Follow by Email

Sunday, 13 October 2013

PENDEDAHAN Mengejutkan..penyamar2 keturunan Rasulullah saw dan penyamar2 ahlul bayt/habib..

ramai jg org yg mengaku keturunan Rasulullah saw dan percaya mrk adalah berketurunan Rasulullah saw, walhal bkn. mrk terdiri dari perawat Islam dan ustaz/ustazah..

kenapa mrk berbuat demikian?
kena tanya mrk la..
clah dipanggil utk menemui Rasulullah saw(dlm solat) iaitu sehari setelah clah diberitahu Rasulullah saw redha apa yg clah lakukan utk gerakan tabligh..

semasa menemui baginda saw, baginda mntak clah bersihkan keturunan baginda (saw) bkn hanya dari keturunan tokku paloh shj. clah berjanji utk melakukannya(ini tugasan dari baginda saw).

kenapa kena lakukan pembersihan?
sb, keturunan Rasulullah saw akan berada di barisan hadapan dlm peperangan nanti.

pembersihan ke atas puak syiah adalah tugasan pertama clah. tugas clah hanyalah membuang jaringan sihir je. yg lain2 para habib lain yg lakukan. ayahanda syeikh Nazim mnta para habib lain membantu clah..

apa yg akan terjadi kpd mrk?
org2 yg mengaku keturunan Rasulullah saw Allah beri WARNING akan mati dalam kehinaan.  tugas clah adalah menyampaikan warning tersebut.

p/s..semasa menaip..akak sulung clah terpandang perkataan warning, lalu dia tegur clah, "bkn warning, warning tu keras. peringatan yg sesuai" clah jawab, "tak ..bkn peringatan. WARNING krn ini perkataan yg Allah suruh sampaikan"

bagaimana pula hukuman ke atas org yg bkn keturunan Rasulullah saw tapi mengaku pula sebagai habib sedangkan mrk bukan habib/ahlul bayt?
mrk ini bukan sahaja mati dlm kehinaan, jenazah mrk akan berbau busuk, dan bau busuk tersebut akan menusuk idung setiap manusia..(seluas mana kawasannya, hanya Allah yg Maha Mengetahuinya).

clah tanya:adakah org2 yg menyamar sebagai habib
jawapan: segelintir di malaysia. diindonesia lagi ramai.
clah:kenapa
jawapan:utk mendapat penghormatan

komen clah:
buat apa dpt penghormatan manusia masa idup sedangkan mati dlm kehinaan. biarpun tak jadi siapa2..namun keutamaan ialah mati dan dpt syurga Allah..iaitu kejayaan yg paling besar!

clah buat solat istikharah dulu, utk refer kpd Allah, maklum la..tentu ramai yg akan marahkan clah, sb nama2 besar yg terlibat nanti..clah akan terdedah kpd serangan mrk2/pengikut2 yg obses dan taksub kpd mrk itu..alhamdulillah, Allah janjikan perlindungan. Allah hantarkan tentera Allah utk mrk yg menyerang clah..(tentera yg bgm..wallahua'lam)

cuba beri perhatian kpd nama2 ini:
wan asrul al-aydrus
ustzah halimah al-aydrus
novel al-aydrus
habib umar bin hafiz

ni apa yg diberitahu..
ALLAH TIDAK AKAN MELANTIK SEORANG YANG BERCITA-CITA UNTUK MENJADI HABIB SEBAGAI HABIB..!!


bbrp bulan lepas, clah nak tgk samada habib umar bin hafiz ni kat mana..jadi clah g melawat ke rumahnya secara rohani iaitu dlm solat..dalam pukul 3 lebih pagi clah nmpak beliau duduk..kmdian clah teruskan solat tahajjud utk g jihad. masa selepas abis jihad iaitu belum pukul 5 pagi, clah sekali lagi g melawat ke rumahnya. clah tgk beliau sedang tidur...setahu clah, masa itu para habib lain sedang berjihad di Mesir..(pukul 5 pagi mereka kan masuk utk berjihad membersihkan syiah) mrk akan balik lebih kurang pukul 5.30pagi..utk berada di masjid bersolat pula.
clah:la..dia tidur..kalu dia habib, kenapa dia tak g berjihad?
jawapan:rohani dia berat.dia akan terkocoh2 g masjid bila dekat waktunya..
sblm ini clah diberitahu beliau melantik dirinya sendiri sbagai habib..

semasa clah scan..clah tgk dia berjalan, clah nmpak ada ekor syaitan melengkung mcm sabit melekat kat bontotnya..dgn ekor tersebut la dikaitkan hati setiap org...  


bersambung

  

13 comments:

  1. Salam clah...guano gak...tengoh sedak baco...oooo sambung pulop...acu clah ceghito sapa habih...ambo suko ceghito clah...hihihi terbaek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Salam clah,

    Ops memang saya ada follow ustaz wan asrul al aydrus di FB. Beliau salah sorang ke?

