Follow by Email

Saturday, 17 August 2013

isu:syiah, tembak-menembak di seluruh msia, terkini arwah datuk fauzi...

isu syiah

kenapa isu syiah semakin menjadi2 dalam surat khabar dan di mana2 media? gini je la..kalu tak da angin, masakan pokok bergoyang!

siapa yg dapat faedah dari isu syiah? adakah org2 sunni atau yahudi? jika utk secara global, mmg itu yg diinginkan oleh musuh Islam yg terbesar. tapi bagaimana pula dgn msia?
siapa yg mendapat faedah? tak lain tak bukan la.. yahudi mahukan isu ini di mainkan di msia, sebagai serampang dua mata..faedah bagi kedua2 pihak.. jgn tanya clah siapa, pikir sendiri.

pertanyaan clah:kenapa Allah tak binasakan aje orang2 syiah(tak termasuk syiah rafidah yg mmg ternyata sesat)?
hasil scanning: dgn belas ihsan Allah, kerana masih ada lagi keturunan Rasulullah saw di dlmnya.
clah tanya:bgm pulak dgn org2 yg mengkafirkan, menuduh sesat(tk termasuk syiah rafidah) dll org2 syiah tersebut?
jawapan:Allah akan memberi ketentuan*(balasan) samada di dunia atau di akhirat. 

apa yg clah tgk ialah kaabah, yg disebelah atas bumbungnya sahaja terletak kain tebal berwarna putih dan di atas kain tersebut terdpt seperti batang2 rotan atau tebu yg terpotong berselerak. ini berlainan dgn tabligh di mana kain putih sutera sudah meliputi semua kaabah, dan disebelahnya ada setan sedang berelaks2.

clah juga tertanya2 samada terdapat jaringan sihir(sb clah kan bertugas utk membinasakan jaringan sihir). ternyata mmg benar. clah nmpak telaga zaman dulu yg dalam dan hitam. entah apa yg diletakkan di dlmnya oleh para rabbi semenjak dari zaman berzaman lagi, supaya puak2 syiah taasub kepada apa yg mrk buat, tanpa dpt melihat kesalahan.

selepas tugas clah dgn puak tabligh selesai, clah terdengar suara Rasulullah (saw) redha dgn apa yg clah buat.. baginda saw ingin menemui clah. oleh sb awal pagi itu clah tak sempat, maka clah berjanji utk menemui baginda awal pagi keesokan hari. 

awal pagi jumaat, 18 Ramadhan 1434H, clah menemui Rasulullah saw dlm solat tahajjud. 
antara lain, baginda saw mahukan clah datang berjumpa baginda(yg ni kemudiannya clah suarakan ketika berjumpa nabi khidir as). clah nmpak satu tempat yg clah biasa tgk..clah tanya:jumpa kat raudhah ke?
kmdian baginda saw suarakan hasrat agar clah bersihkan keturunan baginda saw bkn hanya keturunan baginda dari tokku paloh shj. yg ni clah berjanji utk tunaikan(tugasan clah dari baginda saw).

dlm bulan ramadhan itu jgk, clah nmpak seseorg postkan ttg imam khomeini. 
awal pagi berikutnya, clah scan samada clah boleh berjumpa dgnnya..masa ni clah nmpak sekumpulan manusia lelaki dan perempuan berpakaian serba hitam bergerak ke suatu arah. 

jawapannya:tak boleh lagi buat masa ni. beliau dan imam2 yg lain (diletakkan di suatu tempat)sedang menunggu seseorg membersihkan syiah(dr jaringan sihir yahudi yg membelenggu, menyebabkan mrk taksub pada sesuatu yg tak benar). kmdian clah nmpak kumpulan berpakaian putih sedang bergerak ke arah lain..
clah tanya:tunggu sesesorang..tunggu clah ke?(subhanallah...bgm clah nak lakukan tugas berat ini?)

