Follow by Email

Sunday, 30 June 2013

Awas... kesan sihir selepas mati..

Perhatian...seseorang yg menjadi mangsa sihir, meninggal dunia sebelum sempat sihir dibuang atau sebelum sempat sembuh dari sihir menanggung siksa kesan sihir atau pengaruh sihir tersebut!!

anda mgkn tak percaya!!

ingat lagi kisah kucing clah dlm tanah mak yg banyak masalah? kucing clah mati krn sihir, ia tersiksa. clah mmg marah. clah buangkan siksaan tersebut, dan clah kurung ruhani kedua2 mangkuk(pompuan cina yg mengupah dan tok sami cina yg ambil upah, membunuh kucing clah secara sihir) dlm botol/aquarium kecil.
p/s..clah nmpk keadaan hitam kelam menyelubungi ruh kucing clah.

kisah kedua ialah kwn kpd adik ipar clah. mak mertuanya(arwah dan kluarganya tak tahu hal ini) antar 5 pendamping utk menyerangnya, membuatkannya sakit seolah2 dia kena barah otak. masa arwah kat hospital, doktor pakar kata, kes yg paling rare. satu persejuta.. dia lom pernah trima pesakit begini. kalu teruskan berada di hospital, cuma jadi bahan kajian.jadi, dia suruh bawa balik.

mak mertuanya mmg tak suka pdnya, kalu mati lagi bagus, katanya. belum sempat rawatan dilakukan, beliau telah pulang ke rahmatullah minggu lepas. namun pengaruh sihir masih belum ilang. kluarganya perlu renjiskan air zam2 alkauthar sebanyak 3 kali pada keseluruhan kubur arwah.

kes ketiga. seorg remaja disihir selama bbrp tahun. sakit yg membawa maut. pengaruh sihir masih ada.

kes keempat. yg ni meninggal selama 3 tahun. arwah bbrp kali disihir semasa hidupnya. dia meninggal sebelum sempat sembuh dari sihir, dan dlm keadaan koma. semasa clah scan, beliau sedang menangis di tempat terpencil, gelap gelita, menyeramkan dan memang menyeksakan. clah mntk suaminya cari air kolah 7 masjid utk direnjiskan ke kubur beliau, utk mematikan pengaruh sihir. oleh krn suaminya tidak berupaya mengumpulkan air kolah 7 masjid, clah mntk sedara clah ambik air kolah 7 masjid dr clah utk dibawa balik. sb suami arwah tinggal di bandar yg sama dgn sedara clah, jadi, boleh la dia g ambik di rumah sedara clah. bila clah bgtau kisah sebenar, apa lagi..sedara clah terus aje menolak.

"mati, ruh diambil, jadi segala urusan dunia sudah habisla...!!", itulah hujjahnya.

"bkn mcm tu.", kata clah sambil menerangkan apa yg terjadi..namun beliau tetap menolaknya. mati2 tak mahu bantu. aduh..susah kalu bertekak dgn org yg tak nampak secara rohani. clah cuma kesian pada arwah.


10 comments:

  1. cikpadilah,tlg scan mana kucen gemok saya tu hile..dok balik si gemok tu...nak tanya cikpadilah..mcm mana nak jumpa ruh kucen tu?

    ReplyDelete
  2. sama je..buat solat tobat utk kita, kmdian buat solat tahajjud.. kalu Allah beri..dapat la jumpa.

    ReplyDelete
  3. cara cikpadilah ni org tak pertikai ke? iya la..bagi masyarakat melayu..kalu dah mati..mati la..x de lagi ada kaitan dgn dunia..tak gitu?

    tapi cikpadilah wajar bantu si arwah tu..sebab cikpadilah NAMPAK..KAMI X..SO KENA LAH BANTU KERANA CIKPADILAH LAGI TAHU DARI KAMI..x gitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasanya clah scan dan bgtau bgm nak bantu ilangkan pengaruh sihir kpd kluarga si mati. atas mrk lah samada nak usahakannya atau tidak. tiada bayaran dikenakan.

      Delete
  4. Kenapa malaikat maut yg cabut roh tu biar roh terperangkap dalam sihir? Kenapa syaitan dibiarkan terus menyiksa ruh2 tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn kerja dia. malaikat bertugas mengikut apa yg Allah perintahkan. yg selalu go against ialah manusia.

      Delete
    2. konpius la cikpadilah.....bkn kah selepas mati....ruh tu dibawa naik ke langit...cikpadilah kena bantu slamatkan ruh2 yang tersiksa tu...

      Delete
    3. kalu mcm tu kenapa ada ruh gentayangan?

      Delete
    4. itu kae yang direject kerana ada dosa2?

      Delete
  5. As' salam clah, harap dapat ajarkan bagaimana lepaskan sihir dari arwah tunang saya yang meninggal dunia akibat disihir 2 bulan lepas. Kena ambil air kolah tujuh masjid dan baca surah Al kautsar keep?

    ReplyDelete