Follow by Email

Tuesday, 11 June 2013

pelik dan mengherankan..guna hantu raya utk pikat pompuan?

ni cite bulan lepas..
balik dari pasar berek 12, mak bgtau clah, kak naimah nak bercakap ngn clah.mak kata, kak naimah rasa tak seronok. clah tanya mak, kenapa. mak kata, kak naimah nak cakap sendiri, nanti dia cal.

petang tu, bekas jiran clah, kak naimah yg sekarang sudah tiga tahun bergelar janda, cal clah. dia terasa gelisah. hati tak tenang. dia mntk clah tolong tgk apa yg tak kena dgn dia. kak naimah sudah berpindah duduk dgn anak lelaki dan menantunya. semenjak dua menjak menjadi janda ni, dia mmg suka melaram.  muka ceria je, tak da masalah macam masa kwin ari tu. tersiksa emosi.

walaupun umurnya dah lewat 50an, tapi orgnya masih ok. berbadan sederhana. kulitnya putih mulus. rambutnya blonde(sb pakai inai..sebbaik la mata tak biru..hehe), tapi tak boleh nampak la sebab, dia pakai tudung. g sana sini bawa kreta yg anak belikan. tiap bulan, dpt duit rumah sewa. hi, duda dan laki org mana yg tak berkenan?

clah janji utk tolong dia..

awal pagi esoknya, clah scan.
alkisah, dlm kak naimah berulang alik beli barang, ada seorang lelaki yg sukakan dia. samada kat pasar berek 12 atau berhampiran rumahnya, clah tak pasti. tapi kalu clah bgtau kat pasar, tentulah dia tak kan jejakkan kaki langsung ke pasar tu selepas ni. apa yg menjijikkan, lelaki ni bela hantu raya ganas. dah dilepaskan hantu rayanya mengacau(atau mgkn menjaga) kak naimah.

bila clah bgtau hal ini kpd kak naimah, dia gelak. katanya, kalu nak, masuk la meminang.
wah, bkn main lagi kak naimah, terkejut jgk clah. dulu, clah dah bgtau, dia kena kawin, utk selamat. kalu tak, mmg dia tak selamat. clahpernah scan dia tahun lepas, nmpak kaabah, dari kaabah, kluar kepala tubuh dan naga dlm bbrp meter..macam nak gigit clah.

"huisy, akak, kalu dgn lelaki yg pelihara hantu raya ni, baik tak payah. baik cari org yg beriman."

apa rawatan yg kak naimah kena lalui?
7 hari makan kurma ajwa 7 biji sehari(49 biji). 30 hari minum air zam2, segelas sehari. kurma dan air zam2 perlu dimakan dan minum masa azan maghrib. biji kurma (7) perlu ditanam utk setiap penjuru rumah. iaitu 4 penjuru(28 bijinya)

air zam2 clah mntk mak campurkan dgn air zam2 yg clah dah bacakan surah al-Kauthar. kemudian, clah kena baca tambahan, utk air zam2 dan kurma iaitu yasin 1 kali, doa kanzil arasy sekali dan doa utk binasakan setan 10 kali.     

19/6.. kak naimah masih dlm proses rawatan..abis 30 hari, insyaa Allah, clah akan scan lagi sekali. rawatan adalah utk meleraikan kak naimah dr hantu raya ganas itu shj.  

8 comments:

  1. Assalamualaikum wahai saudari clah..dgn izn Allah SWT sudikah saudari menolong saya dgn Nama Allah?

    hafizeva@yahoo.com
    0148397650

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..

      email clah klateblackrose@gmail.com atau cal. no phone kat profile tu..

      Delete
    2. x dok no.pon tu...kihkih...hanya jink2 je bleh nampak kot...

      Delete
    3. Assalamualaikum saudari..boleh saudari sms saya no saudari ke 0148397650..dengan nama Allah..saya jua ingin mencari kebenaran..jika saudari sudi tunjukkan jalanNya..dan saya memohon sudilah kiranya jua saudari membantu saya .. dengan Nama Allah

      Delete
    4. saya dah email cik..hafizeva@yahoo.com kepada klateblackrose@gmail.com .. saya menunggu jawapan cik..bismillah .. Assalamualaikum..jazakillahu khair

      Delete
  2. Dengan Nama Allah..tolonglah saya..sesungguhnya saya dalam kesakitan wahai saudari..jika saudari dikurniakan Allah SWT maka kongsilah sedikit dgn saya..saya ingin mencari kebenaran..dan saya menulis dalam kesakitan..Allahuakbar..wallahuA'lam

    ReplyDelete
  3. Dengan Nama Allah saya sekali lagi memohon jasa baik saudarai supaya membalas permohonan saya ini dan membantu saya lillahi taala

    ReplyDelete
  4. ramai lagi nak pertolongan tu..bkn awak sorang je...

    ReplyDelete