27/8..
jika clah dh habis membuang jaringan sihir dan tugasan clah, para habib berjanji utk datang membantu..
clah tgk para pemuka yahudi sedang bermesyuarat dgn pemuka wahabi..

28/8
clah tgk orang2 lelaki dan pompuan bersut hitam(baju putih dlmnya) sedang berbaris dlm bbrp barisan..sedang membawa lingkaran bunga spt bunga yg nak diletakkan di kuburan
clah tanya:sapa tu
jawapan:itulah org2 wahabi

29/8
clah diberitahu wahabi mmg berada dibawah telunjuk yahudi dan kristian.

30/8
clah nmpak setan yg berupa sebagai singa betina sedang dok berjaga...(supaya org2 syiah tak kluar dari jalan bengkok yg mrk taksubi)

p/s..clah perlukan bantuan para habib utk membetulkan ..sihirnya perlu dibuangkan selapis demi selapis..bgitu jg langkah membetulkan syiah..

2/9..
clah gunakan cahaya keredhaan Rasulullah saw(ke atas perjuangan clah menyekat kemaraan tabligah bbrp minggu lepas) sbgai tawassul..clah nmpak terang benderang sekitarnya..

3/9..
selepas lakukan solat tahajjud utk abg ipar clah, clah masuk(solat tahjjud utk membuang jaringan sihir ke atas syiah) pukul 5.03 minit..
clah tgk ramai para habib sedang menunggu..mrk gelisah krn clah belum masuk lagi(takut kalu2 clah masuk pkl 5.30 pagi spt biasa..sedangkan waktu itu mrk dah tak berjihad, krn menunggu masuk waktu subuh pulak) sedangkan  mrk berjihad di mesir hari ini sudah selesai..(mrk kena tunggu clah selesaikan tugasan clah, nanti, mrk akan sambung yg seterusnya. clah nmpak syeikh nazim sedang mententeramkan mrk..beliau memberitahu...anak angkatnya(clah la tu..sapa lagi..hehe) akan masuk awal ari ni..(samseng punya clah..)

dah habis bacaan utk rakaat kedua dari solat kedua, clah mohon kpd Allah agar menyampaikan permohonan maaf clah kpd mrk semua, krn telah menyusahkan hati mrk..(termasuk ayahanda syeikh nazim) dan clah mntak Allah dtgkan rezeki yg tak disangka2 sebagai ganjaran dan utk menyukakan hati mrk(utk mrk, kluarga dan handai tolan dan sahabat..etc). harap Allah trima..insyaa Allah.

komen clah:lain kali jgn nak menyusahkan org lagi,..tau clah!!

clah buat secara kasyaf nak tgk apa yg terjadi..alhamdulillah mmg Allah dtgkan rezeki utk mrk semua..masyaa Allah..

awal pagi ni 5/9..
clah masuk pkl 4.35pg..nmpak mcm meliuk lintuk mcm kepala udang atau sotong..clah disuruh gunakan tawassul apa yg Allah redha iaitu percakapan clah dgn kawan clah melalui telefon mlm tadi. clah ajar cara utk ambik wudhu dan solat..(clah nmpak cahayanya)..yg lebih mendekatkan diri kpd Allah. iaitu start dari wudhu mesti buat betul2, ratakan(sempurnakan) dan setiap langkah jgn buat sambil lewa(kwn clah ni sakit dah lebih dua puluh tahun, kalu anda semua rasa anda kena lama, beliau lagi lama dari anda. skrg dah masuk fasa teruk).