    ReplyDelete
  3. As salam Cklah..berminat sgt nak belajar cara cara scan dlam solat...

    ReplyDelete
  4. As salam..ciklah mane sambungan nye..ke ciklah salah orang

    ReplyDelete
  5. Hai,fitnah kpd Habib Omar pulak..!??

    ReplyDelete
  6. HABIS TU SEMUA ULAMA' YANG PERNAH BELAJAR DARI MAULANA ZAKARIA TERMASUKLAH HABIB2 DI TANAH ARAB YANG PERNAH BAIAT DENGAN BELIAU TUT.."PAHAM2 SENDIRI". SIAPA HABIB IKUTAN CIK...

    ReplyDelete
  7. hadza fitnah ! ini fitnah ! menuntut ilmu lah dengan mereka yang benar2 berpegang teguh dengan Al-Qur'an dan As-Sunnah... cari guru yang benar2 3alim.. 'sesungguhnya setiap muslim itu bersaudara' andai kamu beriman.

    ReplyDelete
  8. Hebatnye jumpa rasul dlm solat..ish3

    ReplyDelete
  9. AL QURAN: ADAKAH ISTILAH ‘KETURUNAN’ AHLUL BAIT, ‘KETURUNAN’ NABI DAN ATAU ‘KETURUNAN’ RASUL???

    Bagian satu dari dua tulisan

    Anak Adam As tidak disebut sebagai ‘keturunan nabi’ karena Adam As memang tidak dalam berstatus sebagai ’nabi’ tapi sebagai khalifah (SQS. Al Baqarah, 2:30)

    Dan (ingatlah), ketika Tuhanmu mengeluarkan keturunan anak-anak Adam dari sulbi mereka dan Allah mengambil kesaksian terhadap jiwa mereka (seraya berfirman): "Bukankah Aku ini Tuhanmu?" Mereka menjawab: "Betul (Engkau Tuhan kami), kami menjadi saksi". (Kami lakukan yang demikian itu) agar di hari kiamat kamu tidak mengatakan: "Sesungguhnya kami (bani Adam) adalah orang-orang yang lengah terhadap ini (keesaan Tuhan)", [SQS. Al-A'raf, 7:172]

    Nabi Ibrahim yang dianugerahgai sebagai Imam memohon agar keturunannya dianugerahi derajat jabatan mulia dari Allah SWT

    Dan (ingatlah), ketika Ibrahim diuji Tuhannya dengan beberapa kalimat (perintah dan larangan), lalu Ibrahim menunaikannya. Allah berfirman: "Sesungguhnya Aku akan menjadikanmu imam bagi seluruh manusia". Ibrahim berkata: "(Dan saya mohon juga) dari keturunanku". Allah berfirman:"Janji-Ku (ini) tidak mengenai orang-orang yang lalim". [SQS. Al-Baqarah, 2:124]

    Ibrahim As. dianugerahi anak dan cucu yang mempunyai derajat memperoleh petunjuk Allah SWT

    Dan Kami telah menganugerahkan Ishak dan Yakub kepadanya. Kepada keduanya masing-masing telah Kami beri petunjuk; dan kepada Nuh sebelum itu (juga) telah Kami beri petunjuk, dan kepada sebahagian dari keturunannya (Nuh) yaitu Daud, Sulaiman, Ayub, Yusuf, Musa dan Harun. Demikianlah kami memberi balasan kepada orang-orang yang berbuat baik, [SQS. Al-An'am, 6:84]

    Istilah penamaan ‘keturunan’ yang digunakan oleh Al Quran, nama pribadi bukan nama ‘jabatan’ dari sang tokoh

    Mereka itu adalah orang-orang yang telah diberi nikmat oleh Allah, yaitu para ‘nabi’ dari keturunan ‘Adam’, dan dari orang-orang yang Kami angkat bersama Nuh, dan dari keturunan ‘Ibrahim’ dan ‘Israel’, dan dari orang-orang yang telah Kami beri petunjukdan telah Kami pilih. Apabila dibacakan ayat-ayat Allah Yang Maha Pemurah kepada mereka, maka merekamenyungkur dengan bersujud dan menangis. [SQS. Maryam, 19:58]

    Dari uraian di atas jelas bahwa dalam Al Quran tidak ‘dikenal’ sama sekali akan istilah atau sebutan ‘keturunan’ nabi-kah atau ‘keturunan’ rasul-kah atau ‘keturunan’ ahlul bait atau ‘keturunan’ imam atau ‘keturunan’ khalifah. Karena itu, dari yang kita dengar selama ini orang memperbincangkan soal bahwa tokoh si ‘A’ keturunan ‘nabi atau si B keturunan atau cucu bahkan cicit ‘rasul’ ataukah si ‘C’ keturunan ‘Ahlul Bait’ dsb.

    http://ahlulbaitrasulullah.blogspot.com/2013/10/silsilah-nasab-keturunan-nabi-hingga.html

    http://pustakamuhibbin.blogspot.co.id/2014/02/gus-dur-bukan-habib-upaya-klarifikasi.html



    ReplyDelete




  10. AL QURAN: ADAKAH ISTILAH ‘KETURUNAN’ AHLUL BAIT, ‘KETURUNAN’ NABI DAN ATAU ‘KETURUNAN’ RASUL???

    Bagian dua dari dua tulisan

    Dan yang paling mengejutkan kita kaum Muslim sebagai umatnya bahwa dalam Al Quran tidak ada sama sekali sebutan dan istilah ‘KETURUNAN MUHAMMAD’ pada hal Beliau adalah RASUL ALLAH sekaligus PENUTUP PARA NABI atau MESIAS atau MESIAH sampai akhir zaman (SQS. Al Ahzab, 33:40).

    Ya tidak sekedar deretan jabatan suci ini saja, tapi Beliau, Nabi Muhammad SAW adalah penerima Kitab Suci terakhir, AL QURAN dan sekaligus dimuat formal di dalamnya nama agama yang sama sekali TIDAK PERNAH DIMUAT nama agama apapun pada kitab-kitab suci sebelumnya. Agama yang sempurna serta sudah berproses EVOLUSI sejak era peradaban Adam As. sampai era peradaban Nabi Isa bin Maryam As, yakni ISLAM (SQS. Ali Imran, 5:3). Inilah mungkin suatu MUKJIZAT bagi kita Kaum Muslim sampai kiamat nanti. Simak info yang satu ini:

    Mohon maaf pula ketika Rabithah Alawiyah mengatakan Gus Dur bukan Ahlul Bait, pertanyaan saya, apakah mereka punya sanad tentang AZMATKHAN? Apakah penyusun kitab yang mereka jadikan rujukan itu pernah ke Indonesia dan mendatangi kyai-kyai keturunan Walisongo?

    GUS DUR adalah AZMATKHAN dan nasabnya tercatat lengkap di kitab al-Mausu’ah li Ansab al-Imam al-Husain. Nasab yang panjenengan share itu nasab yang salah, karena Gus Dur bukanlah generasi ke 33 atau 34. Gus Dur generasi ke 38 dan nasab ini sudah tercatat dan tersimpan lama di kitab yang disusun oleh ulama keturunan Sunan Kudus.

    Sebaiknya, menurut saya, bagi pihak yang meragukan nasabnya Gus Dur, tanyalah kepada ulama yang mengerti tentang nasab Azmatkhan.

    Jelas Mbah Hasyim Asy’ari adalah Ahlul Bait dari jalur AZMATKHAN. Bagi mereka, yang tidak mengakui Gus Dur, silakan saja. Namun sampaikan kepada mereka yang tidak mengakui Gus Dur dan juga Mbah Hasyim atau Mbah Kholil Bangkalan sebagai Ahlul Bait “Allah Tidak Tidur”.


    http://ahlulbaitrasulullah.blogspot.com/2013/10/silsilah-nasab-keturunan-nabi-hingga.html

    http://pustakamuhibbin.blogspot.co.id/2014/02/gus-dur-bukan-habib-upaya-klarifikasi.html

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203763917457693&set=a.1271833375221.41796.1811508656&type=3&theater

    ReplyDelete