Follow by Email

Thursday, 6 June 2013

serangan ke atas pontianak saka..peliharaan perawat pompuan bertudung labuh dan berjubah..

bbrp hari sblom clah mandi wajib, clah try masuk fb satu pusat rawatan di felda pahang. kiranya tahun lepas lagi clah dh scan pompuan bertudung labuh dan berjubah yg menjadi perawat ni. beliau menggunakan saka pontianak. pontianak tu dah tua berjubah dan bertudung labuh namun berwajah pontianak. masa dalam solat tu, clah tak bercakap, ia berkata: "sapa ko, aku tak kenal"
clah tetap membisu.

kali pertama dulu, clah masuk gak fb dia tapi clah cuma tanya bab saka je.. sbnarnya clah menyindir siperawat tu..
wah, bkn main lagi ceramahnya ttg saka ni..walhal clah tau, diapun guna saka.. (nak klentong aku konon..mcm aku ni bodo sgt..huhu )

kali ini clah masuk dan bgtau ttg wujudnya saka pontianak tu..
wah..apa lagi dia pun berceramah la..masyaa Allah..bla..bla..bla.. (kononnya dia tak guna bnda tu semua) kmdian dia jawap, kalu clah buat fitnah, akan terima balasan Allah.

aku..apa lagi naik hangin la..aku terus terang je, sapa aku.. dan tujuan aku utk membinasakan pontianak tersebut, supaya tiada lagi mangsa taksub kepadanya dan tiada lagi bahaya terhadap aqidah umat Islam yg dtg meminta rawatannya..byk jgk produk2 yg dihasilkan bersama pontianak tersebut. wek..geli tekak aku..

hahhaha...tentu la clah kena serang ngn pontianak2 tersebut sebab keceluparan mulutku.
clah cakap: baik ko serang aku sekarang. ni aku bagi ko peluang. nanti aku akan serang ko pulak. makan tak abis...!

bbrp hari selepas itu, di saat dan waktu yg Allah dah tetapkan, maka clah pun mula buka langkah(bkn langkah seribu aaa.. hehe)
langkah persediaan utk menyerang pontianak2 sebanyak tiga ekor tu..(dah tambah rupanya).

cara dan kaedah menyerang pontianak:
buat solat hajat sebanyak 3kali(6rakaat) pada rakaat pertama selepas Fatihah, baca surah al-Ikhlas sebanyak 7 kali. pada rakaat kedua selepas fatihah, baca 7 kali ayatul Qursiy.

selesai solat, baca doa yg clah baca utk menentang makhluk halus sebanyak 100 kali. 

selesai semuanya clah kena scan nak tahu apa yg terjadi..
alhamdulillah..ALLAH redha dgn apa yg clah buat..





  

5 comments:

  1. Assalamualaikum...doa yg mana satu Clah baca tu utk menentang makluk halus

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam..
      maaf la..yg ni clah tak boleh beri..tapi asma ul husna..

      Delete
  2. Pelik ler clah nih,bagi kaedah nak lawan pontianak,tapi bila nak tanya doanya,tak diberi pulak.Serupa tak payah bagi,betul tak?

    ReplyDelete
  3. terpulang la clah nak bagi ke tak..bkn org bayar kat clah pun..

    dulupun masa lawan pontianak, clah je yg lakukan sorang2..yg cakap hu ha..hu ha.. sampai masa semua give up..tak mampu la..tak nak la..macam2 tak lagi..

    ReplyDelete
  4. Timekasih clah dengey pencerohey takdi...

    ReplyDelete