6/9..
clah mntk terus dr Allah, utk mencairkan taksub..


kejadian tembak menembak di msia...

yg ni clah scan sb nak tahu apa yg terjadi dan siapa dalangnya. hasil scanning(yg ni kena tapis ya..nanti tak pasal2 clah kena tangkap):
kem**....* perisikan luar ..sb nak dptkan sokongan *... kpd *...dan utk lariskan akhbar...

komen clah:kalu diambil dari negara satu lagi, diorg tak pandai ckp melayu, tentu akan mendatangkan syak orgramai...sb tu dicari yg serumpun. boleh menyamar sbgai pekerja atau pendatang..yg clah tgk..org yg bertanggung jawab tu muka dia dah hitam masa dia ditemuramah dlm tv bbrp minggu lepas...

terkini kejadian merompak dan tembakan di bank..
sama je ..ia adalah salah seorg perisikan dari negara jiran.(diupah.. ada dalang dan konspirasi..pihak2 berpangkat).
dah ada yg mntak pertolongan Allah..jadi..clah diperintahkan utk membantu ..nanti bila dah siap, clah akan bgtau caranya insyaa Allah..
perancangan rapi. utk tutup isu belanjawan..upah rm50K + apa yg dapat hasil rompakan. dia dah sampai indonesia.. 

blom pun bayaran dibuat, dia telah dipanggil utk dtg ke msia, katanya ada tugasan baru, walhal ini hanyalah perangkap. dan dia ditangkap..

p/s..hahaha..penjenayah yg kena tipu..kesian...kalu pru pun mrk boleh main tipu2 inikan pula?


kongsi gelap

dah berhari-hari kat tv dan akhbar tersiar kisah kongsi gelap. mcm2 yg sensasi..
apa sbenarnya? benarkah seramai itu ahli2 kongsi gelap kat msia?

clah saja suka scan..
auta polis.
hanya 1% saja yg betul.
approve oleh org atasan. org2 atasan ni gelak* je bila org2 polis nak kuarkan isu ni.
(clah nmpak mrk gelak..)
nak naikkan sokongan terhadap polis.

ada yg kena tembak, org tu bknnya penjenayah(pihak polis tuduh arwah ketua kongsi gelap..geng apa ntah..) dia sbnarnya mmg ada kesalahan, tapi disiplin je..

komen clah:
*saje sesuka buat isu2 yg memperbodohkan rkyat. ramai yg jadi pokko hangguk(sejenis binatang reptilia) terhangguk2 membetulkan semua perkataan yg dikluarkan tanpa tahu ntah benar ntah tidak segala kenyataan tersebut!

isu air..myk diesel tumpah?

ni yg clah scan..
selepas mesyuarat...kroni..bbrp pegawai air..dll..setuju dua lelaki melayu buh sesuatu dlm air..pakaian biru berlambang parti(yg ni clah nmpak)..yg kluar kat tv tu..ada yg dh tau..

komen clah:
kat atas tu..ni bkn pendpt clah 


harga myk naik?

hasil kasyaf:
ada org yg TAMAK HALOBA .. itulah puncanya!
rakyat dinasihatkan:buat SOLAT HAJAT DAN MUNAJAT beramai2 di seluruh Malaysia..


kematian datuk Fauzi, bekas pengarah bhgian jenayah..pdrm
kematian arwah datuk fauzi yg dikatakan kerana jangkitan kuman pd jantungnya oleh doktor.. namun, kebenarannya adalah arwah diserang oleh org yg pandai silat, dgn serangan pukulan jarak jauh..kenapa? arwah kan pernah jadi calun pembangkang dlm PRU13, tu yg jadi kemarahan pihak tertentu.




5 comments:

  1. so semua syiah ni sesat la ye puan padilah?

    ReplyDelete
  2. Rasenye x semua yg sesat,wallahu'alam.

    ReplyDelete
  3. Azwan,

    Pencerahan..mana yg sesat dan tidak. statement umum mcm ni buat saya tertanya tanya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Tuan Azizi, Syiah yg sependapat dgn Ahlus Sunah Waljamaah dan diterima oleh mahzab 4 ialah Zaidiyah ada juga mengatakan Ja'fari,maksud Syiah sendiri ialah pengikut.Syiah yg nyata sesat bukanlah Syiah tapi itulah Toghut.Saya xpandai dan x ngajar tapi bercerita saja...Wallahu'alam.

      Delete
  4. Habib tak scan pihak yang satu lagi ka? habib takkanlah terlibat dengan politik demokrasi kut?

    ReplyDelete