Wednesday 5 June 2013

UAI kena sihir?

beberapa malam lalu clah tidor dan bermimpi..seorg ustaz terkenal kat msia ni..
bila clah terbangun dr tidor, heran gakla clah, bgm clah boleh bermimpi beliau, sedangkan clah tak ingat langsung pun pdnya.. ehem..hehe

clah mimpi beliau sedang dlm keadaan err..(hehe) dan clah balingkan bantal peluk pdnya..bantal peluk itu bercahaya kekuningan..

apa yg sebenarnya Allah mahu clah lakukan?
clah scan utk tgk..
rupa2nya ada org politik yg marah dgn beliau, maklumla beliau ni cergas g ceramah bersama pemimpin2 politik pihak lawan jadi tentula ada musuh yg tak senang hati dan marah dgn aktiviti beliau itu, dan hantar sihir padanya.. oleh krn beliau baru melangsungkan perkahwinan, maka sihir pun berlingkar sekitar itulah jgk..

clah dikehendaki melakukan solat tahajjud dua rakaat selama 3 malam.
pada rakaat pertama dan kedua selepas fatihah dibacakan ayat 284-286 surah al-Baqarah sebanyak 3 kali.
alhamdulillah dua mlm clah buat ada cahya. mlm ketiga, cahaya sedikit suram. di sini clah diberitahu bahawa, beliau terkena sihir jerut.

namun walau terdapat sedikit kesalahan dan kesilapan(bkn kesalahan dan kesilapan clah sbnarnya.. biasala manusia, hati2 akan terasa bila ada sesuatu yg berlaku..), Allah beri juga sb melihat kpd keikhlasan clah(yg ni result selepas scan sekali lagi), alhamdulillah..

semoga Allah beri kesejahteraan dan kebahgiaan dlm mengharungi hidup kpd beliau dan kluarganya di dunia dan akhirat..amiin

p/s..baru tahu..petisyen pru13..krn ceramah uai.. apa kehalnya?mcm2 manusia nih..hehe


No comments:

Post a Comment