah ke sana menyerang tanaman...Palestin walau berdekatan, tak terima nasib buruk ini..

hari ketiga puluh..

perkataan ttg basyar mengaku tuhan yg tersebar....bkn dari basyar...tapi dari idea konco2 Yahudi supaya rakyat memberontak...

clah berdoa...semoga semua askar basyar dan basyar sdri bertobat..kejahatan dan kezaliman mrk tu Allah hukumlah..tapi mrk pun umat Muhammad dan mrk jg telah difitnah..clah mohon segala kutukan yg dilemparkan oleh manusia kpd mrk(atas jenayah yg mereka tak buat dan tak tahu menahupun itu) Allah tukarkan menjadi rahmat...
"YA ALLAH RAMAIKAN SYURGAMU DGN ASKAR2 BASYAR(dan Basyar)"...clah jg mohon Allah dtgkan keturunan Rasulullah SAW utk mengajar mrk ttg Islam....

yg ni clah nmpak cahayanya(insyallah doa ini dimakbulkan) dan alhamdulillah diapprove...


hari ke tigapuluh satu

99.9% umat Islam ada belaan, pendamping khadam, amalan yg mengarut etc dan dipenuhi dgn sifat2 mazmumah...mereka baca al-Qur'an tapi hati mrk buta.

utk kembalikan dan membersihkan rohani mrk perlu kembali kepada Qur'an dan sunnah Rasulullah SAW. mrk perlu melihat kepada sejarah kegemilangan Nabi saw, para sahabat, tabiin dll.
mrk terlalu memandang tinggi kepada kejayaan org2 kafir mrk tidak melihat kpd kesederhanaan hidup ahlul bait..

Semua gerakan dakwah perlu bermesyuarat mencari jalan penyelesaian... 

hari ketiga puluh dua...

org2 Islam ramai yg mati kena racun.
Allah hantar tentera dari langit .
Yahudi kena wabak ramai yg mati.kjaan hampir lumpuh. mrk salahkan PSS dan yg lain2.

hari ketiga puluh tiga..

yahudi tau ttg serangan ke atas org2 Islam di Burma dll. mrk yg beri duit kpd pihak2 tersebut utk sembelih org2 Islam. utk hapuskan org2 Islam.
di Malaysia sdri pemantauan dilakukan. maklumat2 gerakan islam malaysia di hantar kpd yahudi.
bg yahudi Israel umno ialah?
a bunch of idiots lead by an idiot...(sori..ni bkn pdpt clah aaa)


hari ketiga puluh empat

segerombolan pejuang dari arah Afghanistan berpakaian hitam  dan hijau . mrk berani. mrk namakan diri mrk sbagai TENTERA ALLAH yahudi mmg takut kepada askar Islam yg yg berani. mrk kecut perut sb takut mati. rabbi mrk paling jahat.

hari ketiga puluh lima

clah cadangkan para habib adakan sekatan ke atas makhluk dr laut merah itu. clah ditegur jgn campur urusan.. Allah perintahkan malaikat2 utk menghalang makhluk itu. tugas clah hanyalah membantu para habib utk sebarkan ttg jihad krn Allah. apa yg clah catatkan dalam blog memberi kesedaran/mengajar kpd org Islam utk berjihad walau secara jarak jauh..
para habib bermesyuarat..
para waliyullah pun bermesyuarat..
makhluk dari laut merah itu akan dibinasakan di akhir zaman.

mesyuarat OIC?
saje je...sb umat Islam dah bising..paling2 pun, hantar askar sebagai bantuan. mrk takut sebenarnya..


hari ke tiga puluh enam

Israel jadi padang jarak padang tekukur...
semakin galak yahudi sembelih umat Islam di seluruh dunia..
yahudi mula masuk msia...
mrk mntk sumber asli dari msia..getah, emas, gas, minyak petrol, dan projek2..
mrk nak dapatkan sebanyak2 nya sebelum PRU 13..
msia mntk tarikh sesuai utk PRU...


hari ke tiga puluh tujuh 

World New Orde ..Israel yg monopoly.. yg lain dok kat bawah...
setan + dajal - yahudi bekerjasama..
di israel :pm..
             :rabbi bgian spiritual...
segala sumber diberi kpd Israel...


hari ke tiga puluh lapan..

Rabbi dalang disebalik semua sembelihan...
..doa umat Islam vs yahudi...cahayanya berkumpul dan membinasakan yahudi...


hari ke tiga puluh sembilan..

keadaan senyap sekejap..yahudi susun strategi..
serangan bawah tanah..yahudi macamanapun tak akan benarkan Islam naik di Syria...

hari keempat puluh

org2 Islam akan berjaya kalu mereka bersatu dan buang sifat2 mazmumah...

beza org2 yahudi dan org2 Islam..
yahudi terlalu taksub kpd rabbi.. pengaruh rabbi yg bersekongkol dgn setan..
tak bersedia buang sifat2 mazmumah..

..segelintir shj yg masuk Islam..

org Islam terbahagi dua...
ada yg taksub..dan ada yg tidak..
bersedia buang sifat2 mazmumah..

org2 kristian pun ramai yg sudah taksub kpd gereja..mrk tak suka mengkaji...


selesai....





p/s...*masalah: 1)iaitu seorg driver teksi di new york yg telah dibuang kerja krn menurunkan penumpang yg bawa arak. sihir2 dihantar kpdnya oleh org2 yg marah dari segenap lapisan.
2) dan masyarakat Islam di cyprus yg masjid mrk dibakar oleh pelampau. sihir dihantar bersama dgnnya oleh pendeta nasrani agar mrk sesak nafas dan berpindah dari kawasan itu. 

kalu ada masa, clah critakan kmudian...insyallah


2 comments: