Friday 7 June 2013

sihir dlm perundangan/politik:ROYALTI KELANTAN..mmg giler!

Ramai di antara kita tentu tahu bahawa kjaan kelantan telah mengemukakan tuntutan utk mendapatkan royalti minyak kelantan.

pada hari rabu malam, 15 mei 13, clah baru tahu bahawa esok iaitu hari khamis 16/5/13, jam 9 pagi, akan diadakan perbicaraan di Istana Kehakiman Putrajaya utk menentukan samada Kelantan berhak atau tidak memanggil saksi2 dlm kes tuntutan royalti kelantan dan semua dokumen2 penting dari petronas dan kjaan msia yg dirahsiakan selama ini akan diserahkan kpd kjaan kelantan.

mmg clah terkejut, sb baru tahu..
malam tu clah tak senang duduk..hati rasa gelisah..(tarikh dah nak akhir ni..takut tak sempat solat la.. kan pompuan..hehe )

awal pagi 16/5/13..
clah scan dan lakukan solat tahajjud. 
apa yg ada di mahkamah tersebut, tahu apa yg clah tgk?

segala solat hajat yg dilakukan oleh tok2 guru dan umat Islam, menjadi cahaya seperti chya lampu kalimantang menerangi ruang bicara mahkamah. mahkamah dipenuhi oleh makhluk2 menyamar manusia duduk menyandar berpeluk tubuh di setiap kerusi mahkamah memenuhi ruang bicara. semua mrk berbadan besar dan tegap. cahya yg menerangi itu tidak memberi sedikit kudis pun kpd mereka. mrk duduk dgn megah dan yakin.

sakitnya hati, hanya Allah sahaja yg tahu. kenapa makhluk2 ini ditugaskan memenuhi ruang mahkamah? utk mengelabui mata hakim, supaya hujjah2 peguam kjaan kelantan tidak diterima.

giler betul. diorg ni main sihir jugak!!

apa lagi..clah terus mohon dari Allah utk tinggalkan kat ruang mahkamah tu dua cahaya, satu cahaya keturunan Rasullullah saw dan satu lagi cahaya ahlul bayt. 

"padan muka korang," getus clah.

masa tu jgk clah tgk mereka(makhluk2 tersebut) berduyun2 keluar dari ruang bicara mahkamah.

habis solat subuh, pagi tu tekak clah mulai sakit, namun clah gagahi membaca surah fath. lepas habis baca clah call adik clah yg di sg petani dan kawan clah utk membantu membaca surah fath.




6 comments:

  1. Assalamualaikum Clah, sebelum ni saya ade email Clah pasal masalah saya, ade dapat tak ?

    ReplyDelete
  2. Betul la Cik Lah, saya pon ada hantar email kat Cik Lah sblom ni.

    ReplyDelete
  3. salam .saya ingin mendapatkan rawatan ...email sharief_2010@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  4. hantar email:
    klateblackrose@gmail.com

    ReplyDelete