Follow by Email

Sunday, 6 October 2013

clah dikenakan sihir pendarahan...

bg kebanyakan pompuan, period bukanlah suatu masalah besar. yg menjadi masalah adalah bila ia suatu yg di luar kebiasaan. clah mmg cerewet bab solat, jadi bila terkena sihir pendarahan, mmg kalut jgk la..(hehe)

dua tahun lepas, clah mmg benar2 serius membantu kawan clah melepaskan diri dari sihir isterinya. dia mmg taktau orang yg sentiasa menghantar sihir dan serangan secara rohani terutama sewaktu dia tidur adalah org yg tidur bersebelahan dgnnya. inilah yg dikatakan musuh dalam selimut. dia tahu ada org yg hantar sihir dan serangan namun dia tahu siapa orangnya.(hinggalah sekarang. clah tak beritahu langsung..kalu clah ceritakan, dah tentu2lah dia takkan berkawan lagi dgn clah. *isteri, yg dia sayang dan cinta, clah ni sapa!).

biasanya kalau clah merawat beliau secara jarak jauh, clah jg akan diserang oleh yg menyerangnya...kenapa dia tak nampak siapa sebenar yg menyerangnya?
senang je. isterinya dah tanam satu benda yg dimasukkan dlm kotak hitam dan dibalut dgn kain baldu hitam di satu kawasan dlm pagar rumah sewanya..kalu tak silap clah kat depan tempat lalu lalang. bbrp kaki depan pintu pagar..kiasan utk dia tak tahu langsung(tak dapat nak trace). mcmna pulok clah boleh nmpak sedang kawan2 baik dia yg lain(yg perawat jg) pun taktahu? hehe..senang saja..itu kan kehendak Yg Maha Kuasa..tiada yg susah bgNYA.

clah masih ingat lagi, ari tu..selepas bbrp hari clah boleh solat, spt biasa bila dah masuk waktu solat, namun terkejut bkn kepalang, la..period lagi ke..hati rasa berdebar, ini bkn period ni, tentu ada yg tak kena. clah terdengar suara utk rawatan:
clah kena minum air zam2 segelas penuh(rumbu..penuh yg kalu buh sikit aje lagi akan tumpah). jadi clah minum air zam2(baca bacaan yg selalu clah baca) dan teruskan ambil wudu' dan di panty yg bersih(dibahagian depan sblah dlmnya), clah oleskan myk atar kasturi(sb masa tu clah pakai atar kasturi mekah, jadi yg tu la yg clah buh). pedapkan air musoffa za'faran kat bhgian depan, utk menghalang darah dari kluar masa solat. kena lakukan begitu tiap kali azan dan tiap kali nak solat...

alhamdulillah dlm bbrp hari, pendarahan itu berhenti dgn sendirinya..

 sblom ia berhenti, clah dah buat solat tahajjud utk melihat apa yg berlaku, clah nampk makhluk tu dok kat atas katil clah.
clah tanya,"mana tuan kamu"
makhluk yg berbintik2 tu tak bercakap sepatahpun. clah terdengar suara pompuan, "jangan kacau laki aku"

kmdian clah mntk makhluk tu tunjuk sapa tuannya.. clah dibawa kepada seorg pompuan..selepas itu la clah berlawan dgnnya..

*clah hanya mahu selamatkan aqidah kawan shj. masa clah g melawat arwah tok gurunya pada hari ke40 kematiannya, di alam barzakh. arwah itu masih menunggu, clah rasa, dia tahu clah akan dtg..(sepatutnya dia dh boleh masuk ke tempat yg lagi baik). arwah yg suruh clah selamatkan anak muridnya itu dari sesat.

byk kisah yg berlaku.. clah cuma ceritakan yg ringkas shj... 

2 comments:

  1. salam puan, saya betul2 nak jumpa puan. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete