Follow by Email

Sunday, 24 June 2012

diserang dan menyerang pontianak...

Akhir bulan Mac tahun lepas, clah mulai join forum di internet. Seronok bkn main lagi, sebab boleh mengemukakan/bertukar pendapat dan berkongsi masalah dgn forumer2. Paling suka g, bod misteri paranormal dan seram..macam2 cerita ada. Ada menakutkan, klakar dan etc...banyak pengetahuan yg boleh dikorek dari sana.

Ramai kenalan yg clah dapat. melalui seorg forumer yg mula2 antar pm kat clah ialah ttg myk atar yg dibeli secara pos dari seorg forumer perawat.(tgk cerita myk atar) Kwn alamaya clah tu luahkan rasa sangsi dia dgn produk tersebut. clah berjanji utk scan. Apa yg clah nmpk benar2 mengejutkan clah. Forumer perawat tu sbnarnya mempunyai saka pontianak. Pontianak(setan) tu lah yg memberi formula utk membuat myk atar berkenaan. sesiapa yg membelinya dan memakainya, maka pontianak akan berpaut dibelakang mrk, walaupun  sewaktu mrk sdg solat. Bayangkan ke mana sahaja kita berada pontianak jadi kembar siam kita? haru betul...!

clah nasihatkan kwn clah tu utk buang shj myk atar tu ke sungai/laut..(kalu ke longkang lagi bagus sbnarnya)
dan balik ke rumah, terus mandi. so, malam tu jg, dia g buang, dan mandi kat luar rumah. yg harunya, botol myk tu terpecah pulok masa dia baling ke sungai...

apa yg clah nmpk telah clah ceritakan dalam forum....
sebagai junior, org bkn kisah dgn kehadiran kita. Kenkadang diorg pandang sinis, yg terpandang adalah otai2 yg dah byk pengalaman dan dah lama menghuni bod MPS tersebut. Biasa lah...

Perawat yg pakai saka pontianak tu kiranya antara yg terpndang la. Ramai forumer dan SR(silent reader) yg pegi berubat dgnnya. Tapi awas, sesiapa sahaja yg bertentangan pendapat dgnnya, walau dalam forum akan diserang oleh pontianaknya...

bgm rupa sebenar pontianak?

bermuka tirus di atas, bulat dan lebar di bawah dgn telinga/tanduk(tak dpt pastikan sb lebih kurang je) pd bgian atas. mata kecil dan mulut lohong terbuka...kiranya sesepertiga bgian mukanya adalah utk mulutnya.....

bila dia menyamar seperti manusia rupanya adalah dgn rambut menggerbang kusut masai(bkn mayang mengurai baru lepas rebonding mcm kat tv)..

ia juga ada yg tua renta, ada yg pertengahan etc...mmg jantina betina...



menyekat kegiatan pontianak

ramai forumer2 yg diserang mengadu tak kurang jg pesakit2 kpd perawat tersebut(biasanya mrk membeli myk atar yg dicadangkan). byk jenis myk atar yg diperkenalkan, dgn nama yg hebat2 dan didakwa dpt jd penawar kpd mcm2 ...tapi barang diingat, myk atar ini adalah dari formula yg diajarkan oleh pontianak(clah nmpak pontianak dok baring relax2 sambil sengih2..dkt dgn tempat mengadun myk atar)


bersambung...
serangan bertubi2 dari pontianak dan menyerang balas pontianak...








1 comment: